Tappara Seinäjoelta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Itellä parturi 12, nii se 11 on ihan soppeli.
Koskas peleillä nyt on takaraja?
Ihan sairaasti puuttuu vielä pelejä, ja sovittuun deadlineen on aikaa 3 päivää. Sanomattakin on selvää ettei noita saada pelattua siihen mennessä, joten mitäs tehdään? Olen valmis venyttämään sarjaa, koska en jaksa/halua potkia ketään pihalle, mutta mihin saakka, olisiko kuun loppuun mennessä hyvä aika kun runkosarja pitäisi viimeistään olla paketissa?
Eikö takarajaa nyt ollakkaan siis lykkäämässä?
Nyt kun liigan aloitus myöhästyi neljällä päivällä niin pistetään suoraan 20.10 viimeistään kaikilla on pelit pelattuina ja playoffit voidaan käynnistää. Jos ei ole niin kylmästi ulos vain. Ja seuraaviin liigoihin ei ole sitten asiaa, jos ei saa tälläistä pikkuliigaa pelattua. :D
Ei mun mielestä aleta lykkäämään. En ole näin sanonutkaan. Sitä lykättiin jo viidellä päivällä alkuperäisestä. Tarkistelen sarjataulukkoa kohta. Pistän tänne sitten postauksen..
Noin kirjoitin joku aika sitten. :P
Vai saavatko kaikki pelinsä pelattua huomiseen mennessä?
Enpä usko.. tässä nyt parina iltana oltu pelailemassa, ja juuri ne joiden kanssa pelit olisi niin ei ole näkynyt silloin kun minä olen ollut paikalla. Juzsin kanssa yritettiin kovasti mutta "yhteys vastustajaan katkesi" tuli aina. :(
E: oon kyllä huomenna 11 eteenpäin paikalla, että ehdin kyllä jos vaan mun vastustajat on paikalla :)
Jep, tosta nyt puuttuu ihan sairaasti pelejä todella monelta, eli ei noita saa läheskään kaikkia pois huomenna. Lykätäänkö takarajaa vieläkin eteenpäin?
Toisaalta vituttaa, kun jengi lähtee näihin liigoihin vaikka aloitusviestissä on aina deadline määritetty, eikä ikinä pelit ole ajantasalla.
Uusi deadline on kuun loppuun, eli 31.10 klo 23.59. Siihen mennessä jos ei ole pelit pelattuna niin kylmästi poistetaan liigasta eikä seuraaviin liigoihin ole asiaa. Tekosyyt eivät kelpaa :D Sopiiko kaikille vai onko muita ehdotuksia?
Mun mielestä toi on ihan hyvä aika. Tossa kyllä ehtii Jonistikin pelaamaan pelinsä helpohkosti pois, jos vaan halua on :)
Jooh hyvä, että siirrettiin. Saa jatkossakin pelata liigoja ; )
Entiedä meneekö selittelyn piikkiin, mutta ontää nettipelaaminen ihan hirveen työn ja tuskan takana, että saa pelit pelattua. Joka vitun kerta tiettyjen henkilöiden kanssa ei saa pelejä aikaseks kun EA herjaa jotain paskaa.
Usein tuloksena kun joku 10x epäonnistuu peliin joiniminen sammuu pleikkari, kun usko menee koko touhuun.
EDIT: Ei saatana minkä tasosta tekstiä oon saanu aikaseks, nooh väsymyksen piikkiin, toivottavasti joku tuosta jotain selkoa ottaa.
Toi on kyllä jännä juttu. Kuitenkin monilla toimii moitteetta kaikki pelit. Ootko kokeillut poistaa noi verkkokokoonpanot OMA NHL11---> KOKOONPANOT-->TALLENNA/LATAA/POISTA ja sieltä poistanut verkkoliigan kokoonpanot.
Sen jälkeen menet omiin verkkoliigoihin jossa automaattisesti pitäisi tulla kysymys, että ladataanko uudet kokoonpanot. Lataat ne ja kokeilet toimiiko.
Divarissa eräs nimimerkki oli näin tehnyt ja sen jälkeen toiminut moitteetta.
Ilves olis peleillä nyt pitkin päivää. Laittakaa täällä viestiä jos löytyy vastustaja.
Ilves 2, Saipa 2, Kärpät 2 ja Lukko 2
Noista joku paikalla?
Blues - Tappara 5-1
Blues haki myös vierasvoiton Ilveksestä lukemin 7-1.
Toinen peli pelataan ilmeisesti joku toinen kerta?
Erkki Rajamäki hurjassa vedossa, Ilvesta vastaan 4+0!
Sun pelityylillä ei kyllä pitäis alkaa avautumaan toisten pelityyleistä.
Täh? Kerro vaan, kun en ymmärrä?
Enkä varsinaisesti sun pelityyliäs haukkunut, jokanen pelaa omalla tyylillään minkä parhaaks näkee, mutta en vain voi sietää pelaajia, jotka johtoasemassa alkaa hautomaan kiekkoa oman maalin takana. Enkä nyt ihan ole varma haudoitko sä sitä loppupeleissä siellä niin paljon, hermo meni, niin se saattoi tuntuakkin vaan siltä.
Mutta mikä mun pelityylissä oli vikana ? ;o
E: Tuutko muuten pelaamaan sen toisen pelin vielä?
Melkein joka hyökkäyksessä yritit hakea syöttä takatolpalle. Jos pääsit yksinläpi niin odotit toista pelaajaa jolle syöttää.
No tarkoituksena oli tehdä hienoja maaleja, mikä noissa on vikana? :o Meneekö ne vai helpommin vai tä?
Melkein joka hyökkäyksessä yritit hakea syöttä takatolpalle. Jos pääsit yksinläpi niin odotit toista pelaajaa jolle syöttää.