Ps3: NHL11-Liiga, lohko 2. Avoin kaikille.

  • 14 139
  • 242

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kerrothan sitten, toimiko pelit, nimittäin jos sulla toimii, niin toimii vähintään koko Euroopalla. :)

Toivotaan, että sinnikkyys viimein palkitaan.

Toimiiihan mulla toki : )) , Jah pikkuveljen kaveri teki jotain säätöjä niin alkoi toimimaan viimeliigassakin pelit vähän ennen kun meni koko sarja alas.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimiiihan mulla toki : )) , Jah pikkuveljen kaveri teki jotain säätöjä niin alkoi toimimaan viimeliigassakin pelit vähän ennen kun meni koko sarja alas.

Hieno homma!

Kyllä kun katselee tämän sarjan osallistujalistaa, niin puhutaan nimenomaan lohkosta 2, eikä missään nimessä divarista.
 

Jeffrey

Jäsen
safkis vietetty ja haasteita odotellessa.

Sarja alko aika tyrmäävällä tappiolla Sharkseja vastaan. Ensimmäiset kolaukset koettiin jo ennen peliä kun rosterista oli yllättäen hävinnyt pari pelaajaa päivityksien myötä. Tästä ei toivuttu koko ottelun aikana ja 3-0 taisi olla taululla jo n. 10min pelin jälkeen. Lopputulos 7-2. Seuraavaan otteluun lähti ryhdistäytyneet Kuninkaat. Ottelu olikin tasainen ihan loppuun asti jossa 2-3 tilanteessa Kopitarille avautui loistopaikka, mutta veto keskelle Antti Niemen rintaa. Lopussa maali tyhjiin ja 2-4 tappio niskassa kotiin. Ryhtiliike ensimmäiseen otteluun oli melkoinen. Vai oliko vuorostaan Sharkseilla vähän huonompi ilta?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Hyvin toimii taas! Odgerssia vastaan perus yhteys katkesi ja äsken jumittui dmitriä ennen latauspätkää.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sarja alko aika tyrmäävällä tappiolla Sharkseja vastaan. Ensimmäiset kolaukset koettiin jo ennen peliä kun rosterista oli yllättäen hävinnyt pari pelaajaa päivityksien myötä.

Huomasithan, että mm. Mitchell, Greene ja Sturm ovat siirrettävissä pelaavaan kokoonpanoon liigavalikossa.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ärsyttävät kaksi peliä San Josen Haikaloja vastaan (1-3) ja (2-0), mitään en saanut aikaiseksi kummassakaan.

E:molemmissa turpaan siis
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Olisi pitänyt muistaa miksi tuota Flyersiä on tullut välteltyä. Vittu noita molareita. 4-0 ekan erän jälkeen parin varsin helpon jälkeen. Kiitos. Molari siis hakusessa. Boucher ja Bobrovsky lähtee vaihdossa vaikka kasaan kiekkoja.

edit: 5-0 tappioasemasta noustiin vielä mukaan, ja peli oli 5-4 parhaimmillaan, mutta lopussa Bobrovskyn hasardi tarjoili Keslerille avopaikan ja Vancouver voitti 6-4. Kiitos pelistä.

edit2: Toinen peli Vancouveria vastaan päättyi Flyersin 5-3 voittoon. Aika tiukkoja vääntöjä oli eikä kumpikaan saanut mitään niskalenkkiä toisesta paitsi avausottelun ekassa erässä. Ilmeisesti pelissä on joku kotietu kun avausottelussa kaverille pomppi ja nyt toisessa pelissä puolestaan kiekot pomppivat aika tavalla mulle.

Aina on kuitenkin pelko perseessä kun kaverilla on kiekko omalla alueella. Ei tuohon Boucheriin voi luottaa yhtään. Eli jotain pakkausta tyyliin Boucher + Carter/Briere <-> ~81-84 ovr maalivahti ja ~80-83 ovr hyökkääjä (riippuen molarista). Pistäkää toki ehdotuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Vieläkös kerkee mukaan? Jos pääsee, niin minä otan Atlanta Trashersin. Pleikalla mun käyttäjätunnus on talonmies73.
 

Ralph

Jäsen
Colorado linjoilla nyt. Hakkaan pleikkarin ja tietokoneen väliä joten viestitä Jatkoajassa jos haluat pelata. Tai laita haastetta pleikan kautta mutta älä hermostu jos vastaus kestää.
 

Jeffrey

Jäsen
Sturmin, Mitchellin ja Greenen saaminen takaisin kokoonpanoon on näyttänyt kääntäneen Los Angelesin suunnan. Kolmessa pelissä kolme voittoa. Varsinkin puolustuspäähän palanneet pelaajat ovat tuoneet roppakaupalla varmuutta takalinjoille ja kolmessa edellisessä pelissä omiin onkin mennyt vain viisi maalia.

Tampa Bayta vastaan oli kaksi kamppailua joista ensimmäinen päättyi jo ennen kuin oikeestaan alkoikaan. Maalivahdin lahjoitettua pari helppoa ja pelin oltua 3-0 jo ensimmäisen erän jälkeen. Lopputulos 5-0 aurinkokaupunkiin.

Toinen peli oli jo paljon tiukempaa pelaamista. Lähtikö Kings hieman takki auki peliin? Sitä ei tiedetä, mutta Salamat iskivät ensimmäisen maalin. Kopitarin onnekas ohjaus toi Kingsit tasoihin ensimmäisen erän lopussa. Toinen erä mentiin taas tiukasti päästäpäähän kunnes Tampa Bay löi ylivoimahyökkäyksen päätteeksi luvuiksi 2-1. Tasoitus nähtiin jällein erän jälkipuoliskolla kun Jared Stoll nousi röyhkeästi b-pisteiden väliin. Maalivahti torjui Stollin tiukan laukauksen, mutta hukkasi kiekon selkänsä taakse. Josta Stoll kävi siirtämässä oman reboundinsa tyhjiin. Ottelun rakaisu nähtiin kolmannessa erässä kun Los Angelesin ykköskenttä siirsi pelin nopeasti parilla syötöllä hyökkäys suuntaan. Ylivoimahyökkäyksen päätteeksi Williams siirsi Dustin Brownin syötöstä kiekon reppuun.

Edit: vielä ehtisi muutaman ennen illan kierrosta. Los Angeles odottelee vastustajia...
 

Ralph

Jäsen
Colorado tietää jo roolinsa sarjassa. Viimeinen, joka vain yrittää kiusata muita ja saada pisteen joskus ja jouluna. Kuva pätkii niin helvetisti ja syötöt lähtee myöhään eikä niitä saada haltuun. Ihan erinlaista kuin yksin tietokonetta vastaan pelatessa. Huomenna voisin ottaa vielä pari kertaa turpaan. Tänään ei uskalla.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kylläpä tauko näkyy Kojoottien otteissa. Loma on kestänyt sitten viime liigojen leviämisen, hapanta on otettu ja se näkyy. Eka matsi, Kings vastassa ja komiasti käkeen 8-4. Ei ollut ihan yksi tai kaksi läpiajoa ja 2-1:stä Kingsillä, ei ihan EASHL tapaan Kojoottien pakkien pommit osunu. Bryzgalovin naama oli silti kaikista pahiten turvoksissa (pahempi kuin Nurminen), kahteen eka erään 9 vetoa ja 2 torjuntaa. Kolmannessa erässä sai sitten jo jotain kiinni kun kaverikin keskitty neppailuun.

Revanssi aavikolla ja 5-3 voitto, huraa. Mä pelaan tästä lähtien vaan alivoimaa, kolme viidestä AV:lla, paljon parempi osumaprosentti kun tasakentin saatika YV:llä.

Toivottavasti pikkuhiljaa palautuu mieleen miten noi poikittaissyötöt ja takatolppasyötöt pelataan pois, joskus vielä osasin. Ei jaksais kuitenkaan kilpikonnaa, mutta eiköhän GM Gretz.. eiku, whoever, jotain keksi. Jos ei, niin otetaan sitten edes turpaan kunnolla.

Ps. Herkku, Kojooteilla on melkein liigan paras rosteri, mitäsevalittaa?
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Jees, tottakai kunnon pelailut kiinnostaa. Eli divarissa olin mukana Dallas Starsilla, joten sillä jatketaan.

Mentos / Anaa92 / Dallas Stars
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Calgary tulossa peleille tossa noin 22 eli mikäli siitä eteenpäin löytyy seuraa. Vois tulla koittaan pystyiskö kääntään tuon avauspelin jatkoaika tappion Sharkseja vastaan voitoksi. Tosin Jatkoaikahan sopii hyvin kyseisen forumin pelin päätökselle...
 

Jeffrey

Jäsen
Revanssi aavikolla ja 5-3 voitto, huraa. Mä pelaan tästä lähtien vaan alivoimaa, kolme viidestä AV:lla, paljon parempi osumaprosentti kun tasakentin saatika YV:llä.

Taisi olla jopa kaksi ekaa jäähyä kun Coyotes teki nuo kolme Av maalia. Näiden jälkeen itse olen yhtä PS3 ohjainta köyhempi.

Yllättävän hyvin kuitenkin lähtenyt pelit käyntiin. Itse hankin tämän uusimman version vasta viime viikon perjantaina. Joten pientä hakemista vielä, mutta kyllä se tästä vielä varmasti paranee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös