JaaSinia ja kamenskia vastaan turhauttavat tappiot. JaaSinin Ottawaa johdin jo 4-1 kolmannessa erässä, mutta niin vain taas maalivahti kusi koko homman. Rankuilla sitten turpaan niinkuin aina. Kamenskia vastaan 3 minuuttia ennen loppua kaikki hyvin 2-0 tilanteessa. 2-3 turpaan, kun joku mulkero ohjasi 15 sekkaa ennen loppua 57 minuuttia hyvin pelanneen McElhinneyn ohi kiekon. Voi perkele saatana. No tota ennen 2 voiton putki sentään toi hieman lohtua. Kohti karsintoja sanon mä.
Meidän keskinäinen olisi kyllä voinut hyvinkin voinut mennä jatkoajalle, niin tasaista oli kaikkinensa vuan eipä sun voitto olis väärin mennyt sekään. Tokassa maalissa sait koston tehokkaasta mailan nostelusta, mä en hakenut poikittaissyöttöä vaan yritin veivailla ja saada ees laukauksen aikaan mutta nostit sopivasti kesken veivin mun äijältä mailan ja kiekko tuli suoraan takatolpalle toisen äijän lapaan. Voittomaali oli sitten sitä ihteään, suolaa haavoihin kunnolla, toivotaan toivotaan lämy maalille mutta komea ohjaus pitkätukalta. Eiköhän me vielä pleijareissa nähdä...