PS3: NHL12 - EASHL - 65min

  • 48 152
  • 419

gerlis15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, F.C. Barcelona
Ite voisin kierroksen jälkeen ottaa pari peliä illalla, samoin kuin tänään päiväpelejä kohtapuoliin.

Itse kuulun tuohon porukkaan, joka ei osaa/pysty lukea mitään dokkareita. Luon myöhemmin tänään ihan uuden gmail-osotteen, jonka lähetän sitten eteenpäin hyväksyttäväksi. Jos vaikka sillä saisin pelikirjan luettavaksi kaikkine höystöineen...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voittoja voi kerrallaan saada vain yhden, joten tuo jälkimmäinen skenaario on mahdoton. Tuo ensiksi mainittu sen sijaan on ilmeisesti mahdollinen, sillä jokaisessa tasonnousussa ei yleisarvosanavaatimus nouse.

Niinpäs tietysti, no tekevälle sattuu ja niin eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Voisin tulla kakkostunnuksella maalivahtitilannetta auttamaan.

PSN: zxLegendGoaliexz
 

gerlis15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, F.C. Barcelona
Tänään iltapelit estyy battle of Pennsylvanian ja (muiden) harrastusten myötä!
Peleihin oon valmiina 16-19 välillä.

e. hallituksen päätöksellä pleikkari pysyy kuulemma kiinni...
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Oli ihan siinä ja siinä, etten kehittynyt jo Veteraani -tasolle. Minulla on rittävästi pelattuja otteluita ja voittoja, vain se ihme keskiarvon pitää vähän nousta. Ensin pelasin hyvän ottelun, nousin siinä keskiarvossa jo 79%. Sitten meni yhteys joukkuieden välillä ja jostain syystä mulla putosi siinä se keskiarvo johonkin 25%. Nyt nostin takaisin 50%, joten kohta Veteraani olen.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Oli ihan siinä ja siinä, etten kehittynyt jo Veteraani -tasolle. Minulla on rittävästi pelattuja otteluita ja voittoja, vain se ihme keskiarvon pitää vähän nousta. Ensin pelasin hyvän ottelun, nousin siinä keskiarvossa jo 79%. Sitten meni yhteys joukkuieden välillä ja jostain syystä mulla putosi siinä se keskiarvo johonkin 25%. Nyt nostin takaisin 50%, joten kohta Veteraani olen.

Tuttua, olin veteraanista supertähdeksi kakski kertaa 92% ja sitten tipahti alas niin annoin olla, pelaillaan näin ja katotaan jos kerhopeleissä sattuis nouseen, vähän epäilen. Näillä mennään jonki aikaa.

Eilen ja toissapäivänä kaks peliä joissa oltu ihan vailla mahdollisuuksia. 15-0 hävittiin yks peli ja pelattiin ihan ok peliä. Vastustajalla kieko liikku kuin unelma, heillä alla sellaset 4000 peliä.. Tavoitteena viimeisen kympin aikana oli saaha meille ees yks laukaus merkkautettua :D Taijettiin onnistua.
Eilen ei ihan yhtä hyytävän kylmää menoa ollu mutta 1-7 tauluun jatkiksen paikallisessa. Meillä oli yks botti kenttäpelaaja ja se kyllä näky heti. Brick kerto heti alkuun kuin kova vastus meillä, en ees tienny että kyseessä jatkiksen paikallinen, ehkä onneksi. Pakkina pelasin pitkästä aikaa ja olihan sitä välillä hukasa ja sijoittumiset pakkiparin kans oli välillä ihan sekaisin.

Millä tasolla nää jatkoajan joukkueet pelailee? Me taijetaan olla amatöörejä, montako eliitti porukkaa?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Millä tasolla nää jatkoajan joukkueet pelailee? Me taijetaan olla amatöörejä, montako eliitti porukkaa?

Eliittejä ainakin seuraavat:
Frozen Woodhands
Luomuteurastajat

Rillaajista en ole varma, mutta kaksi muuta ovat ainakin kausitilastossa ihan kärkiporukassa.

Pro:
OLD FARTS (muutaman sijan elitestä)
Turmion Rillaajat (ylempää keskikastia)
Pale Knuckles (puolivälin tietämillä)

Nämä siis tämän hetken tietoja. Käsittääkseni kaksi noista pro-tiimeistä on pelannut eliteäkin.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Sulake pamahti kesken matsin, enkä sitten sen prosessin jälkeen jaksanut tulla enää pleikalle.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tulkaapa päiväpeleille! Näyttää olevan jo kolme valmiina linjoilla pelaamaan...

e. Nimimerkillä Kesamie55(PSN) laittanut liittymispyynnön, mitään tietoa kellään ko. kaverista?
 
Nyt on suuri murhe kyseessä. Vaihdoin pelaajan nimeksi Matti Näätänen ja selostusnimeksi Nugent-Hopkins. Selostaja ei kuitenkaan ole kertaakaan maininnut pelaajani nimeä. Edellisen nimen kanssa ei tätä ongelmaa ollut.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nyt on suuri murhe kyseessä. Vaihdoin pelaajan nimeksi Matti Näätänen ja selostusnimeksi Nugent-Hopkins. Selostaja ei kuitenkaan ole kertaakaan maininnut pelaajani nimeä. Edellisen nimen kanssa ei tätä ongelmaa ollut.

Ei ole ihmekkään kun et aina kuule mikkiääniä jos pidät selostuksen kerta päällä... ;).

Illalla vakiopelaajien osalta hiljaista todnäk..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös