Mainos

PS3: NHL12 - EASHL - Team Jatkis

• 45 513
  • 397

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kyllä niin rankka päivä takana, että pakko mennä vaan nukkumaan vaikka playoff-finaalista oli vielä puhetta. Masku, Eikka, Keru ja Pq ovat (mahdollisesti) siis vielä yhtä pelaajaa vaille tuohon finaalimatsiin. Menkääs joku kolmen vartin päästä linjoille ja päästäkää miehet pälkähästä ja tuokaa viiri sinne minne se kuuluu. Meikäläisen NHL12 playoff-ura jäi tältä erää yhden välieräottelun mittaiseksi, ensi kuussa sitten taas. Kauniita unia.

Anakin-Sky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Playoff taival on ohitse, viiri ei nouse hallin kattoon ensi kaudella.

Poffit alkoivat tiukalla taistolla todellista eliitti joukkuetta vastaan: Ice Bulls (Tilastot: 3-12-0). Hikinen voitto haettiin eikä tappio ensimmäisellä kierroksella ollut kaukana; lopputulos 14-1.

Toisella kierroksella vastaan asettui jo tutumpi ja kovempi vastustaja rakkaasta itä-naapurista; SKA from Neva. Muutamien lapsusten kautta kaveri pääsi kuittaamaan 3 helpohkoa maalia. Se ei riittänyt kuitenkaan voittoon Jatkiksen tulikuuman hyökkäyskaluston iskiessä kiekon 6 kertaa vastustajan verkkoon.

Kolmannen kierroksen vastustaja ja lopputulos unohtui, onhan siitä aikaa jo lähemmäs 5 tuntia.

Finaalissa kohdattiin länsi-naapurin ylpeys Timra IK (Tilastot: 36-45-5). Hyökkäysten rakentelu ontuu ja maalit syntyvät omituisten pomppujen kautta. Vastustaja rankaisee kolmesti ranteella ja kun peliä on 5min jäljellä johtaa Timra IK 3-2. Toiseksi viimeisellä minuutilla Mike Birdie karkaa läpiajoon, mutta epäonnistuu. Ohessa video linkki tilanteeseen -> http://www.youtube.com/watch?v=wefn8tYaSC4 . Vastahyökkäyksestä kaveri iskee maalin ja voitonjuhlat Ruotsissa alkavat. Ottelu päättyy 5-2.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Korviini on kantautunut että aktiivisuus on ollut viime aikoina varsin kehnoa. Tietynlaista kiihkoa on touhusta puuttunut. Tästä johtuen joukkueen pelaajamäärää kasvatetaan lähiaikoina 1-2 try-out pelurin turvin. Tätä koitetaan sillä joka päivä pitäisi olla mahdollisuus päästä pelaamaan vähintään neljällä pelaajalla. Vanhojenkin pelureiden pitää petrata aktiivisuuden saralla, toisten vähemmän, toisten enemmän.

Game on jumalauta!

Eskelarit

Jäsen
Korviini on kantautunut että aktiivisuus on ollut viime aikoina varsin kehnoa. Tietynlaista kiihkoa on touhusta puuttunut. Tästä johtuen joukkueen pelaajamäärää kasvatetaan lähiaikoina 1-2 try-out pelurin turvin. Tätä koitetaan sillä joka päivä pitäisi olla mahdollisuus päästä pelaamaan vähintään neljällä pelaajalla. Vanhojenkin pelureiden pitää petrata aktiivisuuden saralla, toisten vähemmän, toisten enemmän.

Game on jumalauta!

Joo, mulla ainakin on aktiivisuus ollut aika heikkoa, ellei jopa kehnoa. Ei vaan oo napannut EASHL, joten oon aatellut olla pelaamatta ja kiukutella yksinäni HUT:issa. Onneks Masku pitää meidän pelitahtia yllä ja tahkoaa munkin puolesta ;)

Kyllä mä tässä koitan löytää jonkun punaisen langan siihen touhuun, jossei löydy, niin Boris voi vaikka kaivaa maiharit esiin :)

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joo, mulla ainakin on aktiivisuus ollut aika heikkoa, ellei jopa kehnoa. Ei vaan oo napannut EASHL, joten oon aatellut olla pelaamatta ja kiukutella yksinäni HUT:issa. Onneks Masku pitää meidän pelitahtia yllä ja tahkoaa munkin puolesta ;)

Kyllä mä tässä koitan löytää jonkun punaisen langan siihen touhuun, jossei löydy, niin Boris voi vaikka kaivaa maiharit esiin :)

Olen ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen että ne maiharit kerää pölyä jossain komeron perällä. Toivottavasti ei tarvi niitä jatkossakaan esiin kaivaa. :)

Junnulle tsemiä omien pelillisten demoniensa kaatoon. Jätkä mättää melkein 3pts/peli ja punainen lanka on "hukassa". :) Hokkarit jalkaa, hoki-irvistys päälle ja limppuu pussii!

Pääasia kuitenkin että jompikumpi teistä pyörii linjoilla.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Voisin tästä tulla vähän reiluksi tunniksi linjoille ennen Lyonin peliä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
En tiedä ylireagoinko vai mitä, mutta ei tuo aktiivisuus hyvältä näytä.

Mihinkään radikaaleihin tekoihin en haluaisi ryhtyä, mutta tuntuu että jotain on tehtävä. Meillä on hyvä nippu koossa hyviä jätkiä, mutta siitähän ei ole mitään hyötyä jos ei pelata. Ymmärrän kyllä että se aktiivisuudessa tuntuu kun joukkueen aktiivisin jäsen joutuu viettämään 90% ajastaan valtion leivissä, mutta teitä on 11 muutakin siellä!

Yksi vaihtoehto olisi tuoda try-out armeija sisään, mutta se saattaisi myös tuhota hommasta idean. Haluammeko todella tätä?

Saa kommentoida. Mitä tehdään? Koska se on varma että jotain tehdään.

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
En tiedä ylireagoinko vai mitä, mutta ei tuo aktiivisuus hyvältä näytä.

Mihinkään radikaaleihin tekoihin en haluaisi ryhtyä, mutta tuntuu että jotain on tehtävä. Meillä on hyvä nippu koossa hyviä jätkiä, mutta siitähän ei ole mitään hyötyä jos ei pelata. Ymmärrän kyllä että se aktiivisuudessa tuntuu kun joukkueen aktiivisin jäsen joutuu viettämään 90% ajastaan valtion leivissä, mutta teitä on 11 muutakin siellä!

Yksi vaihtoehto olisi tuoda try-out armeija sisään, mutta se saattaisi myös tuhota hommasta idean. Haluammeko todella tätä?

Saa kommentoida. Mitä tehdään? Koska se on varma että jotain tehdään.

Joo, voitaisiin ottaa joku try-outille niin saataisiin se finninaamainen pitkätukka helvettiin tuolta kaukalosta. Koko viikon ajan oma peli on ollut ihan täyttä kuraa. Syötöt ei onnistu yhtään, sijoittuminen on persiistä ja maalinteko on ihan helvetin vaikeeta. 11 maalia 34 ottelussa Jatkiksen tasoisen joukkueen hyökkäyksessä on ihan naurettava saldo. Ainahan mun peli on perustunut syöttelyyn, mutta voishan niitä maaleja tehdä enemmän kuin kolme viikossa. Jätkät takoo voittoja top-10 joukkueista ja, kun minä liityn mukaan niin hävitään jollekin rank +500 jengeille.

Muutenkin on nykyään vaikea päästä mukaan peleihin, koska poika herättää nykyisin jo kuudelta ja muiden hommien vuoksi pääsen yleensä peleille vasta kymmenen jälkeen jolloin väsy painaa jo päälle.

Enemmänkin olisi asiaa, mutta pitää kirjoittaa huomenna lisää kun meinaa nukahtaa koneen ääreen.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kauden statsit 5 - 2 - 4 ja divisioonana amateur...

Jätkät hei... :D Jospa ny nostasitte meidät takas omalle paikallemme eliitin top100 joukkoon. Ok?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Try-out puolustajamme Waldemar / WadE_R saavutti peliesitystensä ansiosta pelipaikan Jatkiksen riveistä. Koko joukkueen puolesta, onnittelut!

Waldemar

Jäsen
Try-out puolustajamme Waldemar / WadE_R saavutti peliesitystensä ansiosta pelipaikan Jatkiksen riveistä. Koko joukkueen puolesta, onnittelut!

Kiitos kiitos!!!

Mukavaa on ollut pelailla joukkueessa. Ihan kivasti saanut pelejä alle vaikka vain iltasin on pystynyt pelaamaan.

Meillä on vaimon kanssa jälkikasvua pukkaamassa lisää (laskettu 13.10). Tällöin saatta olla hetken taukoa peleistä

-Ruma

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kauden statsit 13 - 4 - 4, vielä on rutkasti parannettavaa pelien ja voittojen määrissä. Oli sieltä jätkät napsineet kuitenkin pari maistuvaa voittoa top10 ruotsalaisjoukkueesta, hyvähyvä.

Huomenna perjantaina noin klo:19.00 on kinkkunsa järsinyt Boris saapuva linjoille. Mukanaan tällä saksalaisvenäläisellä vittuviiksellä on suomalaista laatuolutta ja kahlittua, raakaa pelihimoa. Boris voi myös öristä norjaa mikin välityksellä, jos näin sovitaan.

Odotan sitten peliseuraa!

Boris

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hiljaista on ollut. Itse olen koettanut suoraan töiden jälkeen tulla pelaamaan, mutta ei ole ollut tarpeaksi pelaajia paikalla. Sitten loppuillasta aina ihan poikki duuneista niin ei paljon ole iltapelejä jaksanut. Tänään ollaan taas linjoilla. Huomennakin olen. Olisi kiva päästä taas tahkomaan!

EDIT: Mikit vaan kehii jos löytyy!

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Siellä on tänäänkin käynyt linjoilla maskua, spordea, eikkaa, pq:tä, junnua, fuparii, arskaa, luuumua ja eberhazerii. Neljää, viittä pelaajaa samanaikaisesti. Mutta 0 pelattua kerhopeliä... En ymmärrä miksi ette pelaa.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä on tänäänkin käynyt linjoilla maskua, spordea, eikkaa, pq:tä, junnua, fuparii, arskaa, luuumua ja eberhazerii. Neljää, viittä pelaajaa samanaikaisesti. Mutta 0 pelattua kerhopeliä... En ymmärrä miksi ette pelaa.

Olen itse ollut linjoilla 16 lähtien. Samaan aikaan chathuoneessa on ollut 2-3 pelaajaa. Kovasti olisi poltellut päästä pelaamaan, mutta ei riitä jengiä tarpeeksi. Ehkä nyt on sitten pieni suvantovaihe vai johtuuko se siitä, että itse pääjehu on armeijan harmaissa. En tiedä. Eipä se mikään syy ole toki olla pelaamatta.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Olen itse ollut linjoilla 16 lähtien. Samaan aikaan chathuoneessa on ollut 2-3 pelaajaa. Kovasti olisi poltellut päästä pelaamaan, mutta ei riitä jengiä tarpeeksi. Ehkä nyt on sitten pieni suvantovaihe vai johtuuko se siitä, että itse pääjehu on armeijan harmaissa. En tiedä. Eipä se mikään syy ole toki olla pelaamatta.

Tätä mä juuri ihmettelen. Jengiä kyllä käy linjoilla, mutta kun kukaan ei ole "käskemässä", niin kaikki ihmettelee hiljaa itsekseen miksi niitä pelejä ei saadakkaan aikaiseksi? Olen kuullut kyllä monelta taholta että "olen täällä linjoilla odotellut, mutta ei löydy peliseuraa". Silti lähes päivittäin linjoilla pyörii hyvin porukkaa, mutta kerhoa ei pelata? Jos oikeasti ei yhtään kiinnosta niin näkemiin ja hyvästi. Ehkä on aika puhdistaa joukkuetta rajusti tai sitten nostaa vain kädet pystyyn. Meikäläisen eväät kun alkaa olla syöty.

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä mä juuri ihmettelen. Jengiä kyllä käy linjoilla, mutta kun kukaan ei ole "käskemässä", niin kaikki ihmettelee hiljaa itsekseen miksi niitä pelejä ei saadakkaan aikaiseksi? Olen kuullut kyllä monelta taholta että "olen täällä linjoilla odotellut, mutta ei löydy peliseuraa". Silti lähes päivittäin linjoilla pyörii hyvin porukkaa, mutta kerhoa ei pelata? Jos oikeasti ei yhtään kiinnosta niin näkemiin ja hyvästi. Ehkä on aika puhdistaa joukkuetta rajusti tai sitten nostaa vain kädet pystyyn. Meikäläisen eväät kun alkaa olla syöty.
Ehkäpä näin tai sitten en tiedä. Mutta itse, kun tulen pelaamaan nhl olen aina valmis pelaamaan kerhopelejä. Jotenkin jos joku ei tule chathuoneeseen, niin automaattisesti itse ainakin luulen, että hän ei halua pelata kerhopelejä sillä hetkellä. Olenko oikeassa? En tiedä.

Aloitteentekijää ei ole siinä olet varmasti oikeassa, koska luultavasti sinä olet tehnyt aina ja kysynyt muita pelaamaan. Toivotaan että saisi vielä illalle pelejä. Tai viimeistään huomenna.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
En jaksa edes miettiä. Niin paljon aikaani olen tälle joukkueelle uhrannut että ahdistaa suunnattomasti kun homma ei enään tunnu olevan näpeissäni.

Jokatapauksessa tulen huomenna linjoille. Kerun ja/tai junnun kanssa päästään toivottavasti pitämään kriisipalaveri, jonka sisällöstä en pidä kyllä yhtään.

Eskelarit

Jäsen
En jaksa edes miettiä. Niin paljon aikaani olen tälle joukkueelle uhrannut että ahdistaa suunnattomasti kun homma ei enään tunnu olevan näpeissäni.

Jokatapauksessa tulen huomenna linjoille. Kerun ja/tai junnun kanssa päästään toivottavasti pitämään kriisipalaveri, jonka sisällöstä en pidä kyllä yhtään.

Mulla ainakin on edelleen vähän kiinnostus EASHL kohtaan mennyt.. En oo viittinyt ees chattiin hypätä, siitä pahoittelut..

Mun kanssa tuskin saat pidettyä palaveria, oon huomenna 18.00 saakka pelivalmiudessa, sitten ehkä maanantaina peleille, ellei jonkun satunnaisen ehdi la/su pelaamaan. Toki me voidaan tuolla YV:llä pitää jotain palaveria jos iso B tahtoo :)

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Kovasti itse olen yrittänyt olla online ja saada porukkaa peleillä mutta turhan usein siinä epäonnistunut. Kahdella ei kiinnosta kerhot ollenkaa ja muutama vaatii lähes täyttä kentällistä ennenkuin alkaa peleille eli kyllä rehellisesti jotain tarttisi tehdä!? Turhauttavaa noita sparripelejä hakata. Tänäänkin Fuban kanssa niihin tyydyttiin kun muilla ei kiinnosta.

edit. Yritän tulla peleille(joita toivottavasti on) klo 22.00 aikoihin.

Anakin-Sky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin "kriisin" vastapainoksi pelattiin muutama 6vs6 matsi, joista 2 voittoa ja yksi häviö. Itellä menee tämä koeviikon jälkeinen viikonloppu toivottavasti ihan jonkun muun kuin änärin parissa. :) Tosin jos ei lauantaille mitään kummempaa ohjelmaa keksi, voisi tulla kokeilemaan miten pelit sujuu kun janojuomana ei ole vesi. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy