PS3: NHL12 - EASHL - Luomuteurastajat

  • 47 062
  • 378
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kiitokset hyvästä pelistä, reiliua hokia. Tolpat kolisi molemmissa päissä, mutta parempi voitti 4-1.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
PS. amiraali! nyt olis pakille käyttöä, eli jos aktiivisuutta sais vähän lisää ;)

On vähän ongelmallisia olleet peliajat näin normaalissa päivätyössä olevalle. Ei paljon illalla enää kymmenen jälkeen pysty pelailemaan kun herätys on siinä 6.30 joka arkipäivä. Sen sijaan tuota aiemmin varsin harvoin pelejä ollut... Itselle paras aika olisi siinä 16-18/21, riippuen vähän onko Pelicansilla peliä. Noissa tulee kuitenkin käytyä aina kun pystyy ja vieraspelejäkin varsin usein katseltua.

Viikonloppuisin aikaa on varsin vaihtelevasti... Tänäkään viikonloppuna en ollut himassa yhteensä kuin vajaat pari tuntia perjantain iltapäivästä sunnuntai iltaan välissä :D Jos ei viihteellä tule oltua niin silloin toki aikaa pelailla pitkälle yöhön. Sunnuntaisin yleensä sitten aikaa tahkota enemmänkin, jos vaan seuraa löytyy.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Peliseuraa ihan just, huomenna lomaa niin pitää vähän rillata ja kivempaa se on aina porukalla kun sparreissa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsin onnistunut oli eilinen päivä Luomuteurastajille. Illan saldo 14 voittoa ja 6 tappiota. Kauden kokonaissaldo on nyt 21-7-3 ja majailemme sijalla 104.

Eilisen ylivoimainen kohokohta oli HC Iskukoukun (151-51-5 ovr. 21) voittaminen varsin ehjällä esityksellä numeroin 5-3. Voiton merkitystä tietenkin heikentää se, ettei Herkku ollut vastustajan kokoonpanossa tuolloin. Hieno peli jokatapauksessa.

Tämän jälkeen voitettiin kaksi muutakin Elite Champsia, kuten Face Wash Hockey (247-87-14 ovr. 19) numeroin 5-3 ja toinen jonka nimeä ei nyt näy easportsin sivuilla. Kovia päänahkoja kuitenkin.

Tuon viimeisen Champs pelin jälkeen tapahtui Chewn pelissä/konsolissa kummia, kun kesken tuon pelin peli meni paussille, ikäänkuin joku olisi esimerkiksi painanut starttia pelikatkolla, mutta tämä tapahtui kesken vastustajan painostuksen. Tämän katkon jälkeen alkoi armoton lagi, jota en ole ennen kokenut. Pelin jälkeen sitten heitti ulos EA:n palvelimilta, eikä suostunut päästämään sisään, kuin vasta iltamyöhään. Muutenkin valikot ja kopissa ottelun hakeminen ei tuntunut luonnistuvan ollenkaan, vaan jäi aina jumiin jollain tapaa. Jotain virhetekstiäkin pukkasi kokoajan. Mitähän lienee..

Toivottavasti tänään pelit toimisivat, kun pääsen töistä kahden aikoihin. Peleille sillon?

Try-outtilaiset öRRi ja sjarkki ovat esittäneet hyviä ja varmoja otteita pakistossa. Try-out jatkuu molempien osalta. Jatkosta päätetään sitten yhteistuumin geeämmien kanssa, kun aika on oikea.

Teurastajat etsivät edelleen osaavaa porukkaa puolustukseen, miksei jopa hyökkäykseenkin. Jos koet olevasi tekijämies niin ota yhteyttä minuun, Beagleen tai Gr8-8.

Kiitos.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kylähän viikonloppu ja varsinkin eilinen oli sitä parasta aikaa mitä ohjaimen ja selkänojan välissä voi viettää. Murskavoitot ovat omalla tavallaan hauskoja, mutta huippufiilikseen pääsee vasta noilla chämps-voitoilla. Iskukoukku-peli oli ainakin meikäläisen uran top3 –voittoja, mieletön peli. Vastustaja antoi onneksi sen verran tasoitusta, että Herkku ei ollut siellä katkomassa syöttöjä ja tekemässä nopeita avauksiaan.

21-7-3 (Elite Ranking: 61, Overall Ranking: 107) on nyt stasit ja tossakin on pari turhaa tappiota mukana. Voittosaldoa tärkeämpää on kuitenkin se, että pelaaminen on ollut hemmetin hauskaa, eikä sellaista irvistelevää ohjaimen puristamista. Ukkoja riittää kopissa ja matsit vedetään yleensä täydellä kentällisellä, välillä jotkut joutuvat pelivuoroaan odottelemaankin.

Muutama uusi kaverikin saatiin takalinjoille viikonloppuna ja yhteispeliä harjoitellaan vielä. Hyvälle näyttää kuitenkin silläkin saralla. Myös Seiskan mukaantulo toi peliin positiivista virtaa ja parin avainpelaajan sapattivapaa on saanut muut nostamaan tasoaan. Meikäläinen on arkena vähän enemmän kiinni, mutta eiköhän muutamana iltana peliaikaakin löydy. Tästä on hyvä jatkaa.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loma jatkuu, ja pelit maistuu, maalintekijä luojan armosta; Lactoseven "Kong" Chew kiskoo hokkarinnauhoja kireälle, ja odottelee, josko saisi pk(päiväkiekkoilu)-seuraa.

Eilisissä peleissä esiintyi muuten huomattavan paljon bugeja. Calcin yllämainitseman lisäksi LT:n siirryttyä eräässä ottelussa jälleen 11-0 johtoon, meni peli paussille heti maalin jälkeisen keskialoituksen jälkeen, tämän jälkeen aloitus uusittiin, LT:lle ilmestyi 6. kenttäpelaaja kentälle ja maalivahti oli hävinnyt jonnekin.

Näiden parin em. jutun lisäksi Lactoseven merkkautti puukäsillään 9(6+3) tehopistettä yhdessä ottelussa, sekä emppu"0+8"1987 teki maalin.. :D Melkoista bugeilua siis.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Try-outille?

Hei,

Mahtuisko try-outille teidän joukkueeseen? Mieluinen pelipaikka on Oikea laitahyökkääjä, kätisyys on left.
Olen tainut pelata 16 peliä ja tehot muistaaksenki 13+33.
Tykkään syötellä paljon ja kokemusta löytyy varsinkin NHL09 xboxilta yli 700 ottelua EASHL:ää.

GamerTag Juaneees85.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hei,

Mahtuisko try-outille teidän joukkueeseen? Mieluinen pelipaikka on Oikea laitahyökkääjä, kätisyys on left.
Olen tainut pelata 16 peliä ja tehot muistaaksenki 13+33.
Tykkään syötellä paljon ja kokemusta löytyy varsinkin NHL09 xboxilta yli 700 ottelua EASHL:ää.

GamerTag Juaneees85.

Laita lliittymispyyntö, niin hyväksytään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei,

Mahtuisko try-outille teidän joukkueeseen? Mieluinen pelipaikka on Oikea laitahyökkääjä, kätisyys on left.
Olen tainut pelata 16 peliä ja tehot muistaaksenki 13+33.
Tykkään syötellä paljon ja kokemusta löytyy varsinkin NHL09 xboxilta yli 700 ottelua EASHL:ää.

GamerTag Juaneees85.

Kyllä pääsee. Pistä liittymispyyntöä niin laitetaan try-out käyntiin.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nää viikonpäivien öiden spedejen spelit vois suosiolla lopettaa ja/tai jättää vähemmälle. Niistä ole kuin haittaa tiimille. Yleensä ei saada täyttä rosteria, edes viittä pelaajaa, ja nekin ketkä mukana on ovat väsyneitä ja peli sen näköistä. Kun ei jaksa keskittyä niin yleensä ainoaksi funtioksi jää toimia keilana. Oon hyvä siinä, keilana siis, mutta pidemmän päälle se vituttaa.

Niinpä näistä peleistä yleensä jääkin vaan saldoksi enemmän tappioita kuin voittoja, armoton väsy ja vitutus seuraavalla päivälle ja/tai raahautuminen töihin vasta puolen päivän aikaan jolloin vitutus kertautuu vielä seuraavallekin päivälle.

Ehdotankin rangaistuskäytäntöä: jokainen keskiyön jälkeen missä tahansa mediassa kuiskailtu "1 more... come on" ehdotus ansaitsee sanojalleen yhden mäyräkoiran verran penaltya, maksettavaksi seuraavassa LT miitissä.

ps. siis kaljaa. Ei kahtatoista koiraa. Mun sohvat haisee jo muutenkin.

pps. pe-la öinä käytäntö on voimassa käänteisesti; kaikki peleille keskiyön jälkeen, mielellään se 12:n minimiannos jo nautittuna.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ehdotankin rangaistuskäytäntöä: jokainen keskiyön jälkeen missä tahansa mediassa kuiskailtu "1 more... come on" ehdotus ansaitsee sanojalleen yhden mäyräkoiran verran penaltya, maksettavaksi seuraavassa LT miitissä.

Kannatan tätä, ja mulla on myös hyvä veikkaus siitä, että kuka siellä on taas ollut huutelemassa. :)

Erikoisia pelejä oli eilen ja pientä tappioputkenkin tynkää välillä. Kaikkia pelejä ei mielellään edes muistele, mutta parhaiten mieleen jäivät pelit Ice Breakersia ja Fourh Line Nightmarea vastaan.

IB-matsissa vastassa oli huikea ihmisveska, mutta ei omammekaan huonosti pelannut. Kolmannessa erässä saatiin peli tasoihin, mutta 10 sekuntia ennen summeria kaveri iski taas joukkueensa johtoon. Tämähän ei tietenkään riittänyt voittoon, vaan Calci kaapi aloituksen omilleen ja tasoitti pelin niin, että kelloon jäi pienin mahdollinen aikayksikkö jäljelle (linkki vie surkeasti editoituun videoon EA Sportsin sivuille). Jatkoajalla saatiin sitten ohjurilla maali heti alkuun ja pisteet kotiin.

FLN-peli oli sitten kenties suurimaalisin pelaamani, ja tällä kertaa verkko heilui tasaisesti molemmissa päissä. Ihmisveskat eivät päässeet helpolla ja vastustaja korjasi potin jatkoajalla 8-9. Sairas ottelu, jonka lopun istun pukukopissa kärsimässä ottelurangaistustani.

Mielenkiintoisia asioita tapahtuu pistepörssissämme. Calcin statsit nollaantuivat neljä päivää sitten ja jätkä on nyt jo ottamassa paalupaikkaa takaisin itselleen mukavalla kolmen pisteen keskiarvolla (50: 88+61=149). Keskiarvon paremmaksi laittaa ainoastaan venäläinen rakettimme, joka näyttää nakuttaneen kymmenen pistettä kahteen peliin. En vielä itse päässyt todistamaan kaveria jäällä, mutta melko lupaavalle näyttää tilastojen valossa. Tänään jatketaan ja koitetaan pitää rankingit kaksinumeroisina; Division Ranking: 50, Overall Ranking: 85.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotankin rangaistuskäytäntöä: jokainen keskiyön jälkeen missä tahansa mediassa kuiskailtu "1 more... come on" ehdotus ansaitsee sanojalleen yhden mäyräkoiran verran penaltya, maksettavaksi seuraavassa LT miitissä.

Ihan hyvä idea. Viikonloppuiltaisin sitten yömyöhään pelejä, mutta arkisin ei tosiaan saa, kuin sen max 3 + veskarin kehiin niin peli on juuri eilisen näköistä loppuillasta. Vaikka toki pari hyvää voittoa tuli silloinkin.

Alan silti varastoimaan olutta.

Kannatan tätä, ja mulla on myös hyvä veikkaus siitä, että kuka siellä on taas ollut huutelemassa. :)

Erikoisia pelejä oli eilen ja pientä tappioputkenkin tynkää välillä. Kaikkia pelejä ei mielellään edes muistele, mutta parhaiten mieleen jäivät pelit Ice Breakersia ja Fourh Line Nightmarea vastaan.

Tänään jatketaan ja koitetaan pitää rankingit kaksinumeroisina; Division Ranking: 50, Overall Ranking: 85.

Ise Breakersia vastaan pelattu oli ehkä yksi EASHL urani hienoimmista otteluista. Kyseessä loistava joukkue, mutta saatiin puristettua hieno voitto kurinalaisella pelillä. Smokey oli myös hyvässä iskussa maalissa. Tosiaan tuo 0.1 sekuntia ennen loppua tekemä maali sai kyllä miehet mikkien päissä repeämään spontaanisti. Hauskaa oli. :D

Fourth Line Nightmarea vastaan oli kyllä erikoinen peli. Heti alusta asti näytti, että turpaan on tulossa pahasti, mutta aina vain noustiin tasoihin. Ottelun ihmismaalivahdit eivät olleet ehkä parhaimmillaan, mutta toisaalta hienoja maalejakin molempiin päihin tehtiin, joten ei pistetä veskarin piikkiin.

Russian Rocket tosiaan liittyi joukkueeseen eilen ja hyvältähän se vaikuttaa. Pari peliä tosiaan vasta alla, mutta katsotaan sitten myöhemmin kokonaiskuvaa. 2 peliä ja 3+7 tehot on kovaa luokkaa.

Kauden saldo 31 - 12 - 4 , joka on mielestäni varsin hyvä. Kiitos äijille, hyvää duunia illasta toiseen. Tänään parannetaan statseja vielä entisestään. Pääsen linjoille joskus 16.00 -->
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Russian Rocket tosiaan liittyi joukkueeseen eilen ja hyvältähän se vaikuttaa. Pari peliä tosiaan vasta alla, mutta katsotaan sitten myöhemmin kokonaiskuvaa. 2 peliä ja 3+7 tehot on kovaa luokkaa.

Edelliseen joukkueeseen verrattuna kyllä oli nautinto pelata teidän kanssa, vaikkakin vajaalla miehistöllä pelattiin.
Tuntui itse välillä, että vähän jaloissa oli varsinkin ekassa pelissä kun pelejä on pelattuna alle 20 ja pelaaja on sit myös sen tasoinen.
Millä tasolla teidän Be A Pro pelaajat muuten ovat?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelliseen joukkueeseen verrattuna kyllä oli nautinto pelata teidän kanssa, vaikkakin vajaalla miehistöllä pelattiin.
Tuntui itse välillä, että vähän jaloissa oli varsinkin ekassa pelissä kun pelejä on pelattuna alle 20 ja pelaaja on sit myös sen tasoinen.
Millä tasolla teidän Be A Pro pelaajat muuten ovat?

Vähän hakemistahan se oli aluksi, mutta pelin puolessa välissä alkoi jo yhteispelikin toimimaan. Tästä on hyvä lähteä jatkamaan!

Mulla on tällä hetkellä Legenda 1 kortti auki, ja Legenda 2 kolkuttelee 20 pelin päästä jos kokonaisarvosana on näiden pelien jälkeen A-

Supertähti 1-3 on aika monilla muilla auki.

Mulla ukkona pelinrakentaja ja siitä saan noin 85 kokonaisuuden kaikkineen boosteineen. Hieman eroa tietysti sun ukkoon, jos pelejä on vasta noin 20 alla. Eli nyt vaan pelejä pelejä, meillä on melko aktiivinen jengi joten ei pitäisi pelikavereista jäädä kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Aivan.

Luistelussa joutuu vähän antaa tosiaan tasoitusta, mutta pitää pyrkiä mahdollisimman vähän itse kuljettamaan kiekkoa ja antamaan nopeasti sitä vauhtiin meidän raketeille!

Tänään en tiedä miten olette linjoilla, mutta itse menen KalPa-Pelicans otteluun ja sen jälkeen omiin treeneihin, joten voi olla et kun sieltä kotiudun niin ei ole enään pelejä, mutta katsotaan!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään en tiedä miten olette linjoilla, mutta itse menen KalPa-Pelicans otteluun ja sen jälkeen omiin treeneihin, joten voi olla et kun sieltä kotiudun niin ei ole enään pelejä, mutta katsotaan!

Luulen, että pelejä on aika tasaisesti illan mittaan aina klo 17 --> 02.00

Luomuteurastajien pelit muutenkin sijoittuu pääpirteittäin aina illalle/yölle. Viikonloppuisin aamusta yöhön. Katsotaan monen aikaan olet linjoilla, mä varmaan siihen 23.30 asti ainakin oon tuolla. Varmaan tapani mukaan vielä se pakollinen 1 vielä ja kello onkin kaksi.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Itse ihan kohta ilmestyn änäriin, eli jos ei ole jo kenttä täynnä niin pelejä.

E: Nyt linjoilla, pelejä? Mikä on helpoin tapa availla noita boosteja jos ei rahaa halua syytää EA:lle yhtään enempää, odotteletteko ite että saatte noilla EASHL saavutuksilla täyteen vai onko täällä joku jo hakannut kaksi BaP kautta läpi mättäen satapäin maaleja sliderit naurettavuuksiin säädettynä?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Tänään on mahdollisuus pelata 20.00 asti oikeastaan kokoajan jos vaan pelaajia löytyy.
Pelejä tarvitaan, että sais ton oman pelaajan paremmaksi ja ennen kaikkea nopeammaksi!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on mahdollisuus pelata 20.00 asti oikeastaan kokoajan jos vaan pelaajia löytyy.
Pelejä tarvitaan, että sais ton oman pelaajan paremmaksi ja ennen kaikkea nopeammaksi!

Mä pääsen 14:00 töistä. Voin myös käytännössä siitä asti pelata vaikka yöhön asti.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen taas hienot pelit. 9-4 saldolla eilinen, eli pari vähän heikompaakin peliä sattui mukaan.

Jälleen irroitettiin loistava päänahka, kun Including Me (318 -59-13 ovr. 5) kaatui numeroin 3-2 loistavan hallitsevan esityksen päätteeksi. Hieno jätkät!

Tänään tosiaan jatkuu taas. Pääsen ehkä noin 14.30 peleille jos muitakin löytyy?

Legenda 2 metsästys saa jatkua ainakin kahdeksan pelin verran. Tuntuu tosin, että tuo overall arvosanan kasvu on jotenkin bugannut ja eikä nouse mitenkään vaikka tulee monta A+ peliä putkeen. Erikoista. Kai se joskus.

EDIT: Russian_Rocket / Juaneees85 ansaitsi otteillaan sopimuksen teurastajiin. Vakuuttavaa menoa. 4 matsia ja 8+13.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Yksi karussa ollut lammas on palannut laumaan, vielä olisi yksi kateissa.

LT:n kokoonpanossa tapahtunee muitakin muutoksia lähiaikoina, mutta niistä sitten ajallaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla Chew, Juanes ja Beagle. Tulisko yks vielä ainakin?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Semmoset pelit näin alkuun. Pari hienoa voittoa ja pari todella nihkeää peliä. Pieni tauko vissiin kaikilla nyt, jotta saa vitutuksen laantumaan. Milloin porukka voisi tulla uudestaan peleille?
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Semmoset pelit näin alkuun. Pari hienoa voittoa ja pari todella nihkeää peliä. Pieni tauko vissiin kaikilla nyt, jotta saa vitutuksen laantumaan. Milloin porukka voisi tulla uudestaan peleille?

Tuli kyllä oltua niin kuutamolla parissa viimeisessä matsissa, että oli pakko laittaa pleikkari kiinni.
Itse lähden tuossa 20.00 tosiaan treeneihin, mutta kohta vois vielä pelata jos on pelaajia linjoilla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli kyllä oltua niin kuutamolla parissa viimeisessä matsissa, että oli pakko laittaa pleikkari kiinni.
Itse lähden tuossa 20.00 tosiaan treeneihin, mutta kohta vois vielä pelata jos on pelaajia linjoilla?

Mä tulen 19.00 linjoille. Koitetaan saada homma toimimaan :)

EDIT: nojoo tuun nyt jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös