PS3: NHL12 - EASHL - Team Jatkis

  • 44 850
  • 397

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mulla varmaan ens viikkoon saakka on iltapelien mahollisuudet aika vähissä. Tänään en pääse ainakaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Polkaiskaas tänään joulukuun kausi voitokkaasti liikeelle ja ihailkaa kattoon nousevaa viiriä. Lähdetään jahtaamaan niitä 100 voittoa ja eliitin top100 sijoitusta.

Boris hyppää mukaan talkoisiin huomenna klo 18.45!
 

Eskelarit

Jäsen
Polkaiskaas tänään joulukuun kausi voitokkaasti liikeelle ja ihailkaa kattoon nousevaa viiriä. Lähdetään jahtaamaan niitä 100 voittoa ja eliitin top100 sijoitusta.

Boris hyppää mukaan talkoisiin huomenna klo 18.45!

Hianoo! Vastoin ennakko-odotuksia Junnu ei saavukaan tänään linjoille, vaan seuraavan kerran huomenna klo 14.30... Sitten liigakierroksen ajan pois linjoilta ja sitten on aikaa hakata vaikka loppuyö :)
 

Eberspächer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Preds, Jatkis
Pahoitteluni äkkilähdöstä kesken pelin eilen. Osu toi "myrsky" kohalle ja sähköt meni kolmeks tunniks...

Tänään en illalla pääse lainkaan pelaamaan mutta iltapäivällä voin tulla käväseen jos kerkiän

E. Mjo, en ehdi tänään ollenkaan peleille. :( Pelatkaahan hyvät pelit ja huomenna pääsen itsekin mukaan!
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltapäivällä ja illalla kerkeän ihan hyvin peleille, mutta kovin myöhään tuskin tulee tahkottua kun aamulla joutuu töihin taas.

Muoks: siis liigakierroksen jälkeen toki ja ehkä tulen pari pelaamaan ennenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Reilu tunti niin Boris saapuu linjoille. Jo silloin voi tulla seuraksi, mutta pelit polkaistaan käyntiin viimeistään liigakierron jälkeen!
 

Eskelarit

Jäsen
Reilu tunti niin Boris saapuu linjoille. Jo silloin voi tulla seuraksi, mutta pelit polkaistaan käyntiin viimeistään liigakierron jälkeen!

Haista paska, ei me sun kaa pelata! Keru saattaa tulla, Sluiba alkoholisoituu, PQ vissiin kanssa alkoholisoituu, Masku uhosi pelaavansa mw3.. :D No eiköhän silkki ainakin tuu! Mä kanssa just ton liikakierron jälkee :)

BTW, harvinainen tilanne, Junnu sekä perjantaina, että lauantaina linjoilla!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mites tänään porukkaa linjoilla? Itselleni tuli vieraita kylään täksi päiväksi, joten ihan koko päivää ei tule linjoilla roikuttua mutta kyllä pienin varauksin pääsen sovittuun aikaan linjoille.
 

Eskelarit

Jäsen
Mites tänään porukkaa linjoilla? Itselleni tuli vieraita kylään täksi päiväksi, joten ihan koko päivää ei tule linjoilla roikuttua mutta kyllä pienin varauksin pääsen sovittuun aikaan linjoille.

Mä tässä oon roikkunut 1½h linjoille, kukaan ei oo käynyt, paitsi PQ, vissiin muita pelejä pelailee.

Mä lähen kyllä tästä just ja hyppään ite kamat päällä laatikkoon, mutta siinä seiskalta varmaan takas ja aikaa on niinkauan kun pelikavereita löytyy! mr Teini Angstaaja janoaa lisää tolppien väliin imuroimaan! :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä lähen kyllä tästä just ja hyppään ite kamat päällä laatikkoon, mutta siinä seiskalta varmaan takas ja aikaa on niinkauan kun pelikavereita löytyy! mr Teini Angstaaja janoaa lisää tolppien väliin imuroimaan! :)

Ei me sua voida tolppien väliin päästää vaikka ihan hyvin kiekkoja väistelitkin. Sen verran pahoja maalinteko-ongelmia oli eilis-iltana että tarvitsemme kiukuttelevan raumalaisen tshekkimme vasempaan laitaan. Itsekkin voisin tulla askiin sähläämään tuossa klo:19!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tulkaas pelaamaan. Boris, sterrge ja ebe linjoilla. Laituripaikat vapaana. Vähintään yksi tarvitaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Päivän sana on vitutus.

Esityksiämme kuvaava peli:

JAT - BLD
Maalit: 1 - 2
Vedot: 26 - 5
hyök.alueaika 10.30 - 3.21

Joko olemme yksinkertaisesti paskoja tai EA vihaa meitä. Ehkä molempia.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eilisen illan viimeisissä peleissä mieliala vaihtuikin sitten paljon parempaan. Hyökkäysketju Junnu-Luuumu-Masku oli liekeissä. Voi sitä kiekollisen dominanssin määrää!

Tänään sitten päiväpeleille porukkaa 13.30 ->

EDIT: 14.00
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Borikselle tulee nyt 12 päivän änäritauko, johtuen kinkusta. Pitäkää joukkue pystyssä ja pelatkaa aktiivisesti. Halataan kun tavataan, jos selviän hengissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös