Mainos

PS3: NHL12 Divari

• 19 900
  • 225

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Pitkästä aikaa palasin ketjuun. Treidit käy, itse en niitä ikinä ennen ole kylläkään edes kokeillut.

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Ei tullut vielä tänään peliä minulle, toivotaan että huomenna kolahtaa.
Eikö nämä liigat ole muuten aina aikaisemmin menneet vituiksi, kun on tullut päivitys, eli 2-3 kk:n välein..? Onkohan sen osalta mikään muuttunut tähän uuteen peliin?

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eikö nämä liigat ole muuten aina aikaisemmin menneet vituiksi, kun on tullut päivitys, eli 2-3 kk:n välein..? Onkohan sen osalta mikään muuttunut tähän uuteen peliin?

Eivät ne aina aikaisemmin vituiksi ole menneet. Käsittääkseni NHL11 oli ensimmäinen peli tällä loistavalla ominaisuudella, jota ei missään vaiheessa saatu korjattua ja tuskinpa edes yritettiin.

Meikäläinen hakee pelin joko tänään tai huomenna.

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Mukana jos täysin noviiseja lasketaan mukaan. Koska en ole aikaisemmin osallistunut samanlaiseen hommaan niin olisiko mahdollista saada pieni ohjeteksti aloittelijalle. psn superpetri

Sen verran vielä "ohjeita", että tapana on ollut pelata putkeen ne kaksi peliä samaa vastustajaa vastaan, kun kerrankin on yhtäaikaa onlinessä. Tosiaan aina haastanut joukkue on kotijoukkue, eli siihen pyritään että kumpikin haastaa kerran ja on siis koti- ja vierasmatsit.

Hirveet poltot olis jo pelailla sarjaa...Missä vaiheessa polkaistaan liiga käyntiin? Kyllä sitä porukkaa jossain vaiheessa varmaan ilmaantuu lisää, kunhan jengi saa kyseisen pelin hankittua. Mutta milläs tavalla jälkeenpäin tulevat saavat joukkueen?

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Missä vaiheessa polkaistaan liiga käyntiin? Kyllä sitä porukkaa jossain vaiheessa varmaan ilmaantuu lisää, kunhan jengi saa kyseisen pelin hankittua. Mutta milläs tavalla jälkeenpäin tulevat saavat joukkueen?

Eikös sen voisi pystyttää vaikkapa saman tien? Jos ja kun joukkueet arvotaan, niin myös jälkeenpäin tuleville arvotaan ne joukkueet jollain tavalla.

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Eikös sen voisi pystyttää vaikkapa saman tien? Jos ja kun joukkueet arvotaan, niin myös jälkeenpäin tuleville arvotaan ne joukkueet jollain tavalla.

Itse olen valmis aloittamaan liigan heti!

DrJerker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Muutama pelaaja vielä lisää niin saadaan jonkunnäköinen divari pystyyn.

Pelataanko me muuten tämä NHL-joukkueilla?

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama pelaaja vielä lisää niin saadaan jonkunnäköinen divari pystyyn.

Pelataanko me muuten tämä NHL-joukkueilla?

Kyllä. NHL joukkueilla. Divarin voi varmasti jo pistää pystyyn ja joukkueet voidaan arpoa minun ja Herkun toimesta jossain välissä kohta.

Divariin jälkeenpäin liittyneille arvotaan myös joukkueet jäljellä olevista, jos se vaan kaikille sopii.

Pistätkö salonen divarin pystyyn?

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Olen tosi surkea 1 vs.1 -peleissä, mutta liityn mukaan niin saadaan divariin riittävästi porukkaa. Peli pitäisi olla postilaatikossa maanantaina, joten viikonloppuna en pääse vielä pelejä aloittamaan.

Treideille ei!

PSN: Kempula_80

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Kyllä. NHL joukkueilla. Divarin voi varmasti jo pistää pystyyn ja joukkueet voidaan arpoa minun ja Herkun toimesta jossain välissä kohta.

Divariin jälkeenpäin liittyneille arvotaan myös joukkueet jäljellä olevista, jos se vaan kaikille sopii.

Pistätkö salonen divarin pystyyn?

Voin laittaa, mutta eikös siinä vaiheessa pitäis tietää oma joukkue kun sen perustaa?

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Sinom / anantti
2. Rommeli / Rommeli_fin
3. mestari / p0p0-88__
4. Lynx canadensis / lio94
5. DrJerker / DrJerker
6. Kempula / Kempula_80
7. Nurmos_888 / Joel_888
8. Baloun / Gaborik91
9. salonen / elmeri10
10. Setit/ superpetri
11. Koohoo / koohoosilta
12. Kuubextra / Kuubextra
13. Crueman / xswest
14. Repe_Joke / kekkilä82
15. Hukkaviiva / arne69

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Joukkueet

1. Winnipeg Jets
2. New York Rangers
3. Ottawa Senators
4. Phoenix Coyotes
5. Montreal Canadiens
6. Columbus Blue Jackets
7. Minnesota Wild
8. Los Angeles Kings
9. Detroit Red Wings
10. Pittsburgh Penguins
11. New Jersey Devils
12. Chicago Blackhawks
13. Washington Capitals
14. Florida Panthers
15. Toronto Maple Leafs

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Liiga perustettu.
Nimi: jatkoaika divari
Lyhenne: jad
Salasana: jokaiselle yv:llä

salasanat lähetetty, toivottavasti tuli perille. Omalta kohdaltani pelit alkaa huomenna

Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Sinom / anantti / Winnipeg Jets
2. Rommeli / Rommeli_fin / New York Rangers
3. mestari / p0p0-88__ / Ottawa Senators
4. Lynx canadensis / lio94 / Phoenix Coyotes
5. DrJerker / DrJerker / Montreal Canadiens
6. Kempula / Kempula_80 / Columbus Blue Jackets
7. Nurmos_888 / Joel_888 / Minnesota Wild
8. Baloun / Gaborik91 / Los Angeles Kings
9. salonen / elmeri10 / Detroit Red Wings
10. Setit/ superpetri / Pittsburgh Penguins
11. Koohoo / koohoosilta / New Jersey Devils
12. Kuubextra / Kuubextra / Chicago Blackhawks
13. Crueman / xswest / Washington Capitals
14. Repe_Joke / kekkilä82 / Florida Panthers
15. Hukkaviiva / arne69 / Toronto Maple Leafs

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Molemmat pelit Torontoa vastaan tuli pelattua. Alkuun oli keskisuuria ongelmia toisen pelin kanssa, kun en osannut hyväksyä haastetta. Mutta siitä ongelmasta kun selvisin, niin loppu meni hyvin. Ja jatkossa tuota ongelmaa ei pitäisi enää olla.
Molemmat pelit tuli kuitenkin voitettua. Ensimmäisessä mätettiin maaleja vähän enemmän, 4-3 se taisi päättyä. Ja toisessa tuli tehtyä vain yksi maali. Tasaista siis oli, mikä oli ainakin itselleni suuri yllätys. Sen verta vähän näitä online pelejä on tullut pelattua viime vuosina millään alustalla.
Mutta jatketaan huomenna pelejä.

Viimeksi muokattu:

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Jaahas, omalta osaltani kausi käynnistetty kahdella voitolla Rommelin Rangersia vastaan. Kumpikin peli todella tasainen, vaikkakin toinen repes lopussa 6-2 lukemiin. Oikeestaan jopa se ensimmäinen 4-3 voittoon päättynyt ottelu oli enemmänkin mun hallussa.
Mutta nyt on startattu, Detroit sopii mulle ihan hyvin porukkana, vaikka ei ihan lukemiltaan pärjääkkään huipuille. Mutta onhan toki noi mun kärki pelaajat sitä luokkaa, että ainakin yv:n pitäis toimia.

Muuten ihan kysymys Rommelille, että miltä se NYR tuntuu? Aikaisemmin se ainakin oli sellainen porukka, että lukemiltaan ja nimiltään loistava, mutta ihan kauhee pelata. Lukemat ja osittain nimetkin on taas hurjat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy