Sanjose tahkosi Columbusta vastaan pari peliä, ekasta turpaan 3-1, tokassa johdin 2-1 ja täpinöissäni hakkasin tatteja minkä kerkesin, kun kerrankin voitto tulossa, EA päätti lopettaa touhun ja kirjautti minut ulos ja peli seis.. Hienoa.
Joko on myöhäistä ilmoittauttua mukaan taistoon??
PSN: Eberhazer
Onko pelit toimineet tänä vuonna edellisvuosia paremmin? Olisin kiinnostunut liittymään divariin mukaan, mikäli vielä mahtuu, ja on edes mahdollisuuksien rajoissa saada hoidettua homma loppuun kuuden viikon sisällä.
Harmittavasti katkesi kolmannessa erässä, kun olin juuri saanut kavennettua. Olisi todennäköisesti ollut tiukka vääntö edessä. Ensimmäisessä pelissä Mason piti minua yksinään pystyssä, mutta lopulta onnistuin puristamaan pelistä voiton. Hyvät pelit oli.
Voisin myös osallistua tähän leikkiin jos vielä on tilaa. Nimimerkki OfficerBarbrady. Yyveetän salosta.
Samoin, jos on tilaa niin ilmoittaudun.
Sinulle Boston Bruins.
Sinulle St.Louis Blues.
Oho nuo kesken lähdetyt näemmä merkataan suoraan 3-0 tappioiksi. Äh, pitänee jatkossa lukea kalenteria tarkemmin.
Sori fat of the land kun jouduin lähtemään kesken. Luulin että mun fysio on vasta reilu tunnin päästä mutta se onkin vartin päästä, voi perse. Kiire on. Tuun takas neljän korvilla.