Mainos

PS3: NHL12 Divari

• 19 900
  • 225

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jaahas, omalta osaltani kausi käynnistetty kahdella voitolla Rommelin Rangersia vastaan. Kumpikin peli todella tasainen, vaikkakin toinen repes lopussa 6-2 lukemiin. Oikeestaan jopa se ensimmäinen 4-3 voittoon päättynyt ottelu oli enemmänkin mun hallussa.
Mutta nyt on startattu, Detroit sopii mulle ihan hyvin porukkana, vaikka ei ihan lukemiltaan pärjääkkään huipuille. Mutta onhan toki noi mun kärki pelaajat sitä luokkaa, että ainakin yv:n pitäis toimia.

Muuten ihan kysymys Rommelille, että miltä se NYR tuntuu? Aikaisemmin se ainakin oli sellainen porukka, että lukemiltaan ja nimiltään loistava, mutta ihan kauhee pelata. Lukemat ja osittain nimetkin on taas hurjat.

Joo ensimmäinen peli oli huomattavasti selkeämmin teikäläisen heiniä, vaikka lukemat muuta kertovatkin. Ihan hyvät matsit joka tapauksessa.

Ei tuo nyt kovin kauhealta joukkueelta vaikuta, mutta ehkä hieman liikaa noita pelinrakentajia on porukassa. Selkeitä raskaan työn raatajia ei tahdo löytyä ihan riittävää määrää ja varmasti tulee porukassa kitinää ylivoima-ajan vähyydestä. No joo, mutta onhan Rangers noin tuhat kertaa mukavampi ja parempi joukkue pelata kuin edellisessä versiossa viimeissä liigass pelaamani Florida, jossa ei noita huippunimiä ollut oikeastaan yhtäkään.

Liiga on nyt avattu kahdella voitolla Torontosta (jälkimmäinen rankkarien jälkeen) ja kahdella tappiolla Detroitista. En nyt täysin tyytyväinenkään voi olla, mutta paremmin on mennyt kuin normaalisti.

Tämä uusin NHL poikkeaa edellisestä jonkin verran. Läpiajoista ei tunnu saavan maalia kovinkaan helposti ja onetimeritkään eivät uppoa ihan totutusti. Sen sijaan suorat laukaukset menevät usein jopa turhan helposti sisään. Näissä neljässä pelissä on molemmin puolin mennyt jokunen turhan helppo rystyrääpäisty pienestä kulmasta häkkiin. Tuo maalivahdin estäminen on jokseenkin omituinen juttu. Eipä noista kovin helposti jäähyjä tunnu tulevan, mutta voisin kuvitella, että halutessaan tuon ominaisuuden avulla pystyisi tekemään maalin jos toisenkin...

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Peli ei saapunut tällä viikolla perille siitä huolimatta että vpd:ltä tuli maanantaina ilmoitus postituksesta. Elämä potkii kovaa!

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Vieläkös tähän sarjaan voi liittyä?
Jos voi ni voisin lähteä mukaan.

Psn : Nieds27

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
New Jerseyta(?) vastaan ei onnistunut pelien pelaaminen. Molemmat yrittivät haastaa, mutta kertaakaan ei päästy pelaamaan asti. Itselleni sanoi aina sen jälkeen kun olin itse haastanut, että vastustaja poistui pelistä. Ja uskoisin saman tekstin tulleen myös vastustajalle, kun hän yritti haastaa.
Muilla olllut vastaavia ongelmia? Molemmilla kuitenkin tietääkseni muut verkkopelit toimivat ihan jees.

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
New Jerseyta(?) vastaan ei onnistunut pelien pelaaminen. Molemmat yrittivät haastaa, mutta kertaakaan ei päästy pelaamaan asti. Itselleni sanoi aina sen jälkeen kun olin itse haastanut, että vastustaja poistui pelistä. Ja uskoisin saman tekstin tulleen myös vastustajalle, kun hän yritti haastaa.
Muilla olllut vastaavia ongelmia? Molemmilla kuitenkin tietääkseni muut verkkopelit toimivat ihan jees.
Juuri näin kävi. Salosta vastaan saatiin pelit pelattua, mutta vaikeeta oli sekin. Aina oli peli-istunto päättynyt, kun yritin liittyä peliin.

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Vai että Minnesota Wildilla pitäisi lähteä pelailee, onhan siellä ainakin hyökkäys nyt kunnossa, mutta puolustus melkoinen kysymysmerkki...

Kuka ottais matsia tässä tunnin päästä? (Joel_888)

edit. Onko millään liigan joukkueella tarvetta PR sentterille? James Sheppardin voin vaihtaa KP/HP pakkiin. Lio94:lle heitinkin jo puolivillaisen treidi-ehdotuksen.

Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Alkaa kyllä vähän turhauttamaan, kun ei pysty pelaamana näitä divarin pelejä jonkun sortin yhteysongelmien vuoksi. En tiedä on vika minun laitteissa, vastustajan laitteissa, vaiko sitten EA:n systeemeissä. Pelaaminen ei kuitenkaan onnistu, mikä turhauttaa ihan helvetin paljon.

DrJerker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Alkaa kyllä vähän turhauttamaan, kun ei pysty pelaamana näitä divarin pelejä jonkun sortin yhteysongelmien vuoksi. En tiedä on vika minun laitteissa, vastustajan laitteissa, vaiko sitten EA:n systeemeissä. Pelaaminen ei kuitenkaan onnistu, mikä turhauttaa ihan helvetin paljon.

Aamen, yritettiin joel_888:nkin kans monta kertaa, ei toiminu.

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
jaahas että ottawan se arpo, se oli se toinen minkä halusin välttää floridan ohella.. Tb, det, nyr, La Phi, Edi ja wild oli lähinnä toivelistalla.
No näillä mennään.:) ketäs ottawas nykyään pelailee? Joku 40 v. Alfredsson ja spezza, onko muita?? Huomenna illalla vois ottaa kauden avauksen kun palaan lomalta.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Nyt keskiyöllä olisi Chicago pelivalmiina jos vaan kaveri löytyy?

Uusi yritys nyt. Ketään onlaineilla?

e. Winnipeg - Chicago klo 14:10->

Ensimmäiset NHL-verkkopelit 12:ssa takana, jos ja kun ei HUT:ia lasketa(tempo olematon). Voitto ja tappio saldon. Varsinkin ensimmäinen peli aikamoista räpeltelyä, toisessa jo vähä parempaa josta irtosikin voitto.

Jets - Blackhawks 3-2
Blackhawks - Jets 2-0

Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo, mun osalta on kyllä nämä pelit taputeltu. En saa näistä vaan mitä muuta kuin vitutuksen, joten parempi olla pelaamatta kokonaan. Ja ei, en saa vitutusta siitä että häviän pelejä. Vaan siitä etten saa yhtään mitään aikaan. Suurin osa jäähyistä vituttaa myös(ihan sama kenellekkä ne tulee), koska ne tulevat aivan idioottimaisen näköisistä tilanteista. Rankkarit on myös perseestä, kun siinä joutuu olemaan itse maalilla, mikä ei kiinnosta pätkääkään. Eikä niiden vetäminenkään hirveämmin innosta.
Anteeksi siis kaikilta jotka kerkesivät tuhlata aikaansa Floridaa vastaan pelaamiseen. Mutta tämä ei vain ole mun juttu.

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Anteeksi siis kaikilta jotka kerkesivät tuhlata aikaansa Floridaa vastaan pelaamiseen. Mutta tämä ei vain ole mun juttu.
Kyllä mullakin hajottaisi pelata Panthersilla, ei mikään ihme jos ei oikein nappaa. Ja nuo jäähyt on aika ajoin ihan käsittämättömiä!

Ekat matsit tässä tuli pelattua repe_jokea (4-2, 5-2), Kuubextraa (RL. 4-5, 4-3) ja koohoota (0-3) vastaan. Koohoon kaa pelattiin vaan yksi matsi, kun toi mun yhteys EA:n serveriin katkeilee tällä hetkellä vähän väliä. Turpaan tulikin sitten 0-3, kun 1-1 tilanteessa yhteys meni poikki. Tiukka matsi oli siihen asti. Jos sitten toisessa matsissa päästäisiin pelaamaan loppuun asti.

Minnesota tuntuu ihan kelpo jengiltä. Puolustus on vaan älyttömän hidas, mutta toi ykkösketju kompensoi sitten hyökkäyspäässä puolustuksen heikkoutta. Hyökkäys on muutenkin hyvä. Jos jollain on ylitarjontaa puolustajista, otan mieluusti vastaan vaihtoehdotuksia "hyökkääjä <--> kiekollinen pakki/hyökkäävä puolustaja."

Hyvänen aika mitä paskaa. Eka peli Montrealin kanssa ja heittää ulos, minulle voitto, toisessa pelissä sitten jatkuvasti noita koneen ohjailemien pelaajien minulle ottamia jäähyjä. Rahat takasin.

Sitten vielä tämä Phoenix hajottaa ja pahasti.

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toronto on muuten valmis tekeen treidejä, kaikki hyökkääjät Bozakia ja Macarthuria lukuunottamatta on kaupan jos sopiva tarjous tulee, vaihdossa ottaisin mielelläni kunnon hyökkääjiä/maalivahdin.

DrJerker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pelleilyä

Tuli "pelattua" ekat pelit nimimerkki lio94_ vastaan, eka peli päättyi lion voittoon 3-0 kun meikäläisen pleikka tilttas 0-0 tilanteessa. Tokassa pelissä ollessani johdossa 3-0 lio lopetti pelaamisen hetkeksi(ohjain nurkkaan?) toisen erän alussa alkoi taas pelaamaan, eli roiskimaan kiekkoja katsomoon sun muuta pelleilyä, lopulta peli päättyi 7-0. Tiedoksi vain että voi sitä pelaamista jatkaa kunnolla vaikka tukkaan tulisikin.

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawan kausi aloitettu 3 voitolla ja 1 tappiolla. Joukkue oli kyllä melkoisen huono, kokonaisuus taisi olla 79, huonoin NHL-joukkue Columbuksen(?) ohella. Treidiehdotuksia onkin lähetetty jo useita... Voittomaali Wildia vastaan tuli 3 sekuntia ennen loppua. Tästä se lähtee.

Tuli "pelattua" ekat pelit nimimerkki lio94_ vastaan, eka peli päättyi lion voittoon 3-0 kun meikäläisen pleikka tilttas 0-0 tilanteessa. Tokassa pelissä ollessani johdossa 3-0 lio lopetti pelaamisen hetkeksi(ohjain nurkkaan?) toisen erän alussa alkoi taas pelaamaan, eli roiskimaan kiekkoja katsomoon sun muuta pelleilyä, lopulta peli päättyi 7-0. Tiedoksi vain että voi sitä pelaamista jatkaa kunnolla vaikka tukkaan tulisikin.
Sori tästä. Ei vaan napannu pätkääkään sen jälkeen kun AI otti niitä jäähyjä kolme putkeen mulle.

Mikä ihme tässä tökkii, mikään ei vaan onnistu. Itse menen alueelle niin kiekko jää aina vastustajaan, ja sitten omalla alueella kiekko menee kaikista läpi. Syötötkään ei mene omille. Miättinen teki muuten hattutempun mua vastaan, kertonee jotain.

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Voittomaali Wildia vastaan tuli 3 sekuntia ennen loppua. Tästä se lähtee.
Ja sitä edeltävässä pelissä taululle tulikin "melko" rumat lukemat... Hieman kiinnostus hukassa oli siinä matsissa. Mutta jälkimmäinen oli tosiaan tiukka, ja oma puolustuspään moka ratkaisi sitten sen matsin. Sinne meni arvokkaat pisteet.

Lynx canadensis kirjoitti:
Miättinen teki muuten hattutempun mua vastaan, kertonee jotain.
Korpikoski teki muuten kaksi maalia kans, kertonee jotain. No joo, Miettinenhän ne maalit tosiaan heitti, kun sun puolustus tuntu olevan kolmanteen erään asti ihan levällään. Pelataan se toinen matsi tänään sitten kun kerkiää.

Edit. Onko Hukkaviiva valmis kauppaamaan puolustajia? Cody Franson kiinnostaisi Toronton suunnalta...

Viimeksi muokattu:

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa valmiina vastaanottamaan haasteita...

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawan kausi alkanut yllättävänkin hyvin ja sarjakärjessä ollaan toistaiseksi.
Pahimmat puutteet löytyvät puolustuksesta, josta löytyy 2 kiekollista puolustajaa(Gonsthar&Karlsson), mutta taklausvoimaa ei oikein yhtään. Silloin ollaan pulassa kun Datsuykit ja kumppanit tms. pääsevät pyörittämään kulmapeliä. Myös maalivahtipeli on epävarmaa, kun joukkueesta löytyy 3 tasavahvaa maalivahtia, joista yksikään ei ole kuitenkaan erityisen hyvä.

Hyökkäys ollut toistaiseksi pelottavan paljon pelkästään Spezzan harteilla. Hyökkäyksessä olisi tilausta Heatleyn tms. tasoiselle maalintekijälle.
Pleijareissa en usko, että Ottawan puhti riittää loppuun asti, mutta mestaruutta toki lähdetään hakemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy