PS3: NHL11 - SM-Liiga

  • 21 392
  • 361
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Itellä parturi 12, nii se 11 on ihan soppeli.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hpk olis parin matsin ajan linjoilla. Haastetta vaan!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Blues linjoilla jonkun aikaa vielä, haasteita.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ihan sairaasti puuttuu vielä pelejä, ja sovittuun deadlineen on aikaa 3 päivää. Sanomattakin on selvää ettei noita saada pelattua siihen mennessä, joten mitäs tehdään? Olen valmis venyttämään sarjaa, koska en jaksa/halua potkia ketään pihalle, mutta mihin saakka, olisiko kuun loppuun mennessä hyvä aika kun runkosarja pitäisi viimeistään olla paketissa?

Eikö takarajaa nyt ollakkaan siis lykkäämässä?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö takarajaa nyt ollakkaan siis lykkäämässä?

Ei mun mielestä aleta lykkäämään. En ole näin sanonutkaan. Sitä lykättiin jo viidellä päivällä alkuperäisestä. Tarkistelen sarjataulukkoa kohta. Pistän tänne sitten postauksen..

Nyt kun liigan aloitus myöhästyi neljällä päivällä niin pistetään suoraan 20.10 viimeistään kaikilla on pelit pelattuina ja playoffit voidaan käynnistää. Jos ei ole niin kylmästi ulos vain. Ja seuraaviin liigoihin ei ole sitten asiaa, jos ei saa tälläistä pikkuliigaa pelattua. :D


Noin kirjoitin joku aika sitten. :P

Vai saavatko kaikki pelinsä pelattua huomiseen mennessä?

Tässä puuttuvat matsit jokaiselta (tummennettuna puuttuvien pelien määrä)

Calcichew - HIFK - 3
elmeri10 - JYP - 5
Kiiwehl - TPS - 6
yeahbuddy_ - Kalpa - 7
juha96 - Tappara - 8
unelmaselq - Blues - 9
antlaa83 - Ilves - 9
mustaseiska - Pelicans - 10
Kuhanpoika - HPK - 11
Lanttulaatikko - Saipa - 14
Saube - Ässät - 14
Juzsi - Lukko - 15
Fresh_247 - Jokerit - 15
Jonisti - Kärpät - 20

Huh, kun on paljon pelejä pelaamatta! Noh, katsellaan..
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ei mun mielestä aleta lykkäämään. En ole näin sanonutkaan. Sitä lykättiin jo viidellä päivällä alkuperäisestä. Tarkistelen sarjataulukkoa kohta. Pistän tänne sitten postauksen..




Noin kirjoitin joku aika sitten. :P

Vai saavatko kaikki pelinsä pelattua huomiseen mennessä?

Enpä usko.. tässä nyt parina iltana oltu pelailemassa, ja juuri ne joiden kanssa pelit olisi niin ei ole näkynyt silloin kun minä olen ollut paikalla. Juzsin kanssa yritettiin kovasti mutta "yhteys vastustajaan katkesi" tuli aina. :(

E: oon kyllä huomenna 11 eteenpäin paikalla, että ehdin kyllä jos vaan mun vastustajat on paikalla :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä usko.. tässä nyt parina iltana oltu pelailemassa, ja juuri ne joiden kanssa pelit olisi niin ei ole näkynyt silloin kun minä olen ollut paikalla. Juzsin kanssa yritettiin kovasti mutta "yhteys vastustajaan katkesi" tuli aina. :(

E: oon kyllä huomenna 11 eteenpäin paikalla, että ehdin kyllä jos vaan mun vastustajat on paikalla :)

Jep, tosta nyt puuttuu ihan sairaasti pelejä todella monelta, eli ei noita saa läheskään kaikkia pois huomenna. Lykätäänkö takarajaa vieläkin eteenpäin?

Toisaalta vituttaa, kun jengi lähtee näihin liigoihin vaikka aloitusviestissä on aina deadline määritetty, eikä ikinä pelit ole ajantasalla.

Uusi deadline on kuun loppuun, eli 31.10 klo 23.59. Siihen mennessä jos ei ole pelit pelattuna niin kylmästi poistetaan liigasta eikä seuraaviin liigoihin ole asiaa. Tekosyyt eivät kelpaa :D Sopiiko kaikille vai onko muita ehdotuksia?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Jep, tosta nyt puuttuu ihan sairaasti pelejä todella monelta, eli ei noita saa läheskään kaikkia pois huomenna. Lykätäänkö takarajaa vieläkin eteenpäin?

Toisaalta vituttaa, kun jengi lähtee näihin liigoihin vaikka aloitusviestissä on aina deadline määritetty, eikä ikinä pelit ole ajantasalla.

Uusi deadline on kuun loppuun, eli 31.10 klo 23.59. Siihen mennessä jos ei ole pelit pelattuna niin kylmästi poistetaan liigasta eikä seuraaviin liigoihin ole asiaa. Tekosyyt eivät kelpaa :D Sopiiko kaikille vai onko muita ehdotuksia?

Mun mielestä toi on ihan hyvä aika. Tossa kyllä ehtii Jonistikin pelaamaan pelinsä helpohkosti pois, jos vaan halua on :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä toi on ihan hyvä aika. Tossa kyllä ehtii Jonistikin pelaamaan pelinsä helpohkosti pois, jos vaan halua on :)

20 peliä kymmeneen päivään ei pitäisi olla kovin paha rasti, halua tuskin löytyy, kun ei ole peliäkään pelannut pitkään aikaan.

Eli sovitaan nyt tuo 31.10 viimeiseksi deadlineksi. Ei selityksiä eikä muuta. En jaksais alkaa poistelemaan ketään. :D
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh hyvä, että siirrettiin. Saa jatkossakin pelata liigoja ; )

Entiedä meneekö selittelyn piikkiin, mutta ontää nettipelaaminen ihan hirveen työn ja tuskan takana, että saa pelit pelattua. Joka vitun kerta tiettyjen henkilöiden kanssa ei saa pelejä aikaseks kun EA herjaa jotain paskaa.
Usein tuloksena kun joku 10x epäonnistuu peliin joiniminen sammuu pleikkari, kun usko menee koko touhuun.

EDIT: Ei saatana minkä tasosta tekstiä oon saanu aikaseks, nooh väsymyksen piikkiin, toivottavasti joku tuosta jotain selkoa ottaa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh hyvä, että siirrettiin. Saa jatkossakin pelata liigoja ; )

Entiedä meneekö selittelyn piikkiin, mutta ontää nettipelaaminen ihan hirveen työn ja tuskan takana, että saa pelit pelattua. Joka vitun kerta tiettyjen henkilöiden kanssa ei saa pelejä aikaseks kun EA herjaa jotain paskaa.
Usein tuloksena kun joku 10x epäonnistuu peliin joiniminen sammuu pleikkari, kun usko menee koko touhuun.

EDIT: Ei saatana minkä tasosta tekstiä oon saanu aikaseks, nooh väsymyksen piikkiin, toivottavasti joku tuosta jotain selkoa ottaa.

Toi on kyllä jännä juttu. Kuitenkin monilla toimii moitteetta kaikki pelit. Ootko kokeillut poistaa noi verkkokokoonpanot OMA NHL11---> KOKOONPANOT-->TALLENNA/LATAA/POISTA ja sieltä poistanut verkkoliigan kokoonpanot.

Sen jälkeen menet omiin verkkoliigoihin jossa automaattisesti pitäisi tulla kysymys, että ladataanko uudet kokoonpanot. Lataat ne ja kokeilet toimiiko.

Divarissa eräs nimimerkki oli näin tehnyt ja sen jälkeen toiminut moitteetta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Toi on kyllä jännä juttu. Kuitenkin monilla toimii moitteetta kaikki pelit. Ootko kokeillut poistaa noi verkkokokoonpanot OMA NHL11---> KOKOONPANOT-->TALLENNA/LATAA/POISTA ja sieltä poistanut verkkoliigan kokoonpanot.

Sen jälkeen menet omiin verkkoliigoihin jossa automaattisesti pitäisi tulla kysymys, että ladataanko uudet kokoonpanot. Lataat ne ja kokeilet toimiiko.

Divarissa eräs nimimerkki oli näin tehnyt ja sen jälkeen toiminut moitteetta.

Tuli kokeiltua. Ei auttanut ainakaan meikäläisellä.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noi probleemat on kyllä sotkenut tätä liigan pelaamista aika reilusti, itelläkin jäänyt monta matsia pelaamatta kun yhteydet katki ja välillä ei käynnistäessä ole ottanut edes EA:n servereihin yhteyttä. Menen nyt linjoille, jos joku vaikka olisi paikalla :)
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen verran noihin onlineongelmiin, että onhan kaikilla varmasti uusin käyttöjärjestelmäpäivitys ps3:sessa.

Kaverin kanssa yritettiin monta päivää pelailla, mutta homma ei toiminut, tämän jälkeen tuli sivulauseessa puhetta ko. päivityksestä, joka kaverilla oli vanhempi, kuin minulla. Tämän asennettuaan alkoivat ainakin meidän väliset pelit toimimaan, liekö sitten johtunut tästä, vai sattuiko vaan sopivasti.

Pelicans voisi pelailla, jos löytyy vastustajia. (Ässsät, Lukko, Jokerit, Kärpät, ja joku viides)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ilves olis peleillä nyt pitkin päivää. Laittakaa täällä viestiä jos löytyy vastustaja.

Voisin tulla hakee eiliselle vitutukselle jatko-osaa. :)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ilves 2, Saipa 2, Kärpät 2 ja Lukko 2

Noista joku paikalla?

Blues - Tappara 5-1

Blues haki myös vierasvoiton Ilveksestä lukemin 7-1.
Toinen peli pelataan ilmeisesti joku toinen kerta?

Erkki Rajamäki hurjassa vedossa, Ilvesta vastaan 4+0!
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Sun pelityylillä ei kyllä pitäis alkaa avautumaan toisten pelityyleistä.

Täh? Kerro vaan, kun en ymmärrä?

Enkä varsinaisesti sun pelityyliäs haukkunut, jokanen pelaa omalla tyylillään minkä parhaaks näkee, mutta en vain voi sietää pelaajia, jotka johtoasemassa alkaa hautomaan kiekkoa oman maalin takana. Enkä nyt ihan ole varma haudoitko sä sitä loppupeleissä siellä niin paljon, hermo meni, niin se saattoi tuntuakkin vaan siltä.

Mutta mikä mun pelityylissä oli vikana ? ;o

E: Tuutko muuten pelaamaan sen toisen pelin vielä?
 

Durable

Jäsen
Täh? Kerro vaan, kun en ymmärrä?

Enkä varsinaisesti sun pelityyliäs haukkunut, jokanen pelaa omalla tyylillään minkä parhaaks näkee, mutta en vain voi sietää pelaajia, jotka johtoasemassa alkaa hautomaan kiekkoa oman maalin takana. Enkä nyt ihan ole varma haudoitko sä sitä loppupeleissä siellä niin paljon, hermo meni, niin se saattoi tuntuakkin vaan siltä.

Mutta mikä mun pelityylissä oli vikana ? ;o

E: Tuutko muuten pelaamaan sen toisen pelin vielä?

Melkein joka hyökkäyksessä yritit hakea syöttä takatolpalle. Jos pääsit yksinläpi niin odotit toista pelaajaa jolle syöttää.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Melkein joka hyökkäyksessä yritit hakea syöttä takatolpalle. Jos pääsit yksinläpi niin odotit toista pelaajaa jolle syöttää.

No tarkoituksena oli tehdä hienoja maaleja, mikä noissa on vikana? :o Meneekö ne vai helpommin vai tä?

E: tai tottakai ne menee helpommin jos kiekko pelataan tyhjään maaliin mutta siis tarkoitus oli lähinnä tehdä hienoja maaleja.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Melkein joka hyökkäyksessä yritit hakea syöttä takatolpalle. Jos pääsit yksinläpi niin odotit toista pelaajaa jolle syöttää.

Itse pidän tuota tapaa pelata kyllä säälittävänä. En ymmärrä kuka edes jaksaa noin pelata. Pari matsia tässäkin liigassa ollut niin ettei kaveri ole kertaakaan suoraan laukonut vaan jää pyöriin siihen maalin lähettyville sivuun odottelemaan toiselle reunalle luistelevaa pelaajaa.

Kavereiden kesken on onneks sellanen diili, että sitä saa harrastaa enemmän vain tappioasemassa. Noh nyt kun oon huomannut, että sitä normi nettipelien lisäksi harrastetaan myös näissä liigoissa erittäin paljon, olen yrittänyt sitä itekin vähän treenata , mutta tuo kavereiden kanssa tehdyn diilin tuoma harjoituksen puute näkyy kyllä. Jos et voi voittaa heitä, liity. Mutta kyllä vituttaa. Kukin tyylillään. Hpk linjoilla :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös