Ps3: NHL11-Liiga, lohko 2. Avoin kaikille.

  • 13 966
  • 242

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onkos se nyt sitten taas niin, ettei liigaa pystytä pelaamaan? Mikäli näin on, olisi jo melkein paikka vaatia rahojaan takaisin EA:lta. Viddu mitä paskaa, jos näin saa sanoa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Onko kukaan vapaana pelailemaan? Toimiiko edes?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
tuun kans koittaan... Jos vaikka joku joka ei oo mua vastaan pelannu tulis testiin esim. Lutakon Leijona tai kuka vaan...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Seuraava ohje löytyi jostain ea forumilta ehkä toi on kuitenkin kokeilemisen arvoinen juttu...

1. From the XMB menu, select Network.
2. Select Internet Browser.
3. After the Internet Browser appears press the Triangle button.
4. Select Tools on the Options menu.
5. Select Delete Cookies or Delete Cache then select Yes to confirm.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Kokeiliko kukaan? Vieläkö joku haluais myöhäisillan peleille?

Kokeiltiin Sauben kans. Ei toiminu. Ei vanhoilla, eikä uusilla kokoonpanoilla. Solmussa on koko liiga. Toivottavasti EA:lta tulee korjausta asiaan pikaisesti.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Aivan varmasti EA tulee ja korjaa asian.

No, olihan tämä ihan kivaa niin kauan kun sitä kesti. Päivitykset loppuu varmaan sitten kun siirtoraja NHL:ssä on umpeutunut, joten silloin voi taas starttailla uusia liigoja.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Aivan varmasti EA tulee ja korjaa asian.

No, olihan tämä ihan kivaa niin kauan kun sitä kesti. Päivitykset loppuu varmaan sitten kun siirtoraja NHL:ssä on umpeutunut, joten silloin voi taas starttailla uusia liigoja.

Vähän epäilen tuota päivityksettömyyttä, sillä kyllähän näissä nykyisissäkin updateissa aina elää loukkaantumiset yms. Uskon, että keväälläkin päivitellään sairaslistoja -> rosteripäivitys -> liigat jumiutuvat.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mä pistin EA:lle meneen kysylyä tosta, mutta tuskin sieltä mitään järkevää vastausta tulee, kun ei tähänkään asti oo tullu... Nyt tarvis tehdä niin, että jokainen pistää kyselyä asiasta meneen EA:lle, niin ehkä ne sitten vaivautuisivat tuon korjaamaan.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Toiveita ehkä on liiga korjaamisesta, kun pistin tuohon edelliseen kyselyyn pientä selvennystä asiaan sain seuraavanlaisen vastauksen:

"Thanks for writing to Electronic Arts customer support.

I can understand your concern and I do apologies for the difficulties that you are experiencing with the game. However, due to the nature of your issue, more time is required for investigation. I apologize for any prolonged delays this might cause, but please rest assured that we are trying to handle your issue in a timely manner. During this time, you may still update your incident with additional information that might help us resolve your issue without causing any additional delay. To update your incident click the link above that says, “To view or update your question from our support site, click here.”

We appreciate the opportunity to assist you and look forward to getting you back in the game!

Thank you,

Scott
EA Online Support. "
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
...
EA Online Support. "[/I]

Ei jumaleissön! Jaa lisää aikaa? 5kk vasta julkaisusta, saattaapi uutta änäriä tulla ennemmin kuin korjausta liigoihin. Eihän massat pelaa kuin HUTtia Eashlia ja BE a modeja... Ja vielä kun online pelitkin toimivat kohtuu hyvin.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No niin nyt sain esimmäisen vastauksen EA tekijä puolelta ja siinä on seuraavaa:

"Thank you for contacting EA Support regarding your NHL 2011 Roster Update Issue.

I can understand your frustration and apologize for any inconvenience this issue has caused you thus far. This case has been escalated to me and I will be happy to do everything in my power to resolve this issue for you.

If you are still getting this message after removing your game data and reinstalling it. Then you may need to attempt to create a new PSN account.

I would suggest trying a new Playstation Network Account by following the directions below.

Create a New PSN Account

You can also try creating a new Playstation Network account.

Press the PS button the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar).
Select the Users tab.
Select Create a New User Account and press the X button.
Enter a name for the account and login to the new user account.
Select the Friends tab.
Select Sign up for Playstation Network and press the X button.
Note: When creating the new Playstation Network account, please use a different, valid, accessible e-mail address.

Should you require further assistance, you can update your ticket, add more information, screen shots, or other helpful documents, by logging into our support site at http://support.ea.com and clicking on the ‘My Questions’ link on the left-hand side of the page. Your reference number for this ticket is 110130-017325

Sincerely,

Ryan M.
Electronic Arts Tier 3 Customer Support
(650) 628-1001"


PItäiskös nyt koittaa tehdä vielä noin kuin tässä mailissa sanotaan. Ei siis luoda uutta käyttäjää, mutta poistaa nuo game datat ja sitten koittaa saisko pelejä pelattua. Toki tähän tarvitaan, joka tekee saman vai onko tuota nyt jo jotkut koittanu?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Testattiin Miksa80:n kanssa tätä vikaa ja ei toimi vaikka poistelis mitä... Mutta nyt sitten vihdoinkin tuli järkevä vastauskin EA:lta eli ongelma olikin tiedossa ja on työstössä... =) Saas näkee...

"Hello Fellow Gamer,

Thank you for contacting Electronic Arts Customer Support. I do apologize for any delay in my response. I have been assigned to your issue, and would be happy to assist you in this matter. As a fellow gamer, I can completely understand your frustration with this issue. Unfortunately, this is currently a known issue, and our engineers and developers are working on a fix, however there is presently no ETA on that fix. You can locate our warranty information here: My Notification Requests, should you wish to. I do apologize for the inconvenience.


Feel free to contact us again if you have any other questions regarding this issue. You can update your support request by clicking on the My Questions link on http://support.ea.com.


Thank You,

Kaeri P.
Tier 3 Customer Support
Electronic Arts"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös