PS3: NHL12 Divari

  • 19 481
  • 225

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Hemmetti, nyt vasta tajusin että sain eilen sarjakärjen päänahan maalein 4-3. Detroittia vastaan siis. HUT:n puolella opittu 1-2-2 ylhäältä puolustaminen ja vastaiskut toimi.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Sanjose tahkosi Columbusta vastaan pari peliä, ekasta turpaan 3-1, tokassa johdin 2-1 ja täpinöissäni hakkasin tatteja minkä kerkesin, kun kerrankin voitto tulossa, EA päätti lopettaa touhun ja kirjautti minut ulos ja peli seis.. Hienoa.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Sanjose tahkosi Columbusta vastaan pari peliä, ekasta turpaan 3-1, tokassa johdin 2-1 ja täpinöissäni hakkasin tatteja minkä kerkesin, kun kerrankin voitto tulossa, EA päätti lopettaa touhun ja kirjautti minut ulos ja peli seis.. Hienoa.

Harmittavasti katkesi kolmannessa erässä, kun olin juuri saanut kavennettua. Olisi todennäköisesti ollut tiukka vääntö edessä. Ensimmäisessä pelissä Mason piti minua yksinään pystyssä, mutta lopulta onnistuin puristamaan pelistä voiton. Hyvät pelit oli.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Ridiculous otti yhteyttä yksityisviestein ja ilmottautuu liigaan.

Joukkueeksi Anaheim Ducks.

Kysele saloselta liigan salasana.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko pelit toimineet tänä vuonna edellisvuosia paremmin? Olisin kiinnostunut liittymään divariin mukaan, mikäli vielä mahtuu, ja on edes mahdollisuuksien rajoissa saada hoidettua homma loppuun kuuden viikon sisällä.

Mukaan vain. Joukkueeksi Calgary Flames. Salasanan saat saloselta.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Harmittavasti katkesi kolmannessa erässä, kun olin juuri saanut kavennettua. Olisi todennäköisesti ollut tiukka vääntö edessä. Ensimmäisessä pelissä Mason piti minua yksinään pystyssä, mutta lopulta onnistuin puristamaan pelistä voiton. Hyvät pelit oli.

Joo hyvät pelit oli, mut harmittavasti loppu kesken :( tiukkaa vääntöä.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Voisin myös osallistua tähän leikkiin jos vielä on tilaa. Nimimerkki OfficerBarbrady. Yyveetän salosta.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Voisi pelailla nyt mutta salonen ei ole ollut online että saisin salasanan. Voisiko joku laittaa tulemaan niin voidaan vaikka ottaa fat of the landin kanssa erää?
 

Eberspächer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Preds, Jatkis
Nyt ottaa pattiin!! JA KUNNOLLA!!
Peli Smulimania vastaan. Tasotan 3-0 tilanteesta 3-3:een vain 10 sekuntia enne päätössummeria ja peli menee jatkoajalle. Sitten peli päättää tiltata ja joudun sammuttaan koko konsolin. AAAAAAAAAAARRRRRGH
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Minulla ei ole mitään uusia pelaajia vastaan, päinvastoin sitä paremmat pelit saadaan mitä enemmän porukkaa mukana, mutta mielestäni näihin sarjaan liittymisiin voisi laittaa jonkun takarajan. Ahkerimmat ovat tahkonneet jo varmaan päälle 30(?) peliä niin menee pieni tovi, että nämä tulokkaat pääsevät samoihin määriin. Ei muuten, mutta tuntuu että tätä tahtia pääsemme aloittamaan play-offit joskus 2013...
Ja muutenkin jo avausviestiin olisi voinut laittaa jotain takarajoja esim, X määrä pelejä pelattuna viimeistään päivämäärällä Y jne...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Sori fat of the land kun jouduin lähtemään kesken. Luulin että mun fysio on vasta reilu tunnin päästä mutta se onkin vartin päästä, voi perse. Kiire on. Tuun takas neljän korvilla.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Oho nuo kesken lähdetyt näemmä merkataan suoraan 3-0 tappioiksi. Äh, pitänee jatkossa lukea kalenteria tarkemmin.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Oho nuo kesken lähdetyt näemmä merkataan suoraan 3-0 tappioiksi. Äh, pitänee jatkossa lukea kalenteria tarkemmin.

No tottakai ne merkataan...:D Ei kai siitä tulisi mitään, jos jengi aina vain häipyisi peleistä, kun näyttäisi siltä, etta tappio häämöttää.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
No vois toi niin futaa kans että kun peliä johtavava disconnectaa niin silloin peli vedettäisi alusta... oh well.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Siis ei vittu mitä paskaa tää on..:D
Peli Bostonia vastaan jökkäsi minulla toiselle erätauolle 3-2 johdossani ja rupesi kuvaamaan tuota erätaukovalikkoa, pelin äänet kuuluvat, mutta mitään ei pysty tekemään, edes pleikkaria ei pysty sammuttamaan ohjaimesta...:D
Mites Bostonin päässä?
Edit, Ja 0-3 turpaanhan siitä sitten tuli... JES
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Joo täällä meni hy-vin hitaaksi pelikatkot mut peli toimi ok. Epäilinkin että tilttasi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori fat of the land kun jouduin lähtemään kesken. Luulin että mun fysio on vasta reilu tunnin päästä mutta se onkin vartin päästä, voi perse. Kiire on. Tuun takas neljän korvilla.

Joo, no eipä mitään. Toi 3-0 nyt on aika hanurista, peli näytti siltä että menee pikemminkin toisinpäin ja rumasti.

Muutenkin oli jotain häikkää, ei päässyt peleihin toisen jengin kanssa ollenkaan. No kokeillaan taas, seuraavan kerran linjoilla varmaan öö perjantaina päivällä.
 
Hyvähkösti lähteny sarja käyntiin Anaheimilla, vaikka joukkue on mitä on. Enemmän voittoja ku tappioita näin ensikertalaiselle kun 12 peliä on pelattu, on mun mielestä ihan hyvin. :)

Pari jengiä vastaan on kyllä ollu aivan helvetinmoista puuroa. DrJerkeriä vastaan tuli turpaan niin huolella kun pelityyli oli hällä erinomainen ja sitten vielä peliki tökki niin kuin vanhaan aikaan, turhautuminenha siitä tuli (Sori drjerker). Mikähän siinä on kun tiettyjä vastustajia vastaan vaan tökkii niin jumalattomasti molemmat kaks peliä, ettei meinaa psyyke kestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös