Challenge accepted, Retroit Ret Vinks kuittaa! (PSN: Henekh)Tulisko joku peleille? Tietäs et jaksaako avata pleikkaria : )
E: eipä näkynyt herraa onlinessa, tuu huutelee sit ku oot.
Challenge accepted, Retroit Ret Vinks kuittaa! (PSN: Henekh)Tulisko joku peleille? Tietäs et jaksaako avata pleikkaria : )
Tulisko joku peleille? Tietäs et jaksaako avata pleikkaria : )
Challenge accepted, Retroit Ret Vinks kuittaa! (PSN: Henekh)
Kerrothan sitten, toimiko pelit, nimittäin jos sulla toimii, niin toimii vähintään koko Euroopalla. :)
Toivotaan, että sinnikkyys viimein palkitaan.
Toimiiihan mulla toki : )) , Jah pikkuveljen kaveri teki jotain säätöjä niin alkoi toimimaan viimeliigassakin pelit vähän ennen kun meni koko sarja alas.
Challenge accepted, Retroit Ret Vinks kuittaa! (PSN: Henekh)
Sarja alko aika tyrmäävällä tappiolla Sharkseja vastaan. Ensimmäiset kolaukset koettiin jo ennen peliä kun rosterista oli yllättäen hävinnyt pari pelaajaa päivityksien myötä.
Huomasithan, että mm. Mitchell, Greene ja Sturm ovat siirrettävissä pelaavaan kokoonpanoon liigavalikossa.
Vieläkös kerkee mukaan? Jos pääsee, niin minä otan Atlanta Trashersin. Pleikalla mun käyttäjätunnus on talonmies73.
Ps. Herkku, Kojooteilla on melkein liigan paras rosteri, mitäsevalittaa?
Revanssi aavikolla ja 5-3 voitto, huraa. Mä pelaan tästä lähtien vaan alivoimaa, kolme viidestä AV:lla, paljon parempi osumaprosentti kun tasakentin saatika YV:llä.