Eikö nämä liigat ole muuten aina aikaisemmin menneet vituiksi, kun on tullut päivitys, eli 2-3 kk:n välein..? Onkohan sen osalta mikään muuttunut tähän uuteen peliin?
Mukana jos täysin noviiseja lasketaan mukaan. Koska en ole aikaisemmin osallistunut samanlaiseen hommaan niin olisiko mahdollista saada pieni ohjeteksti aloittelijalle. psn superpetri
Missä vaiheessa polkaistaan liiga käyntiin? Kyllä sitä porukkaa jossain vaiheessa varmaan ilmaantuu lisää, kunhan jengi saa kyseisen pelin hankittua. Mutta milläs tavalla jälkeenpäin tulevat saavat joukkueen?
Eikös sen voisi pystyttää vaikkapa saman tien? Jos ja kun joukkueet arvotaan, niin myös jälkeenpäin tuleville arvotaan ne joukkueet jollain tavalla.
Mulla toimi ainakin. Tosin kun jauhettiin kaverin kanssa, niin johan alko taas tökkimään yhteydet. Toivottavasti online-pelit toimii paremmin kun viime versiossa.Sama! Onkos toi Online Pass tms ongelma vaan noilla Xboxilaisilla?
Muutama pelaaja vielä lisää niin saadaan jonkunnäköinen divari pystyyn.
Pelataanko me muuten tämä NHL-joukkueilla?
Kyllä. NHL joukkueilla. Divarin voi varmasti jo pistää pystyyn ja joukkueet voidaan arpoa minun ja Herkun toimesta jossain välissä kohta.
Divariin jälkeenpäin liittyneille arvotaan myös joukkueet jäljellä olevista, jos se vaan kaikille sopii.
Pistätkö salonen divarin pystyyn?
Voin laittaa, mutta eikös siinä vaiheessa pitäis tietää oma joukkue kun sen perustaa?
Joo täytyy. Klo 19.00 arvomme Herkun kanssa joukkueet!
9-6 treidien puolesta laskujeni mukaan.Kiitos, laskinko oikein, että treidit olis käytössä?
Pitää se nyt sit kuitenkii lähtee mukaan. Arpokaahan mulle vaikka Boston :)
psn: Kerubi80