Tappara Seinäjoelta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kiitos hyvistä peleistä. 2 hermoja raastavaa jatkoaikatappiota, mutta ansaitsitte voitot.
Kunnioitettavat statsit Tukalla. Jään odottamaan catfightia Calci vs. Tukka; kumpi raapii itselleen ykkössenan tontin? Kaikki teurastajat paikalle harjoitusaskiin todistamaan tätä eventtiä. Paras seitsemästä? Ennakkopätkä eventistä: Calci vs. Tukka. Calci on punaisissa.
Tervetuloa vain Tukka.
Itse olen tänään valmis uhraamaan muutaman veripisaran LT:n puolesta. Uskoisin, että voisin aloittaa noin 22:30. Laittakaa viestiä pleikalla, jos tai kun pelit alkavat.
Kiitän, tuolla odottelen jo että joku kutsuu joukkueeseen niin pääsee teurastamaan. Sparreilla ottanut mukavan lämmön päälle jo tuossa. 5 pisteen keskiarvolla per peli, eiköhän klubipeleissä tähdätä tuohon samaan!
Kylläpä oon täpinöissäni :D (vai johtuuko se tästä voimistuvasta humalatilasta, ainakaan nestatankkauksesta ei tuu ongelmaa)
Mukavat pelit oli eilen. Hyvin pääs heti ekasta pelistä alkaen mukaan ja kemiat toimi varsinkin calcin kanssa. Tehojakin synty 7 peliin 9+16. 7 peliä, joista vain yksi hävittiin Murohokille 2-1, vaikka oltiinkin selkeästi parempia. Bottimokella oli hyvä päivä vastustajan maalilla.
Illasta ehkä taas lisää!
Team Punakoneen murskaus lukemin 8-3.
Bragging Rights tuli myös kohdattua ja todettua, että parempaa jengiä ei tulla kohtamaan koskaan. Jumalauta ne laittoi meidät solmuun! No overall 1, pakko osata.
Äijiä peleille? Chew, Sporde ja sjarkki linjioilla.
Komiat pelit tänään. Kaatui kovia vastustajia, kuten tuo FwH jota kuulemma ette ollet aikaisemmin voittaneet. Ja vielä ilman Calcia!
Tukallakin yllättäen melko maaliahne alku, kun yli 1 maalin keskiarvolla väännetään. Odotin lähinnä 1+46 tyyppistä syöttökonetta, mutta onnistuu ilmeisen hyvin myös maalinteko.
Tukka voisi kirjoitella vaikka jotain raportteja peleistä tänne niin voin lueskella tylsyyksissäni.