Game on?
Ei sitten saatana.
Game on?
Korviini on kantautunut että aktiivisuus on ollut viime aikoina varsin kehnoa. Tietynlaista kiihkoa on touhusta puuttunut. Tästä johtuen joukkueen pelaajamäärää kasvatetaan lähiaikoina 1-2 try-out pelurin turvin. Tätä koitetaan sillä joka päivä pitäisi olla mahdollisuus päästä pelaamaan vähintään neljällä pelaajalla. Vanhojenkin pelureiden pitää petrata aktiivisuuden saralla, toisten vähemmän, toisten enemmän.
Game on jumalauta!
Joo, mulla ainakin on aktiivisuus ollut aika heikkoa, ellei jopa kehnoa. Ei vaan oo napannut EASHL, joten oon aatellut olla pelaamatta ja kiukutella yksinäni HUT:issa. Onneks Masku pitää meidän pelitahtia yllä ja tahkoaa munkin puolesta ;)
Kyllä mä tässä koitan löytää jonkun punaisen langan siihen touhuun, jossei löydy, niin Boris voi vaikka kaivaa maiharit esiin :)
Polkaiskaas pojat se kausi käyntiin.
En tiedä ylireagoinko vai mitä, mutta ei tuo aktiivisuus hyvältä näytä.
Mihinkään radikaaleihin tekoihin en haluaisi ryhtyä, mutta tuntuu että jotain on tehtävä. Meillä on hyvä nippu koossa hyviä jätkiä, mutta siitähän ei ole mitään hyötyä jos ei pelata. Ymmärrän kyllä että se aktiivisuudessa tuntuu kun joukkueen aktiivisin jäsen joutuu viettämään 90% ajastaan valtion leivissä, mutta teitä on 11 muutakin siellä!
Yksi vaihtoehto olisi tuoda try-out armeija sisään, mutta se saattaisi myös tuhota hommasta idean. Haluammeko todella tätä?
Saa kommentoida. Mitä tehdään? Koska se on varma että jotain tehdään.
Try-out puolustajamme Waldemar / WadE_R saavutti peliesitystensä ansiosta pelipaikan Jatkiksen riveistä. Koko joukkueen puolesta, onnittelut!
Siellä on tänäänkin käynyt linjoilla maskua, spordea, eikkaa, pq:tä, junnua, fuparii, arskaa, luuumua ja eberhazerii. Neljää, viittä pelaajaa samanaikaisesti. Mutta 0 pelattua kerhopeliä... En ymmärrä miksi ette pelaa.
Olen itse ollut linjoilla 16 lähtien. Samaan aikaan chathuoneessa on ollut 2-3 pelaajaa. Kovasti olisi poltellut päästä pelaamaan, mutta ei riitä jengiä tarpeeksi. Ehkä nyt on sitten pieni suvantovaihe vai johtuuko se siitä, että itse pääjehu on armeijan harmaissa. En tiedä. Eipä se mikään syy ole toki olla pelaamatta.
Ehkäpä näin tai sitten en tiedä. Mutta itse, kun tulen pelaamaan nhl olen aina valmis pelaamaan kerhopelejä. Jotenkin jos joku ei tule chathuoneeseen, niin automaattisesti itse ainakin luulen, että hän ei halua pelata kerhopelejä sillä hetkellä. Olenko oikeassa? En tiedä.Tätä mä juuri ihmettelen. Jengiä kyllä käy linjoilla, mutta kun kukaan ei ole "käskemässä", niin kaikki ihmettelee hiljaa itsekseen miksi niitä pelejä ei saadakkaan aikaiseksi? Olen kuullut kyllä monelta taholta että "olen täällä linjoilla odotellut, mutta ei löydy peliseuraa". Silti lähes päivittäin linjoilla pyörii hyvin porukkaa, mutta kerhoa ei pelata? Jos oikeasti ei yhtään kiinnosta niin näkemiin ja hyvästi. Ehkä on aika puhdistaa joukkuetta rajusti tai sitten nostaa vain kädet pystyyn. Meikäläisen eväät kun alkaa olla syöty.
En jaksa edes miettiä. Niin paljon aikaani olen tälle joukkueelle uhrannut että ahdistaa suunnattomasti kun homma ei enään tunnu olevan näpeissäni.
Jokatapauksessa tulen huomenna linjoille. Kerun ja/tai junnun kanssa päästään toivottavasti pitämään kriisipalaveri, jonka sisällöstä en pidä kyllä yhtään.