PS3: NHL12 - EASHL - Luomuteurastajat

  • 47 292
  • 378

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuun pelaamaan, oikeestaan paikka kuin paikka sopii :D kunhan peli alkaa viimeistään 21.30.

Ajankohtaa ei voi luvata, tuo Suomi-Venäjä peli alkaa 18.30 ja loppuu ehkä juuri ysiltä. Saa nähä moneksi Herkku ja sporde ehtii. Ilmoitellaan tänne tarkemmasta ajankohdasta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä näkymin pelit alkaisivat 22.00 jos ajankohta käy Motherpuckersille. Saa nähdä. Ilmoitelkaa silti tänne ketkä pääsevät osallistumaan!

Herkku,Chew,Jarkki ja sporde, kamenski osallistuvat. Jos Kimmo tai Smokey ei pääse peleille niin Herkku täytyy uhrata veskarin paikalle. Tosin tämäkään ei olisi huono vaihtoehto tuntien Herkun lahjat maalivahtina.

EDIT: 22.00 on pelien ajankohta. Rosteri täynnä! Chew,Sporde,Kamenski,Jarkki,Kimmo,Herkku
 
Viimeksi muokattu:

Kimsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota, Anaheim
Sori jätkät eilisestä pelin pysäyttämisestä, en ajatellut :D

Minkä takia me ei olla värvätty joukkueeseen suomalaista maalivahtia, joka nimenomaan pelaisi maalivahdin paikkaa, ja jolla olisi pohja valmiina?

Eihän näitä kovia pelejä voita, jos minä tai smokey mennää maalille :D, tarvitaa voittava maalivahti, jos halutaa nää kovimmatki jengit kaataa hyvällä pelillä.

Tietenkin näitä voittavia suomalaisia maalivahteja ei taida paljoo olla ja neki harvat on jo hyvissä joukkueissa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori jätkät eilisestä pelin pysäyttämisestä, en ajatellut :D

Minkä takia me ei olla värvätty joukkueeseen suomalaista maalivahtia, joka nimenomaan pelaisi maalivahdin paikkaa, ja jolla olisi pohja valmiina?

Eihän näitä kovia pelejä voita, jos minä tai smokey mennää maalille :D, tarvitaa voittava maalivahti, jos halutaa nää kovimmatki jengit kaataa hyvällä pelillä.

Tietenkin näitä voittavia suomalaisia maalivahteja ei taida paljoo olla ja neki harvat on jo hyvissä joukkueissa.

Joo, ei siinä. Ihan hyvinhän sä pelasit sen ekan matsin, kun voitettiin 3-2. Tokassa matsissa sit tapahtui jotain kummallista toisella erätauolla, kun johdettiin vielä 4-2. Lopputuloksena 4-6 turpaan, kyllä vitutti.

Noo, ei lannistuta vaikka nyt kaiken kukkuraksi saatiin -1 piste penaltyä tilastoinnin viipymisestä.. Saatana.

Playoffeihin on viel täydet mahdollisuudet jos vaan pelataan omalla tasolla.

Eilisen muut pelit menivät sitten ihan mallikkaasti ja murohokikin kaatui hyvällä pelillä numeroin 4-2. Kiitoksia jätkille!

Kyselen Brutal Deluxelta jos saataisiin tänään pelit vielä aikaiseksi. Muuten taitaa siirtyä tiistaille heitä vastaan pelit.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelit 22.30 Face Wash Hockey vs LT.

Ilmoitelkaa halukkuudesta peleille. Chew, Beagle, Gr8-8 ja Kimmo varmistuneita. 2 pitäisi vielä saada. Pakit siis vielä vapaina. Kimmo maaliin jos ei saada smokeya.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvät EHL matsit eilen, vaikka vastustajaksi saatiinkin Brutal Deluxe. Toisesta 5-2 voitto ja toisesta tiukka 3-2 tappio, kun vastustaja rokotti 16 sekuntia ennen pelin loppua. Harmittavaa.

Tänään voitaisiin taas pelata? Kenties tänään saadaan Face Wash Hockeytä vastaan pelit aikaiseksi. Sieltä päästä otetaan yhteyttä jos heidän maalivahti on linjoilla tänään. 22.30 siis aikaisintaan EHL matsit.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvät matsit tuloksellisesti eilen, vaikka EHL matseja ei saatukaan aikaiseksi.

Voittamisen Kulttuuria vastaan kohtuu helppo voitto heti päivän ekassa pelissä. Vastustaja quittasi pelin kolmannen erän puolivälissä tilanteessa 6-1.

Pelataan ne pelit kunnialla loppuun asti. Jonkinsortin paikallisvastustajia tässä kuitenkin ollaan niin olisi jatkossakin kiva pelata hyviä matseja. Tuovat mukavasti lisäjännitystä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna (maanantaina) olis EHL pelit Frostboltia vastaan. Monelta jengi pääsee paikalle? Mulle kävis joskus alkuillasta ainakin. 19-20?

Venäjällä vissiin pari tuntia edellä Suomen aikaa, eli kauheen myöhään ei varmaan vastustajalle sovi pelit. Ilmoitelkaa tänne tai jonnekin vähän omista aikatauluistanne, niin tietää ajankohtaa ehdotella vastustajalle.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Frostbolt ehdottaa pelin ajankohdaksi 22.00. Kelpaako kenellekään?

kamenski ja Chew ilmottautuneet.
 

Kimsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota, Anaheim
Itse olen pelleillyt paljon pelaajan kuvakulmien, pituuksien ja ominaisuuksien kanssa.
Kertokaa mikä on se kaikkein paras vaihtoehto omalle ukolle?

Pelaako kaikki tuolla keskipisteellä ja klassiko kuvakulmalla?

Minkä pituinen, painoinen, luistimet ja mailanlapa kannattaa olla pakilla ja mitkä ominaisuudet olis kaikkein tärkeintä laitttaa maximiin hyökkäyspään ominaisuuksissa?

Pakilla etuina selvästi pitkänä ja painavana kiekonriisto, tauklauksen anto ja ottaminen, mutta liikkuminen on vastapainoksi hidasta ja kankeaa lyhyihin ja kevyisiin verrattuna.

Ja sama kysymys myös hyökkääjälle?

Kiitos vastauksista, pitääkin kokeilla tuota yläpuoli kuvakulmaa, mitä en ole aikaisemmin kokeillutkaan, pitäisikin juuri nähdä kentät tapahtumat paremmin.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Itse olen pelleillyt paljon pelaajan kuvakulmien, pituuksien ja ominaisuuksien kanssa.
Kertokaa mikä on se kaikkein paras vaihtoehto omalle ukolle?
Saanko mä vastata, vaikken joukkueeseen kuulukaan?

Pelaako kaikki tuolla keskipisteellä ja klassiko kuvakulmalla?
Mun mielestä yläpuoli on ainoa kelvollinen kuvakulma ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että siinä näkee eniten ja pysyy siten parhaiten kartalla siitä mitä kentällä tapahtuu.
Minkä pituinen, painoinen, luistimet ja mailanlapa kannattaa olla pakilla ja mitkä ominaisuudet olis kaikkein tärkeintä laitttaa maximiin hyökkäyspään ominaisuuksissa?

Pakilla etuina selvästi pitkänä ja painavana kiekonriisto, tauklauksen anto ja ottaminen, mutta liikkuminen on vastapainoksi hidasta ja kankeaa lyhyihin ja kevyisiin verrattuna.
Tuohon vastasitkin itse. Lähtisin rakentamaan pelaajaa omien vahvuuksien ja roolin kautta. Itse pelaan kiekollisella puolustajalla ja olen päätynyt kompromissiin tekemällä vähän keskivertoa isomman pelaajan. En lentele kulmissa kuin lapanen, mutta pystyn silti liikkumaan tarpeeksi ripeästi, ettei turhia läpiajoja pääse syntymään. Hetken aikaa kokeilin puolustavaa pakkia, josta tein ison ja painavan. Miestä lakosi kuin heinää, mutten ollut tilanteista myöhässä, sillä en lähtenyt edes yrittämään hyökkäysten tukemista.

Hyökkäyspään ominaisuuksista pakille tärkein on ehdottomasti syöttö. En tykkää pelata alle 85 passilla, vaikka joutuisi tinkimään muualta. Toinen johon olen tykännyt kiekollisella pakilla panostaa on lämäri. 90/80(voima/tarkkuus) on minulle riittänyt, mutta noita voi säätää ihan oman mielen mukaan. Rannaria käytän niin harvoin, etten siihen ole koskenut ollenkaan.

Syötöstä ja lämäristä ylijääviä pojoja olen sijoittanut enimmäkseen kiekonhallintaan, jottei musta katoa tiukoissa käännöksissä ja reaktiotaitoihin, joiden ainakin uskon auttavan irtokiekkojen siivoamiseen. Kun ne on saatu yli 80 pisteen, niin voi omaksi ilokseen vähän sijoittaa myös harhauttamiseen, jos sellaista tykkää tehdä. Mulle sillä taidolla on käyttöä ainoastaan, jos kiekko pitää tuoda itse ylös, mutta pelityylejä on monia.

Kun alkuperäinen kysymys koski maximeita, niin syöttö ja lämärin voima on mun ehdotukset.

Hyökkääjistä tietää joku muu varmasti paremmin. Chewiltä varmaan kannattaa kysyä, sillä laittoi mut ainakin pari kertaa nippuun tossa olikohan toissapäivänä, joten asetukset lienee kunnossa. ;)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä yläpuoli on ainoa kelvollinen kuvakulma ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että siinä näkee eniten ja pysyy siten parhaiten kartalla siitä mitä kentällä tapahtuu.

Yläpuoli on tosiaan erinomainen kuvakulma. Näkee koko kentän parhaiten.


Hyökkääjistä tietää joku muu varmasti paremmin. Chewiltä varmaan kannattaa kysyä, sillä laittoi mut ainakin pari kertaa nippuun tossa olikohan toissapäivänä, joten asetukset lienee kunnossa. ;)

Itse pelailen pelinrakentajalla. Reaktiotaidot, harhautukset,syötöt ja kiekonhallinta aivan tapissa. Laukauksissa vain ranteisiin pisteitä, tarkkuus 85-90 päivästä riippuen ja voimassa 79. Pituus muistaakseni 186 ja paino 79 kg.

Nopeus, kiihtyvyys ja ketteryys 94. Kunto 80.

Aloitukset 99, kun sentterinä pelailen. Mailapuolustus 85 ja puolustustietoisuus 80. Kurinalaisuus 88 muistaakseni. Siinäpä ne mihin pisteitä lisäilen.

Saanko kysyä missä joukkueessa Varis pelailet?
 

Kimsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota, Anaheim
Tuli kokeiltua tuota "Yläpuoli" kuvakulmaa pari sparria, ja pakko sanoa että tekee pakin pelaamisesta huomattavasti helpompaa, varsinkin pitkien syöttöen katkaisemisessa ja pitkien syöttöjen annossa, ja oikeastaan kaikesta.

Siitä huolimatta että Yläpuoli kuvakulmalla on helpompaa pelata, kuva on turhan kaukana ja ukot muistuttavat liikaa pikku-ukkoja, jonka takia pelistä häviää se aitoiden tunne, että olisi itse kentällä pelaamassa ja samalla tappaa peli-iloa. Tästä syystä taidan jatkaa klassikko kuvakulmalla ja käytän yläpuoli kuvakulmaa, vain tärkeissä peleissä :).

Äääh! Ketä oikein huijaan, siirryin takas vanhaan kuvakulmaan ja tuntui Yläpuoli kuvakulman jälkeen aivan paskalta :D Kyllä se vaan on hyvä nähdä iso alue kerralla.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Saanko kysyä missä joukkueessa Varis pelailet?
Toki saat. Meillä on muutaman kaverin kanssa tollanen säännöllisen epäsäännöllisesti pelaava jengi ku Fluffy Unicorns. 15. päivä näky olleen viimeisin keskinäinen.

Edit: Senkin olisi varmaan samaan syssyyn voinu mainita, että PSN-tunnus on JMV_55.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki saat. Meillä on muutaman kaverin kanssa tollanen säännöllisen epäsäännöllisesti pelaava jengi ku Fluffy Unicorns. 15. päivä näky olleen viimeisin keskinäinen.

Edit: Senkin olisi varmaan samaan syssyyn voinu mainita, että PSN-tunnus on JMV_55.

Noniin. Teitä vastaan ollaan saatu aina melko hyvät pelit aikaiseksi. Viimeisimmässä matsissa tosin muuan tinkepeltomaa ja oliko joku karhuvaara piti meitä kyllä pilkkanaan. Toivottavasti kohdataan useammin!

Sitten asiasta toiseen. Olisiko Teurastajia halukkaita päiväpeleille? Chew valmiudessa ainakin kuuteen asti kunnes firman pikkujoulut kutsuvat.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyviä matseja saatiin eilen pelattua. Eilisen matsit:

LT - HC KEIJOT 5-1 (Ovr. 110)
LT - Latvian Bears 6-0 (Ovr. 690)
LT - HC Kiimaiset Kamelit 3-0 (Ovr. 7318)
LT - The Deke Heroes 5-1 (Ovr. 73)
LT - ||ONE|| 3-5 (Ovr.9)
LT - Keep Ur Head Up PRKL! 4-1 (Ovr. 677)
LT - Rock n Roll 5-2 (Ovr. 18)
LT - Synergy Hockey 3-2 (Ovr. 20)
LT - Showtime 2-3 (Ovr. 23)


Erityisesti voitot Deke Heroesista, Rock n Rollista ja Synergystä maistuivat makealta. ONE ei ollut kummoinen, "maailman paras ikinä missään" Wayne Gretzky rankaisi meitä kolmella säbäranteella. Aika epeli.

Synergyä vastaan taas todella kurinalainen matsi. Vastustaja piti kiekko varmaan lähes 80% koko pelissä, mutta vastaiskuista sitten tehtiin tarvittavat maalit. Hieno voitto.

Rock n Rollia vastaan taas kiekollisesti erittäin vahva ottelu. Dominoitiin peliä melko suvereenisti. Ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa vastustaja kommentoi peliä parilla lauseella: "Lucky win" ja "you suck"

Muitakin rivoja viestejä läheteltiin ilmeisesti puolin ja toisin. Lopputulema kuitenkin se, että täällä Suomessa me imetään munaa ja voitetaan onnekkaasti.

Sporde liittyy kokonaan LT:n äijäksi. Paluu kotiin. Tervetuloa!

Myös uus sälli psn nimimerkillä Tuplaaja on liittynyt joukkueeseen. Hyvä pelimies. Tervetuloa!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään EHL pelit Face Wash Hockeytä vastaan kello 20.30

Ketä pääsee?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Sporde liittyy kokonaan LT:n äijäksi. Paluu kotiin. Tervetuloa!

Loistavaa. Sporden kanssa on sujunut mukavasti tästä uudesta alusta saakka: klap-klap, kiekkoa maaliin ja sitten perään se sormellaosoitus-tuuletus randomiin ilmansuuntaan.

Tänään EHL pelit Face Wash Hockeytä vastaan kello 20.30

Ketä pääsee?

92% todennäköisyydellä olen mukana. klo 19 lähtien vois jo vähän harjotella.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavaa. Sporden kanssa on sujunut mukavasti tästä uudesta alusta saakka: klap-klap, kiekkoa maaliin ja sitten perään se sormellaosoitus-tuuletus randomiin ilmansuuntaan.



92% todennäköisyydellä olen mukana. klo 19 lähtien vois jo vähän harjotella.

Meitsi pääsee 20.00 töistä (suurella todennäköisyydellä 19.30) eli aika suoraan joutuu hyppäämään laatikkoon. Katsellaan ehtiskö siinä yhden harkkamatsin ottaa alle.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään EHL matsit Tre Stjarnoria vastaan klo. 20:00

Sporde ja Chew ilmottautuneet, ketä muita tulossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös