PS3: NHL12 - EASHL - Luomuteurastajat

  • 47 070
  • 378

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Porukkaa linjoille nyt! Kolme äijää kopissa, mutta ei viitti lähteä peleile. Hyökkääjiä kiitos.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äijiä tänään linjoille? Eilen oli heikko osallistumisprosentti, mutta josko tänään saataisiin enemmänkin pelejä. Eiliset heikot otteet valuttivat meidät sijalle 66.

Tänään parannetaan!
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mitäs mitäs, olin varma että lauantai-pelit olisivat hyvää vauhtia käynnissä. Meinaako porukka vaivautua konsolin ääreen vai keksinkö itselleni jotain muuta tekemistä? Pari hiirenhiljaista matsia olisi voinut ottaa, nyt kun sain hoitolapset nukkumaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs mitäs, olin varma että lauantai-pelit olisivat hyvää vauhtia käynnissä. Meinaako porukka vaivautua konsolin ääreen vai keksinkö itselleni jotain muuta tekemistä? Pari hiirenhiljaista matsia olisi voinut ottaa, nyt kun sain hoitolapset nukkumaan.

Minä tulen. Tulisko muita? Kamenski jossain välissä, kun koiran saa kusetettua.

KENKÄÄ KAIKILLE!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Huomenna olen itse linjoilla sit oikeastaan kokopäivän jos vaan on peliä!
Täytyy varmaan ostaa ne +5 speed ja +5 agility niin pysyy ees jotenkin sit luistelulla perässä!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään peleille? Sain pleikkariin netin toimimaan, mutta en läppäriin. Tietysti hyvä näin päin ;)

Itse voin tulla oikeastaan milloin vain.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chew, Gr8-8 ja Beagle linjoilla. Yksi vielä ainakin niin saadaan pelit käyntiin!
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Tänään peliä?

Monenko aikaan sitä tänään olisi pelaajia paikalla?
Eilen sain kehitettyä omaa pelaajaa sen verran, että alkaa pysyä jo ihan hyvin muiden kyydissä. Huikeasti parani kyllä yhteyskin kun boottasin ensimmäisen kerran modeemiboxin ja sen jälkeen oli suorastaan nautinnolista pelata.

Tällä hetkellä on +- 47 ja jos en väärin muista niin +50:stä saa +3 nopeuteen, joten ei nyt sit töppäillä poijat!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monenko aikaan sitä tänään olisi pelaajia paikalla?
Eilen sain kehitettyä omaa pelaajaa sen verran, että alkaa pysyä jo ihan hyvin muiden kyydissä. Huikeasti parani kyllä yhteyskin kun boottasin ensimmäisen kerran modeemiboxin ja sen jälkeen oli suorastaan nautinnolista pelata.

Tällä hetkellä on +- 47 ja jos en väärin muista niin +50:stä saa +3 nopeuteen, joten ei nyt sit töppäillä poijat!

Mä voin tulla taas käytännössä millon vaan. Kunhan saadaan vähintään neljä äijää linjoille.

Ilmoitelkaa tänne!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni tilannekatsaus tämän hetkiseen tilanteeseen.

Pelit ovat sujuneet erinomaisesti! 96 - 40 - 8 tilasto, joka oikeuttaa teurastajat sijalle 46. Mukavasti ollaan noustu jo jatkoajan tämänhetkiseksi ykkösjoukkueeksi.

Puolustus saattaa vielä vahvistua muutaman viikon sisällä merkittävästi. Siitä lisää myöhemmin.

Joukkueen legendat alkavat jo erottua, kun tämän rajapyykin saavuttivat Gr8-8 ja Beagle pari päivää sitten. Hienoa, ja erityisesti onnittelut Beaglelle, joka sinnikkäästi jaksoi koko NHL11 ajan taistella tuosta legendan tittelistä ja nyt saavutti sen. congratufuckinglations

Chew pääsee linjoille, ehkä tuossa 22.15 aikoihin, kunhan töistä kotiudun. Olkaahan linjoilla apinat.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Muutaman pelin sain eilen pelattua ailahtelevilla otteilla. Hyvä asia tietenkin että vaikka kaikki ei mene nappiin, niin saadaan niitä voittojakin irroitettua.

Miltäs kalenterit näyttää tänään? Yksi pakki varmaan kattelee jypinkylän matsia, mutta meille eteläsuomalaisille ei ton sm-liigan pitäisi ainakaan olla esteenä. Allekirjoittanut on vapaana peleille alkuillalla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
En osaa sanoa oikein mitään tämän illan peleistä. Olemme vaimokkeen kanssa lähdössä kaupoille ja sen jälkeen kaikki on auki.

Eilen peli oli tosiaan hieman hakemista, onneksi mukaan mahtui myös loistava voitto IB:stä, joka majaili sijalla 9.

Hyvä jengi on kasassa ja saattaapa tuo vielä hieman vahvistuakkin lähiaikoina...
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutaman pelin sain eilen pelattua ailahtelevilla otteilla. Hyvä asia tietenkin että vaikka kaikki ei mene nappiin, niin saadaan niitä voittojakin irroitettua.

Miltäs kalenterit näyttää tänään? Yksi pakki varmaan kattelee jypinkylän matsia, mutta meille eteläsuomalaisille ei ton sm-liigan pitäisi ainakaan olla esteenä. Allekirjoittanut on vapaana peleille alkuillalla.

Katon matsia, tuijotan seinää tai tungen lasinsirpaleita kynsien alle. Mikä sillä hetkellä tuntuukaan jännittävimmältä.

Mulle tulee reilun viikon paussi peleistä, meen maaseudulle koiravahdiksi. Pleikkarin otan mukaani mutten tiedä kuinka huvittaa pelata paskalla parimegasella yhteydellä. Kokeilen vaiheessa toimiiko se mitenkään päin.

Teurastakaa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Apropoo... ilmottakaas mielellään tänään jos haluatte mukaan LT:n Liigapörssi-kimppaan. Jakso starttaa siis huomenna, joten vielä ehtii hyvin koota jengiä. Fesessäkin laitoin tästä kyselyä, mutta kaikki eivät tunnu sitä niin aktiivisesti seuraavan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Apropoo... ilmottakaas mielellään tänään jos haluatte mukaan LT:n Liigapörssi-kimppaan. Jakso starttaa siis huomenna, joten vielä ehtii hyvin koota jengiä. Fesessäkin laitoin tästä kyselyä, mutta kaikki eivät tunnu sitä niin aktiivisesti seuraavan.

Mukana ollaan! Muutkin voisivat osallistua tähän.

Chew linjoilla tänään taas 22:15 aikoihin. Huomenna on yövuoro, mutta sitten taitaakin olla 4-5 päivän vapaat jolloin ehtii taas auttamaan joukkuetta kunnolla.

Eilen meni taas ihan kohtuullisesti pelit, vaikka pari turhaakin tappiota sattui tielle, mutta 3-1 voitto Ice Breakersista pelasti illan. Ice Breakers ei meitä vielä ole voittanutkaan. Jee.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Laittakaas faceen pojat kaveripyyntöä tulemaan. Nimi on sama mikä Luomuteurastajien kädetön oikealaituri. Sieltä vähän helpompi kysellä millon on pelejä jne.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Sori tästä veivaamisesta mutta oma aktiivisuus ollut melko vähäistä ja silloin kun olen linjoille sattunut tulemaan niin usein on jo kentällinen täynnä ja kopissa venailu tappaa viimeisestkin pelihalut. Ditrim laitto viestiä muutama päivä sitten ja kyseli kiinnostaisko lähteä kokeilemaan voittamisen kulttuuriin.

Ajattelin lähteä kokeilemaan sinne ja kattomaan jos sitä innoistuis taas änäriä hakkamaan. Kiitokset vaan kaikille seurasta/peleistä ja jaktakaahan samaan malliin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös