Tappara Seinäjoelta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kiitokset hyvästä pelistä, reiliua hokia. Tolpat kolisi molemmissa päissä, mutta parempi voitti 4-1.
PS. amiraali! nyt olis pakille käyttöä, eli jos aktiivisuutta sais vähän lisää ;)
Hei,
Mahtuisko try-outille teidän joukkueeseen? Mieluinen pelipaikka on Oikea laitahyökkääjä, kätisyys on left.
Olen tainut pelata 16 peliä ja tehot muistaaksenki 13+33.
Tykkään syötellä paljon ja kokemusta löytyy varsinkin NHL09 xboxilta yli 700 ottelua EASHL:ää.
GamerTag Juaneees85.
Hei,
Mahtuisko try-outille teidän joukkueeseen? Mieluinen pelipaikka on Oikea laitahyökkääjä, kätisyys on left.
Olen tainut pelata 16 peliä ja tehot muistaaksenki 13+33.
Tykkään syötellä paljon ja kokemusta löytyy varsinkin NHL09 xboxilta yli 700 ottelua EASHL:ää.
GamerTag Juaneees85.
Ehdotankin rangaistuskäytäntöä: jokainen keskiyön jälkeen missä tahansa mediassa kuiskailtu "1 more... come on" ehdotus ansaitsee sanojalleen yhden mäyräkoiran verran penaltya, maksettavaksi seuraavassa LT miitissä.
Ehdotankin rangaistuskäytäntöä: jokainen keskiyön jälkeen missä tahansa mediassa kuiskailtu "1 more... come on" ehdotus ansaitsee sanojalleen yhden mäyräkoiran verran penaltya, maksettavaksi seuraavassa LT miitissä.
Kannatan tätä, ja mulla on myös hyvä veikkaus siitä, että kuka siellä on taas ollut huutelemassa. :)
Erikoisia pelejä oli eilen ja pientä tappioputkenkin tynkää välillä. Kaikkia pelejä ei mielellään edes muistele, mutta parhaiten mieleen jäivät pelit Ice Breakersia ja Fourh Line Nightmarea vastaan.
Tänään jatketaan ja koitetaan pitää rankingit kaksinumeroisina; Division Ranking: 50, Overall Ranking: 85.
Russian Rocket tosiaan liittyi joukkueeseen eilen ja hyvältähän se vaikuttaa. Pari peliä tosiaan vasta alla, mutta katsotaan sitten myöhemmin kokonaiskuvaa. 2 peliä ja 3+7 tehot on kovaa luokkaa.
Edelliseen joukkueeseen verrattuna kyllä oli nautinto pelata teidän kanssa, vaikkakin vajaalla miehistöllä pelattiin.
Tuntui itse välillä, että vähän jaloissa oli varsinkin ekassa pelissä kun pelejä on pelattuna alle 20 ja pelaaja on sit myös sen tasoinen.
Millä tasolla teidän Be A Pro pelaajat muuten ovat?
Tänään en tiedä miten olette linjoilla, mutta itse menen KalPa-Pelicans otteluun ja sen jälkeen omiin treeneihin, joten voi olla et kun sieltä kotiudun niin ei ole enään pelejä, mutta katsotaan!
Tänään on mahdollisuus pelata 20.00 asti oikeastaan kokoajan jos vaan pelaajia löytyy.
Pelejä tarvitaan, että sais ton oman pelaajan paremmaksi ja ennen kaikkea nopeammaksi!
Semmoset pelit näin alkuun. Pari hienoa voittoa ja pari todella nihkeää peliä. Pieni tauko vissiin kaikilla nyt, jotta saa vitutuksen laantumaan. Milloin porukka voisi tulla uudestaan peleille?
Tuli kyllä oltua niin kuutamolla parissa viimeisessä matsissa, että oli pakko laittaa pleikkari kiinni.
Itse lähden tuossa 20.00 tosiaan treeneihin, mutta kohta vois vielä pelata jos on pelaajia linjoilla?