PS3: NHL12 - EASHL - Team Jatkis

  • 44 495
  • 397

Eskelarit

Jäsen
Hitto tänään on ollut nastat matsit! Kuudelta aloiteltiin ja äsken lopetettiin. Allekirjoittanut kyllä katseli hetkosen lentopalloa, mutta ainakin Sluiba ja Tanskanen tahkosi koko ajan putkeen :) Kiekko liikkui järjettömän komeesti kokoajan ja yksi ainoa tappio mahtui joukkoon, sekin Team Punakoneelle a.k.a aurinkokuninkaat.

Päivän saldo : 11-1-0
Maaliero nopeasti päässä laskettuna : 75-20

Vittusaatana piti tehdä hienoja taulukkoja ja laskea varmaan laukaisuprosenttikin illan otteluista mutta EA:n sivut kusee silmään, joten tulee yksikertaista, kuten tekijäkin.

Jatkis-Pata Hellalla 9-3
Jatkis-HC SKUNK UNITED 6-1
Jatkis-Team Punakone 2-5
Jatkis-Lakkautettu seura 6-0
Jatkis-Disney on Ice 5-4
Jatkis-LINDKOSKI HURRICANES 4-0
Jatkis-Keep Ur Head UP PRKL 9-1
Jatkis-Pattayan Ihanat Ladyboyt 8-2
Jatkis-TRIBE 4-0
Jatkis-Hockey Wives 7-2
Jatkis-HC KEIJOT 5-1
Jatkis-IF Bjokloven 8-1

Heitetään tähän nyt vielä pelaajakohtaiset pisteetkin kun kaikki olette niin ahneita pisterohmuja :)

Junnu : 12ott 16+37
Ebe : 6ott 3+4 + 4mv-voittoa
Tanskanen : 12ott 10+18
Sluiba : 12ott 27+26
PQ : 4ott 2+4
Masku : 6ott 11+14
Arska : 2ott 1+1
Sasha Sterrge : 2ott 2+2

Toki, paskaakos näitä tuijottaa kun ainoastaan mä, Sluiba ja Masku pelattiin kokoajan hyökkääjää. No, tilastofriikkinä näitä tulee listailtua :) Pirun nastaa ollut pelata uusien, Sluiban ja Tanskasen kanssa ja mikä parasta molemmilta löytyy mikit niin pääsee jauhamaan paskaa kesken pelin! Eikä ne pelitaidotkaan mistään ihan huonoimmasta päästä ole!

Huomenna lisää!

<3:lla Junnu
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Viimeistään puolenyön aikaan pääsen linjoille. Toivottavasti muitakin tulisi, ettei tarvisi aina sparreissa metsästää Legenda 2:sta.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kinkku alkaa pikkuhiljaa kääntyä voiton puolelle, vaikka edessä olevan viikon päivät tulevatkin tuntumaan piinallisen pitkiltä. Perjantaina kuitenkin ihan normaalisti lomille. Silloin pienissä sievissä peleille. Sitä odotellessa!

Viikon sisällä tulee pelaajauutisia. Suuntaan ja/tai toiseen.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Edit: En pääsekään ite vielä kehiin, mutta Junnu ja Ebe olis peliseuraa vailla.
 

Eskelarit

Jäsen
Linjoille 20min päästä!


Ei sitten! Kympin jälkeen uudestaan mikäli jaksan raahautua vielä sohvalle ja ottamaan ohjaimen käteen.

BTW: näin yöllä unta, että hävittiin matsi ja PQ meni ja potkaisi seinään ja sitten tuli helvetisti verta :D Ei mitään käsitystä mistä tälläinen uni tuli ja miten mä olin päätynyt PQ:n luo, kunhan aattelin jauhaa paskaa ja kertoa teille :)
 

Anakin-Sky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei sitten! Kympin jälkeen uudestaan mikäli jaksan raahautua vielä sohvalle ja ottamaan ohjaimen käteen.

BTW: näin yöllä unta, että hävittiin matsi ja PQ meni ja potkaisi seinään ja sitten tuli helvetisti verta :D Ei mitään käsitystä mistä tälläinen uni tuli ja miten mä olin päätynyt PQ:n luo, kunhan aattelin jauhaa paskaa ja kertoa teille :)

Hmm... Oli ehkä virhe lisätä sut fb-kaveriks, kun oot selvästi kiintynyt mun ulkonäköön niin hirmuisesti, että musta on pakko uneksiakin.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Pelattiinpa erikoinen peli Showtimea (rank. 13) vastaan. Aloitettiin peli kokoonpanolla, jossa junnu ja pq hyökkäsi ja minä ja ebe puolustettiin. Heti pelin alussa vastustaja pääsi syötönkatkoon, kun eben kans haettiin pakki-pakkia hyökkäyssiniviivalla ja läpiajosta tietenkin maali. Ensimmäinen erä pyörittiin täysin meidän päädyssä, mutta joka jätkä puolusti hyvin ja blokkasi laukauksia.

Toisessa erässä saatiin pelin juonesta kiinni. Junnu ja pq värkkäsi tasoituksen 2 vs. 1 -tilanteesta ja muitakin hyviä tilanteita oli, mutta vastustajan mokke otti hyviä koppeja. Mutta sitten..... ilmeisesti EA heitti pq:n pihalle ja tilanne näytti aika toivottomalta. Jatkettiin kuitenkin hyvää puolustamista ja junnu kuskaili yksin kiekkoa hyökkäysalueelle luoden pari maalipaikkaakin.

Kolmannen erän loppuun otettiin vielä jäähykin, joka jatkui vielä jatkoajalle, mutta sekin kestettiin. Lopulta junnu sai hyökkäysalueella kiekon vastustajalta kuin tarjottimella ja junnu kylmän viileästi sijotti kiekon alakulmaan.

Helvetin hieno voitto kovaa jengiä vastaan, kun lähes puolet pelistä pelattiin yhdellä hyökkääjällä.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään lomille!!

Änäri on kaverilla lainassa ja bussipysäkiltä juoksen kaljakauppaan, mutta koitan junailla asiat niin että klo: 19.00 olisin pelivalmiudessa. Mukanani tuon yhden uuden pelaajan, hyvän puolustajan, jonka myötä rosterin pitäisi olla valmis. Yhtä senaa voidaan kuitenkin vielä metsästää mikäli tilanne sitä vaatii.
 

Eskelarit

Jäsen
Tänään lomille!!

Änäri on kaverilla lainassa ja bussipysäkiltä juoksen kaljakauppaan, mutta koitan junailla asiat niin että klo: 19.00 olisin pelivalmiudessa. Mukanani tuon yhden uuden pelaajan, hyvän puolustajan, jonka myötä rosterin pitäisi olla valmis. Yhtä senaa voidaan kuitenkin vielä metsästää mikäli tilanne sitä vaatii.


Mä en tuu lainkaan viikonloppuna pelailemaan, tuun varmaan tiistaina seuraavaks linjoille!

edit. tuun sittenkin ysin aikoihin!
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Minäkin olen loppuviikon reissussa, joten aikaisintaan sunnuntai-iltana olen mukana kokoonpanossa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Viimeistään 19.15 saapuu Boris linjoille. Kasin jälkeen tulee se uusi pakkimmekin. Toivottavasti linjoilla pyörisi 5-6 kaveria aina yömyöhään asti.

Game on & bottoms up!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvät pelit oli poijjaat!

Muutama ärsyttävän tiukka maalin tappio, mutta nekin unohtui nopeasti kun pistettiin paikallisvastustaja LT:tä rektumiin kolmeen kertaan.

Jatkis - Luomuteurastajat 6-0
Jatkis - Luomuteurastajat 3-2
Jatkis - Luomuteurastajat 5-2

video1
video2

Go Jatkis!

Huomenna on ainakin päiväpeleihin aikaa. Nähdään linjoilla!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Päiväpelit käynnissä. 4 kaveria linjoilla.

EDIT. Niin että tulisko joku pelaamaan?
 
Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Voisin pöllähtää tossa 12.15 linjoille, mikäli joku tahtoo peliseuraa, saatan olla se oikea! Jos kukaan ei halua peliseuraa niin tsiigailen vaikka sitten 24/7 loppupuolikkaan ja yön kierroksen maalit!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään en todennäköisesti pääse peleille. Ensi torstaina sitten seuraavan kerran.
 

Eberspächer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Preds, Jatkis
Olisko iltapeleille tulijoita? Menossa mukana jo nyt Masku ja minä. (Pq:kin vissiin)

Junnu lähti. Pelit jäänee haaveeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös