Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

PS3: NHL13 - EASHL - 65min - Uudet ja vanhat jäsenet tervetulleita!

• 13 143
  • 168

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ite joudun lopettelee jo puol kahdentoista aikaan aikaisen herätyksen vuoksi ja alottelen kohta, mikäli muita on jo linjoilla.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
23 viimeistään mukana kerhon merkeissä. Nyt jo linjoilla.. Katotaan jos sais lämmöt päälle vaik sparrien merkeissä

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Jos sitä kans eksyis hetkeks linjoille. Laittappa Kuub muuten mulle toissijaiseks pelipaikaks VL/OL.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Sovitaan että 4 on minimi millä pelataan kerhopelejä. Omasta mielestäni pelkästään viidellä, mutta pidetään tuosta neljästä kiinni kompromissiratkaisuna :)

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Kolmisen linjoilla.

17.15 alkaa kerhopeli, pari siis mahtuu vielä tähän.

e. Ei tule viidettä niin otetaan sitten myöhemmin paremmalla onnella.

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Tästä voi ihailla eilisen huikeaa osumistarkkuutta!

Kohta tuun pelailee, jos siellä on paikkoja vapaana. Jos osuis tänää vähän paremmin... :)

e. Linkki vie EA Sportsin sivustoille videoon.

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
tänään illalla pelejä? itse voisin 20-24 välillä vähän vedellä patjoihin tai imuroida paikasta riippuen.

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tänään illalla pelejä? itse voisin 20-24 välillä vähän vedellä patjoihin tai imuroida paikasta riippuen.
Ite voin vielä tänään olla linjoilla aika pitkälti koko illan, ainakin sinne 24 asti. Loppuviikosta voi olla vähän hiljaisempaa MM-karsintojen, duunien ja yleisen ryypiskelyn vuoksi.

Ralph

Jäsen
Mites, saadaanko tänään illalla pelejä vaikka kuudella? Itse haluaisin nimittäin pitää tatsia yllä maalivahdin roolissa, kun ensimmäiset neljä peliä meni paremmin kuin kertaakaan viime kaudella. Muistaakseni omiin meni järjestyksessä kaksi, yksi, nolla ja kaksi, eli viisi yhteensä neljään joka on aika hyvä saldo vaikka itse sanonkin.

Yhä harmittelen sitä, ettei siitä saa torjuntaa että mokke syöksyy kiekkoon. Oma bravuurini on läpiajoissa syöksyä maila edellä kiekkoon, taisin nimittäin joka pelissä napata ainakin yhden läpiajon tuolla tavalla, mutten saanut yhdestäkään torjuntaa.

Puolustajana ylihyökkäsin, nopeus ei riitä vielä tuohon omaan pelityyliini. Hyökkääjänä meni ihan jees, käsiä saisi olla enemmän. Niin ja tietysti taklausvoimaa, sellaista 10-15 taklausta per peli pitäisi mennä muttei nyt lähellekkään.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tulisko nyt klo 23 pelaajia jos otettais parit. En tiedä yhtään ketä linjoilla...

Neljä linjoilla, joista puolet on passiivisesti. Tulkaa chattiin suoraan, jospa
23.15 uusi yritys.

e. Huomenna uusi yritys. Tänne voi kukin spämmäillä etukäteen jos tietää tulevansa pelaileen.

Viimeksi muokattu:

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Vieläkös mahtuu C/RD/LD -tyyppistä pelaajaa? Ensisijaisesti pelaan sentteriä playmaker tyylillä. Puolustuksessa pyrin olemaan puolustava puolustaja ja vahva peittämään syöttölinjat välttäen ryntäilyä. Avaussyötöt onnistuu hyvin sieltäkin. Olen tällä hetkellä epäaktiivisessa joukkueessa tägillä "Boqe" mutta jos joukkue näyttää vihreää valoa meikäläisen saapumiselle niin eroan tosta nykyisestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy