Ps3: NHL11-Liiga, lohko 2. Avoin kaikille.

  • 14 003
  • 242

Ralph

Jäsen
Huhhuh. Sanoisinko että loistavaa kiekkoviihdettä Colorado - Los Angeles peli tarjosi. Hävisin jatkoajalla 4-5. Vastustaja vei, minä melkein jopa vikisin. Sitten kolme upeaa yksilösuoritusosumaa. Kiitos pelistä.

Ja mitäsmieltä Jeffrey on Stewartin 2-1 osumasta? Taisi Doughty olla ihmeissään että missä on itä ja missä länsi.

________________
Toinen kohtaaminen.

Nyt vihdoin sain tajuttua miten pelataan lagista huolimatta hyvää hockia. Paikkoja oli tehdä vaikkapa 15 maalia mutta tolpat ja Quick edes auttoi minulle "vain" 2-6 vierasvoiton. Homotuomari hylkäsi lopussa O'Reillyn maalin, aihetta.

Onko Jeffrey vielä hengissä? Vai oletko edelleen kebabkioskilla :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Tampa Bay on kohta linjoilla... Haasteita kehiin!!
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kummallisin härdelli rankkariskabaksi mitä oon änärissä nähnyt San Josea vastaan. Ei ole Phoenixin eikä San Josen laji tämä. Tolpat kolisee, veskarit heittää kärrynpyörää ja vetäjät ihmettelee mitä vittua? ja laukoo tyhjistä yli. Pisteeksi i:n päälle tuomari viheltää San Josen yrityksen kesken kaikki poikki, mitä siinä tapahtu? Kukaan ei tiedä. Siitä olis tullu maali, tuomari lahjotti mulle voiton kun tein seuraavasta. Hauskaa oli joka tapauksessa, oli välillä niin surkuhupasta. Enää Stamkosit puuttu.
 

ditrim

Jäsen
Kummallisin härdelli rankkariskabaksi mitä oon änärissä nähnyt San Josea vastaan. Ei ole Phoenixin eikä San Josen laji tämä. Tolpat kolisee, veskarit heittää kärrynpyörää ja vetäjät ihmettelee mitä vittua? ja laukoo tyhjistä yli. Pisteeksi i:n päälle tuomari viheltää San Josen yrityksen kesken kaikki poikki, mitä siinä tapahtu? Kukaan ei tiedä. Siitä olis tullu maali, tuomari lahjotti mulle voiton kun tein seuraavasta. Hauskaa oli joka tapauksessa, oli välillä niin surkuhupasta. Enää Stamkosit puuttu.

Vaati melkoista lepyttelyä toipua noista matseista. Meni samantien pleikka kiinni ja vittu änäri on maailman paskin peli!!!!§!!½½ :D Rankkarit oli kyl herjat. Vähän nauroin ku vedit tyhjistä yli kun mun veska veti kärrynpyörää :D Näytti muuten ihan maalilta se mun ekakin rankkari. Oli varmaan nanometristä kiinni.

No eniveis, turpaan tuli eikä mistään tullu mitään. Kiitos kamenskin kunnioitettavan vittumaisen karvauksen. Yritin kyllä ittekkin koko ajan vaan sulkea siniviivaa ja pitää kojootit kaukana maalilta. Hyvä että hävisin, rupesinkin olemaan jo melko ylpeä:)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Huhhuh, huikeat matsit Chicagoa ja Player#26:ta vastaan! Toinen meni kaverille 3-1 (?) ansaitusti ja toinen mulle 4-3 arvontalaulun kahdeksannessa säkeistössä. Tosi tiukkoja vääntöjä kumpikin. Rankkariskabassa vähän pelotti kun omat kaverit latoivat 3 kertaa tolppaan, joista Richards ja Giroux vielä tyhjän maalin kohdalla. Pääsi pienet tuuletukset kun Leino upotti ratkaisevan rankkarin.

___

Kysynpä uudestaan. Tarvitseeko joku 84 overallin snaipperia Carteria tai 85 overallin playmakeria, Briereä? Vaihdossa pitäisi tulla joku samantasoinen molari, toki voidaan sopia monenkin pelaajan pakkauksista. Yhteydenotot YV:nä.
 

Jeffrey

Jäsen
Mitäs säännöt sanoo? Mun ja Oravan peli katkesi 0-0 tilanteessa ja kone merkkasi mulle 0-3 voiton. Eli ilmeisesti Oravan yhteys katkesi. Tuota nyt ei saa ilmeisesti korjattua mitenkään tonne sarjataulukoihin. Eli helppo kysymys. Olenko tyytyväinen minulle annetuista pisteistä vai pelataanko uudelleen jollain tavalla?
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko tyytyväinen minulle annetuista pisteistä vai pelataanko uudelleen jollain tavalla?

Ole tyytyväinen. Näitä sattuu joskus. Tyttöystävä lätkäs jonkun perkeleen facebook pelin käyntiin ja se ilmeisesti vei koko kaistan. Eli syy oli kyllä tässä päässä ihan selkeesti.
 

Ralph

Jäsen
Colorado voisi nyt pelata yhden tai kaksikin peliä. Onko kukaan linjoilla?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Lueskentelin noita toisen lohkon juttuja ja sieltä tuli mieleeni yksi perus herrasmiessääntö mitä on syytä yrittää myöskin pitää. Elikkäs haastava joukkuehan on aina kotijoukkue ja kotijoukkueella on myöskin tässä pelissä pientä etua. Tästä syystä olisikin järkevää sopia, niin et molemmat haastavat kerran eli tulee aina koti- ja vieraspeli kaikkia vastaan... Tokihan jossakin tapauksessa ei aina tiedä onko ollut koti vai vieras, mutta noin yleisesti ottaen...

Lisäksi kyssäri Lutakon Leijonalle: Oletko liigassa ainoa TJ? Mikäli olet voisit antaa jollekin muullekin TJ oikeudet, niin jos jotain sattuu pystyy joku muukin tekemään muutoksia liigaan vai mitä mieltä muut ovat?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Kivinen on tie... Innosta yhtään taas. Bostonia vastaan ekan kerran 5-5 (kokoajan tasoitusmaaleja) ja JA, siellä rankkari ja ohi oli. Vieraissa 1-0 johto kaatuu Ericssonin luistimeen joka ohjaa vastustajan syötön ohi Howardin, Boston siirtyi johtoon kun erää oli vain 1.07 sekuntia jäljellä ja vielä molemmilta maalit ja täts it...

E: Henrik "Mikko" Zetterberg on kaupan, hakusessa samantasoinen laituri. TL mieluiten.
E2: Selarit, miltä tuntuu kun kaikki mitä yrität onnistuu? :)
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Kivinen on tie... Innosta yhtään taas. Bostonia vastaan ekan kerran 5-5 (kokoajan tasoitusmaaleja) ja JA, siellä rankkari ja ohi oli. Vieraissa 1-0 johto kaatuu Ericssonin luistimeen joka ohjaa vastustajan syötön ohi Howardin, Boston siirtyi johtoon kun erää oli vain 1.07 sekuntia jäljellä ja vielä molemmilta maalit ja täts it...

E: Henrik "Mikko" Zetterberg on kaupan, hakusessa samantasoinen laituri. TL mieluiten.
E2: Selarit, miltä tuntuu kun kaikki mitä yrität onnistuu? :)

Kiinnostaako isompi kauppa ja oliskos sulla jotain mikä kiinnostaisi Calgarystä?
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Jaa voisin tulla mukaan, jos vielä on mahdollista.

ftr/Sporde/Columbus Blue Jackets
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ilmotelkaas tänne jos joku viel pelailee. Pleikkari toises huonees niin en siel vastaile.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kivinen on tie... Innosta yhtään taas. Bostonia vastaan ekan kerran 5-5 (kokoajan tasoitusmaaleja) ja JA, siellä rankkari ja ohi oli. Vieraissa 1-0 johto kaatuu Ericssonin luistimeen joka ohjaa vastustajan syötön ohi Howardin, Boston siirtyi johtoon kun erää oli vain 1.07 sekuntia jäljellä ja vielä molemmilta maalit ja täts it...

Joo, oli kyllä huikee toi meidän 6-5 OT peli. Pääsin muutaman kerran jo parin maalin johtoon, mutta aina kampesit vaan tasoihin. Kolmannessa erässä olin jo pahasti helisemässä ja jatkoaikakin tuntui pienelle voitolle. OT-rankkarilla sitten Savard onnistui tuomaan lisäpisteen Bostoniin. Ihme kyllä, koska laitan rankuista n. 20% sisään.

Kotipelissä tuntui matsi olevan enemmän hallussani vaikka avausmaalia ei meinannut millään tulla. Eikä se tosiaan ihan omin avuin sitten tullutkaan. Hyviä pelejä kuitenkin, tällä kertaa näin päin.

Rask (84) ois edelleen kaupan jollekin joukkueelle joka kaipaa ykkösveskaa. Vaihdossa voisin ottaa hyökkääjän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös