Oli ihan siinä ja siinä, etten kehittynyt jo Veteraani -tasolle. Minulla on rittävästi pelattuja otteluita ja voittoja, vain se ihme keskiarvon pitää vähän nousta. Ensin pelasin hyvän ottelun, nousin siinä keskiarvossa jo 79%. Sitten meni yhteys joukkuieden välillä ja jostain syystä mulla putosi siinä se keskiarvo johonkin 25%. Nyt nostin takaisin 50%, joten kohta Veteraani olen.
Tuttua, olin veteraanista supertähdeksi kakski kertaa 92% ja sitten tipahti alas niin annoin olla, pelaillaan näin ja katotaan jos kerhopeleissä sattuis nouseen, vähän epäilen. Näillä mennään jonki aikaa.
Eilen ja toissapäivänä kaks peliä joissa oltu ihan vailla mahdollisuuksia. 15-0 hävittiin yks peli ja pelattiin ihan ok peliä. Vastustajalla kieko liikku kuin unelma, heillä alla sellaset 4000 peliä.. Tavoitteena viimeisen kympin aikana oli saaha meille ees yks laukaus merkkautettua :D Taijettiin onnistua.
Eilen ei ihan yhtä hyytävän kylmää menoa ollu mutta 1-7 tauluun jatkiksen paikallisessa. Meillä oli yks botti kenttäpelaaja ja se kyllä näky heti. Brick kerto heti alkuun kuin kova vastus meillä, en ees tienny että kyseessä jatkiksen paikallinen, ehkä onneksi. Pakkina pelasin pitkästä aikaa ja olihan sitä välillä hukasa ja sijoittumiset pakkiparin kans oli välillä ihan sekaisin.
Millä tasolla nää jatkoajan joukkueet pelailee? Me taijetaan olla amatöörejä, montako eliitti porukkaa?