PS3: NHL12 - EASHL - Luomuteurastajat

  • 47 071
  • 378

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketään peleille? Olisi aikaa 15.00 asti. Ja sitten 16-17 aikoihin jälleen linjoilla, jos tarvetta on.

EIlen ihan ok pelit, hieman puurolta maistui, mutta ihan hyvin napsittiin voittoja. 9-3-1 oli eilisen saldo ja maaliero 66-32 meidän hyväksi. Tällä hetkellä divisioonasijamme elitessä 31 ja yleissija 68

Hyvä jätkät. Hienoa, että voittoja napsuu vähän heikommalla pelilläkin.

Joka jätkä on nostanut tasoaan hienosti ja uudet kaverit ovat onnistuneet erinomaisesti. smokinglordilta hienot ottelut maalissa eilen ja palkinnoksi hänelle hieno nollapelikin 16 torjunnalla yhdestä ottelusa. Go Smokey!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Ketään peleille? Olisi aikaa 15.00 asti. Ja sitten 16-17 aikoihin jälleen linjoilla, jos tarvetta on.

Ite voisin kans tohon 16.00 asti pelata ja sit pitää lähtee magneettikuviin. Tulen linjoille, katsotaan onko peliä!
Eilen tuli kyllä vedettyä itse aika vihkoon melkein kaikki pelit. Tosiaan kaavamaisuus ja puuroutuminen pelaamiseen, sekä turhautuminen oman pelaajan hitauteen/kankeuteen.

Nopeimmat terät ja agility 70 niin tuntuu, että ei ukko käänny mihinkään, PRKL!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ite voisin kans tohon 16.00 asti pelata ja sit pitää lähtee magneettikuviin. Tulen linjoille, katsotaan onko peliä!
Eilen tuli kyllä vedettyä itse aika vihkoon melkein kaikki pelit. Tosiaan kaavamaisuus ja puuroutuminen pelaamiseen, sekä turhautuminen oman pelaajan hitauteen/kankeuteen.

Nopeimmat terät ja agility 70 niin tuntuu, että ei ukko käänny mihinkään, PRKL!

Tuo on kyllä turhauttavaa, varsinkin kun kanssapelaajat ovat huomattavasti parempia kokonaisuuksiltaan. Pelejä vaan alle niin saat lisää pisteitä käytettäväksi. Onko sulla mitään boosteja vielä auki?

Suosittelen pelaamaan sparrimatseja jos seurapelejä ei ole tarjolla, vaikka ne ovatkin aika paskaa, mutta saapahan ainakin pelejä alle.

Mulla on nyt legenda 2, A- arvosanaa vailla. Tuntuu, että ei nouse millään, vaikka A/A-/A+ pelejä tulee jatkuvalla syötöllä. Jumahtanut tuoho edistys 70%

Pelin jälkeenhän näkee aina edistyksen, mutta mulla lukee siinä Nykyinen B+ ja seuraava A- ja tilanne 100%, en oikein ymmärrä. Välillä läskee taas B arvosanaksi, mutta 100% näyttää edelleen. Ettei vaan olisi joku vitun bugi :)
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Tuo on kyllä turhauttavaa, varsinkin kun kanssapelaajat ovat huomattavasti parempia kokonaisuuksiltaan. Pelejä vaan alle niin saat lisää pisteitä käytettäväksi. Onko sulla mitään boosteja vielä auki?

Suosittelen pelaamaan sparrimatseja jos seurapelejä ei ole tarjolla, vaikka ne ovatkin aika paskaa, mutta saapahan ainakin pelejä alle.

Mulla on nyt legenda 2, A- arvosanaa vailla. Tuntuu, että ei nouse millään, vaikka A/A-/A+ pelejä tulee jatkuvalla syötöllä. Jumahtanut tuoho edistys 70%

Pelin jälkeenhän näkee aina edistyksen, mutta mulla lukee siinä Nykyinen B+ ja seuraava A- ja tilanne 100%, en oikein ymmärrä. Välillä läskee taas B arvosanaksi, mutta 100% näyttää edelleen. Ettei vaan olisi joku vitun bugi :)

Sehän tuossa varmaan on kyseessä, esim. itsellä oli jo tämän viimeisen ammattilaiskortin hankkiminen helvetinmoista tappelua kun oli jumissa monta peliä jossain 40% tienoilla eikä noussut siitä mihinkään vaikka miten hyviä pelejä tuli yli B arvosanoin, tänään sentäs sain tuon vihdoinkin... Kyselin jo aikaisemmin, mutta oletteko kaikki vetänyt nuo boostit EASHL peleillä tai rahalla, ts. onko kukaan koittanut huorata niitä BAP puolelta jotenkin?
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Jos ei huomenna duunia, niin mahdollisesti mulla olisi koko aamupäivä jostain 10.00 eteenpäin huomenna aikaa pelailla, muita silloin linjoilla?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kyselin jo aikaisemmin, mutta oletteko kaikki vetänyt nuo boostit EASHL peleillä tai rahalla, ts. onko kukaan koittanut huorata niitä BAP puolelta jotenkin?

Suurin osa on varmaan EASHL peleillä ne avannut, minä ja Kimsku vähän huorattiin BaP:n puolella. Jos siihen hommaan lähdet, niin muista tallentaa tarpeeksi usein.

Mitäs mieltä jätkät siitä, että yritettäisiin aina pelata vähintään neljällä?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin osa on varmaan EASHL peleillä ne avannut, minä ja Kimsku vähän huorattiin BaP:n puolella. Jos siihen hommaan lähdet, niin muista tallentaa tarpeeksi usein.

Mitäs mieltä jätkät siitä, että yritettäisiin aina pelata vähintään neljällä?

Jatkossa pelataan aina vähintään neljällä. Kolmella ei ole järkevää pelata, kun cpu pelaajat ovat niin totaalisen idiootteja. Yhden kestää, mutta kaksi tai enemmän niin hermot menee ja pelit hävitään varmuudella.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Perjantai-Sunnuntai en sit ole itse linjoilla vaan palautan pleikkarin kaverille, jolta se on aina viikolla minulla lainassa. Hän varmaan on linjoilla, mutta ei kannatta pyytää pelaamaan!

Palataan taas kehiin sit maanantaina! Onnea ja menestystä peleihin!

Acc 84, Agilty 82, Speed 78 ja kiirettä pitää!
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisen illan saldo taas aika sama kuin muinakin päivinä 9-3-1, joka nosti meidän overall rankkimme sijalle 59

58 - 22 - 6 on tämän kauden saldo, josta täytyy olla jokaisen jätkän tyytyväinen. Pari heikompaa peliä on sattunut, mutta mitä väliä.

Maanantaihin mennessä selviää LT:n lopullinen miehistö. 1-2 pelaajaa tulee putoamaan kokoonpanosta.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Suurin osa on varmaan EASHL peleillä ne avannut, minä ja Kimsku vähän huorattiin BaP:n puolella. Jos siihen hommaan lähdet, niin muista tallentaa tarpeeksi usein.

Riittääkö noihin 40 peliin se, että pelaa vaikka kolmannen erän viimeiset viisi minuuttia ja iskee aina siinä sen 1-3 häkkiä?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Riittääkö noihin 40 peliin se, että pelaa vaikka kolmannen erän viimeiset viisi minuuttia ja iskee aina siinä sen 1-3 häkkiä?

Pitäisi riittää joo. Jostain syystä en itse kyllä saanut sieltä boost packeja auki, mutta joitain varusteita kylläkin. Vähän ahdistavaahan toi huoraaminen on (aikaa menee lähinnä latausruudun tuijottamiseen ja tehosteiden avautuminen ei mielestäni toimi ihan niinkuin on luvattu), mielummin itse pelailisin vaikka sparreja. Nopeampihan toi BAP toki on varusteiden avaamiseen, mikäli kaikki menee nappiin. Rahallahan noita ei yleensä olla periaatteestakaan avattu, mutta jos 4 eurolla saa vaikka jonkun tehostepaketin auki, niin on se musta ihan hyvä sijoitus vrt. vaikkapa 8 tunnin BAP-kikkailuun.

Tänään taas linjoilla n. klo 16-20, sitten välissä NHL-lätkää ja yöllä varmaan lisää. Pakko päästä testaamaan legendaa jäällä kun vihdoin sain sen 150 peliä täyteen.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Tänään neljä sparri matsia sai itselleni riittää, pakin tontilta on kovin vaikea tehdä niitä maaleja ja jos kaikki kolme hyökkääjää on messissä asenteella kaikki pisteet minulle tai otan jäähyn, sekä pakkipari surffailee keskialueella odotellen läpiajoa, niin lopputulos voi olla luokkaa 6-2 ja vastustajan ainut ihmispelaaja oli maalivahti joka ei edes jaksanut istua maalillaan koko aikaa (ainakin sain ensimmäisen maalin tälle pakille) . Siispä nyt ainakin siihen asti että porukka etsiytyy linjoille menee BaP parissa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chew tulee linjoille joskus viimeistään 16.00

Voitaisiin nostaa teurastajat vaikka viidenkympin sakkiin näin aluksi.
 

Kimsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota, Anaheim
Itse tosiaan avasin noi kaikki Be O Pro boostit jo alussa, joten voin kertoa oman tapani.

Aloitin pelin valitsemalla Be O Pro Varauskierrospelin, jossa joutuu pelaamaan 4 peliä ennenkuin NHL kausi alkaa ja pääsin heti 1kös kentälle kauden alkaessa.

Varmuudeksi kannattaa ottaa vaikeusaste ammattilainen ja jäähylinja kokonaan pois, jotta voit surutta taklata kokoajan kiekottomia miehiäkin. Playoff pelit kannaattaa laittaa että ratkeaa yhdestä voitosta. Ukosta kannattaa tehdä iso ja painava voimahyökkääjä, jotta saa kaudessa helposti tuon 200 taklausta josta aukeaa vaikein boostilukko noista 12:toista ja myös +5 taklaus.

Seuraavaksi kannattaa siirtyä erikoisasetuksiin, josta laittaa taklaustehot ja laukaustehot täysille ihmispelaajalle ja tietokoneveskan asetukset minimiin, näin uppoaa joka laukaisu maaliin ja taklaukset tuntuu.
Jotta saisit tarvittavan 40 ottelua ja maali per.ottelu mahdollisimman nopeasti, simuloi ottelut 8x nopeudella ja siirry otteluun 3.erän viimeisillä minuuteilla. Ainoastaan loppuunasti pelatut ottelut lasketaan tuohon tarvittavaan 40:neen. Esim. jos lopetat pelin kesken, se laskee be o pro ukollesi ottelun, mutta ei suoritusten seurantaan, josta näet onko voittoja ja häviöitä yhteensä se 40:ntä.

Lopulta kun 40peliä on kasassa, kylmänviileästi simuloi kauden loppuun asti loput pelit, ja boostit on auki, ja loput sitten playoffeista.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajia peleille? Linjoilla emppu,chew,kimsku,sjarkki ja smokey. Chew pitää pienen breikin yhden matsin jälkeen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään taas linjoilla n. klo 16-20, sitten välissä NHL-lätkää ja yöllä varmaan lisää. Pakko päästä testaamaan legendaa jäällä kun vihdoin sain sen 150 peliä täyteen.

Ootko tulossa? Tarvetta olisi. Kopissa sjarkki, smokey, minä ja kimmo.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Onko jengiä tulossa tänään vielä peleille?

Jos vitutukselta änäri premierin jälkeen kerkeää, eipä ollut hirveästi hyötyä tuosta 5h+ BAP huorauksesta, silti jäi kaikki boostislotit saamatta vaikka varmuuden vuoksi tein vähän ylimääräisiä häkkejä ja pelasin yhden ylimääräisen pelinkin. Poffit samaten hakkasin niin, että kaikki mahdolliset palkinnot kaappiin, mutta kaipa se on EA:lle ihan tuottoisaa työntää kourallinen tämmösiä bugeja peliin, saavatpahan ainakin ihmiset lannistumaan ja ostamaan rahallaan nuo boostit. Ryöstöä on sanon minä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Poffit samaten hakkasin niin, että kaikki mahdolliset palkinnot kaappiin, mutta kaipa se on EA:lle ihan tuottoisaa työntää kourallinen tämmösiä bugeja peliin, saavatpahan ainakin ihmiset lannistumaan ja ostamaan rahallaan nuo boostit. Ryöstöä on sanon minä.

Ota vanha save ja simuloi se suoraan loppuun ilman että pelaa poffit, niin jotain aukeaa.

Onko jengiä tulossa tänään vielä peleille?

Mä tuun varmaan jossain välissä, aikaa en uskalla sanoa.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Ota vanha save ja simuloi se suoraan loppuun ilman että pelaa poffit, niin jotain aukeaa.



Mä tuun varmaan jossain välissä, aikaa en uskalla sanoa.

Nuo kaikki pakkien boostipäkit mun mielestä vaati jonkun voitetun trophyn ja SC pitäisi ainakin voittaa, mutta voi toisaalta olla että en kyllä pelaa sitä toista kautta enää tämän jälkeen.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nuo kaikki pakkien boostipäkit mun mielestä vaati jonkun voitetun trophyn ja SC pitäisi ainakin voittaa, mutta voi toisaalta olla että en kyllä pelaa sitä toista kautta enää tämän jälkeen.

Juu juu, mutta kun pelaat sen 40 matsii ja simuloit loppuun, niin sulla aukeaa edes jotain.

Omasta mielestäni noi boostpäkit on aivan hanurista muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös