Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

  • 27 369
  • 419

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän olikin vitun hyvä idea. Nyt ei ole enää verkkolupaa. Otin ton koneen tarjoaman 7 päivän ilmaisen koeajan, joten nyt on viikko aikaa paukuttaa liiga läpi ja sitten en varmaan pelaa enää ikinä. Voisin melkein lainata tähän Repomiestä sen verran että "Jumalauta!"

LÄÄKKEET!

Uskon, että EA:n Suomi-osasto pystyy auttamaan asiassa, jos sen niille asiallisesti kertoo. EA:n vikahan tuo kai käytännössä on.

Ei tässä mitään EA:n palvelua tarvita. Maalaisjärkeä saa käyttää ja syöttää uudelleen saman koodin minkä olet pelin ostaessa saanut. Pelit vissiin toimivat kuitenkin nyt, kun pelattiin pari matsia koohoon kanssa.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tässä mitään EA:n palvelua tarvita. Maalaisjärkeä saa käyttää ja syöttää uudelleen saman koodin minkä olet pelin ostaessa saanut. Pelit vissiin toimivat kuitenkin nyt, kun pelattiin pari matsia koohoon kanssa.

Käytin maalaisjärkeä, ja oletin kyseisen koodin joutuneen hukkateille. Anteeksi söör.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Käytin maalaisjärkeä, ja oletin kyseisen koodin joutuneen hukkateille. Anteeksi söör.
Niin käytin minäkin, mutta ei kaupunkilaispojalta tarpeeksi maalaisjärkeä löydy. Koodi on kertakäyttöinen ja se ilmoittaa että se on jo käytetty.

Calcciksen kanssa tuli pelit pelattua ja tuttua kyytiä tuli. Ei paljon kälkärin äijät kiekkoa nähny, mutta pisteen saivat sentään taisteltua pelkällä puolustamisella ja Hillerin imuroinnilla. Toisessa pelissä Anaheim pelailikin sitten paljon rennommin, mutta Hiller poimi mun paikat kiinni. Kiprusoff seisoi päällään tuon ensimmäisen pelin, mutta toista ei enää jaksanut.

Jos joku vielä jaksaa, niin pari peliä vois ottaa vielä tänään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin käytin minäkin, mutta ei kaupunkilaispojalta tarpeeksi maalaisjärkeä löydy. Koodi on kertakäyttöinen ja se ilmoittaa että se on jo käytetty.

Oikeesti? Mä olen käyttänyt koodin neljä kertaa, kun olen joutunut poistelemaan noita asetuksia, että pelit toimisivat. Jos ei tosiaan toimi niin sitten suosittelen ottamaan yhteyttä mustaseiskan mainitsemaan EA:n asiakaspalveluun.

EDIT: Anaheim linjoilla vielä. Haastakaa joku!
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Calcia vastaan eka peli, tyylipuhtaasti turpiin 5-1. Tein 1,1 sekuntia ennen loppua tuon ainoan maalini. Tuosta olis voinut tulla peli, mutta vaikutti vähän ikään kuin kone olisi päättänyt että tänään hillerille ei muuten mene :-D

Yksi tämän pelin pahimmista bugeista on omasta mielestäni sen, kun sahaat hienon syöttökuvion takatolpalle tyhjiin, niin siinä vaiheessa kun painat syöttönappia niin veska liukuu salamannopeasti "odottamaan" sinne kulmalle. Sitten tuli myös pari tolppaa, mutta olin kyllä jyrän alla ei siinä mitään. Ainahan maaleja on silti kiva tehdä..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jos joku on vielä holleilla, niin haastakaa! Ja jos en heti hyväksy haastetta, odottakaa.. sillä en kokoajan silmä kovana katso tv-ruutua :)

Voisi vielä pelailla, ei tässä nyt nukkumaankaan pysty Calcin suorittaman raiskauksen jälkeen.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pyytäisin liigan tj:tä tutkimaan siirron, jossa Nashville ja Anaheim olivat kaupoilla:

Anaheim ja Nashville kaupoilla!

George Parros,Sheldon Brookbank ja Maxim Lapierre siirtyvät Nashvilleen ja Anaheimiin suuntaavat Matthew Lombardi ja Marek Svatos + ylijäämäpaska.

Kiitokset kaupoista TehoTon:lle.

Tämän jälkeen TehoTon vetikin omat johtopäätöksensä ja lähti liigasta. Onhan tuo vaihto täysin käsittämätön. Parros, Brookbank ja Lapierre mahtuisivat hädintuskin Predsin kokoonpanoon, kun taas Lombardi ja Svatos ovat sentään pelimiehiä. Lombardi itse asiassa on täysin suvereeni näihin muihin verrattuna.

Tai sitten TehoTonta ei voinut vähempää kiinnostaa ja ennen poistumistaan veti lekkeriksi. Overallit saattaa kyllä tässä tapauksessa hämätä ja jos ei YHTÄÄN seuraa esimerkiksi mitä NHL:ssä oikeasti tapahtuu, niin voi mennä naruun. Herrasmiessäännöt, missä pelaa?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyytäisin liigan tj:tä tutkimaan siirron, jossa Nashville ja Anaheim olivat kaupoilla:

Mistä kiikastaa? Ihme kitinää. Mitä vitun tutkimista tossa nyt on?

Brookbank 79 kok. Parros 80 kok. ja Lapierre 79 kok. Kaikki mahtuivat Ducks kokoonpanoon kirkkaasti. Ja mahtunee myös Predatorsiin.

Itse sain Svatoksen 79 kok ja Lombardin 81 kok. + jonkun ylijäämäpaskan joka ei mahdu Ducks kokoonpanoon.

Ja oikeesti, oikealla NHL:llä ei ole mitään tekemistä näiden pelikonsoli ukkojen kanssa. Sinänsä ei varmaan oikean NHL:n seuraamisella ole mitään merkitystä näiden vaihtojen suhteen. Halusin nuo pelaajat, sain ne ja thats it.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mistä kiikastaa? Ihme kitinää. Mitä vitun tutkimista tossa nyt on?

Caphitit:
Parros $875k, Brookbank $750k, Lapierre $900k
Svatos $800k, Lombardi $3500k, joku paska?

Kyllä kai oikea NHL nyt vähän kertoo, että minkä tasoisia ukkoja pelaajat pelissä ovat. Tai itse asiassa toki toisinpäin, onhan tämä peli tehty ihan oikeaa NHL:ää silmällä pitäen. Lombardin caphit on yksin korkeampi kuin noiden parroksien yhteensä.

Onnittelut sulle hyvistä kaupoista. Kai minä saan mielipiteeni sanoa asiasta, jos näen tässä jotain erikoista. Vielä kun TehoTon karkasi liigasta kaupan jälkeen, niin ihmettelen vain. Ääneen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Caphitit:
Parros $875k, Brookbank $750k, Lapierre $900k
Svatos $800k, Lombardi $3500k, joku paska?

Kyllä kai oikea NHL nyt vähän kertoo, että minkä tasoisia ukkoja pelaajat pelissä ovat. Tai itse asiassa toki toisinpäin, onhan tämä peli tehty ihan oikeaa NHL:ää silmällä pitäen. Lombardin caphit on yksin korkeampi kuin noiden parroksien yhteensä.

Onnittelut sulle hyvistä kaupoista. Kai minä saan mielipiteeni sanoa asiasta, jos näen tässä jotain erikoista. Vielä kun TehoTon karkasi liigasta kaupan jälkeen, niin ihmettelen vain. Ääneen.

Olisi varmaan pitänyt kertoa TehoTon:lle että minkä tason palkkaa Matthew Lombardi nautiskelee. Pääsipä ainakin palkkarasitteesta eroon. :)

TehoTon:ta en tunne millään tavalla, eli vilpistä tässä ei ainakaan minun osalta ole kysymys. Ei ollut sovittu juttu.
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylläolevissa viesteissä on spekuloitu yhdellä pelaajakaupalla, mietittyäni pelaajien ovr-arvoja, olen tullut lopputulokseen, että treidissä ei ole tapahtunut laittomuuksia. Näinollen kauppa jää voimaan. Jokaisen gm:n tavoitteena on varmasti vahvistaa joukkuettaan pelaajakaupoilla, kuka sitten sopii kenenkin pelityyliin parhaiten. Pelaajavaihdoille asetettu takaraja myöskin omalta osaltaan on ehkäisemässä helmikuun tyhjennysmyyntejä.

Sitäpaitsi, jos ottaa Floridalta n. satanolla turpaan, tarvitseekin vahvistuksia. :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Asiahan ei itselleni kuulu, mutta ei kai näissä vaihtokaupoissa voi juuri muuta tuijottaa kun tuota pelissä olevaa overallia. Esim. Khudobinin kokonaisuus tuskin nousi pleikkarin puolella, vaikka eilen jättikin Vancouverin nollille. Mistään suuresta ryöstöstä ei voida puhua, jos pelaavaan kokoonpanoon sijoitettavien pelaajien kokonaisuuksien keskiarvon erotus on < 3. Calcin ja TehoTonin kaupoilla nämä keskiarvot olivat 80 ja 79,3. Suuremmatkin erot voivat olla perusteita tietyissä tilanteissa, jos joku haluaa hakea vaikkapa kovaa laukojaa ja on valmis tinkimään muista ominaisuuksista. Myös omia inhokkeja voi kaupata halvemmalla, vaikka kannattaahan niistäkin koittaa puristaa mahd. hyvää hintaa.

Palkkakatto toisi kyllä peliin vielä yhden mielenkiintoisen muuttujan, ehkä sitten ensi kaudella.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Detroit hakee uutta laituria ykkösketjuun. Tarjolla olisi Samuelsson (kok82) ja Cleary (kok80) vaihtaisin molemmat about 84-85 kok laituriin (mieluiten OL).
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Veikkaan, että tulen tulevaisuudessa joskus kuolemaan tämän pelin aiheuttamaan sydänkohtaukseen, niin koholle saa nytkin verenpaineen. Tappiota tappion perään, Babulle voittomaali alle minuutti ennen loppua, koska purin ylivoimalla veskarilla kiekon katsomoon..

No onneksi on tilillä rahaa, voi huoletta heittää ohjaimen seinään jossain vaiheessa. Veikkaan että se on edessä, käynyt mielessä niin monesti :-DD

Edit. tokaa peliä pelattu pari minuuttia, 2-0 tappiolla.. ja 4-0 ekan erän jälkeen, edellisessä pelissä johdin 1-0 kahden erän jälkeen. Jokanen onetimeri sisään, voi tulla rumat lukemat, kun eipä oikeestaan ole mitään kiinnostusta enää tähän peliin.

Edit2. Tein tokan erän loppuun 10 sekunttiin kaksi maali, toinen 0,9 ennen erän loppua. Tämä oli todennäköisesti kyseenalaisin maali mitä olen koskaan tehnyt, rouhin kiekkoa maalivahdilta, osun siihen ja tolpan/ulkoraudan kautta ulos.. ja MAALI! Koistisen Villet.
 
Viimeksi muokattu:

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Coloradolla on tarjolla seuraavat pelaajat:

Fleischmann 81

Neljä peliä takana kolme voittoa ja yksi jatkoaikatappio. Eli siis ihan kelvollisesti, toivottavasti jatkuu samalla tavalla!

EDIT: Hejduk -> Prospal
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvät väännöt oli JussiK:n kanssa! Vaikka voitot irtosikin niin on kyllä oma peli niin jumissa ettei tosikaan. Meinaa välillä itku tulla. Mutta vaikeuksista koitetaan selvitä yli. Rangersin treidilistalta löytyisi edelleen Vaclav "Vinny" Prospal (overall 83). Muitakin vaihtoja saa ehdottaa, oikeastaan mikään ei ole poissuljettua.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Itse en ollut ennen tätä liigaa pelannut peliäkään tuon legendaarisen liigojen hajoamisen jälkeen. Nyt tuntuu, että pari asiaa on muuttunut selvästi.

- Syötöt, ihan kuin tota haltuunottojen läskiksi menemistä olisi lisätty helvetisti. Ainakin mulla on isoja ongelmia noiden vähänkään kovempien syöttöjen kanssa. Toinen on ne lättysyötöt, tuntuvat pomppivan ihmeellisesti ja menevät maaliin molarin kautta jne. Joku niitä viljeli tässä joku päivä ihan pirusti ja meinasi kyllä ohjain lähteä vaihtoon.

- Molarointi; suorat vedot ei uppoa enää läheskään samalla tavalla. Nyt voi taas vetää kilpparin maalin eteen ja peittää takatolppasyötöt ja vapaat maalille nousut. Edes b-pisteiden välistä ei tahdo enää vedot upota millään. Toki jos on yksikin mies "tarkoituksella" maskissa niin viivastakin uppoaa vaikka minkälaiset rystylämärit.


En tiedä olenko ihan hakusessa noiden kanssa, mutta näppituntumalla nuo erot ovat tuntuneet aika selkeiltäkin. No, taklailu on edelleen helvetin toimiva elementti. Itse haen joka peliin sen 25-45 taklausta, jotenkin se on tämän vuoden versiossa aika mielettömän hienosti toteutettu.

Perus-glitchaajia ei ole vielä itselleni oikeastaan vastaan osunut, ja hyvä niin.
Ottawalla on kyllä vitun ärsyttävä pelata, molarit kun ovat mitä ovat. Ei taida missään muussa joukkueessa olla yhtä heikkoja veskareita? (overall 82).
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Hyvät väännöt oli JussiK:n kanssa! Vaikka voitot irtosikin niin on kyllä oma peli niin jumissa ettei tosikaan. Meinaa välillä itku tulla. Mutta vaikeuksista koitetaan selvitä yli. Rangersin treidilistalta löytyisi edelleen Vaclav "Vinny" Prospal (overall 83). Muitakin vaihtoja saa ehdottaa, oikeastaan mikään ei ole poissuljettua.

No jaa, eipä omaakaan peli missään vaiheessa lähtenyt sujumaan. Ekassa pelissä ihan ok ajoittain, mutta se tappio latisti fiiliksiä kyllä melkoisesti. Toka peli olikin jo käytännössä ohi jo ekan erän jälkeen.

3-8-1 tämä liiga alkanut. EI, ei ei ei. Ei näin. Viimeksi kun pelasin divaria, mulla oli sentään enemmän voittoja kuin tappiota.. No, nähtäväksi jää. Otin sentään herkulta yhden pisteen YEAAAAAAAAAAAAAAH!!
 
Tapaus Lombardi: Jos nyt lähdetään siitä että pelaajien kokonaisuudet ei ole mikään absoluuttinen mittari treidin reiluudesta.

Parrosin noinkin korkea kokonaisuus taitaa muodostua siitä yhtälöstä että hän on pelajatyypiltään "tough guy" ja omaa hyvät tappelutaidot ja agressiivisuuden. Samoin muuten muistaakseni Brookbank'kin on tough guy. Naurettavaahan tästä tekee viimeistään se että TehoTon lähti liigasta suurinpiirtein heti treidin tehtyään... kiekollinen sentteri ennestään sysipaskasta joukkueesta pariin hanskaajaan? Sitten vielä arvostelette sitä että muut täällä ihmettelee...

Doan edelleen tarjolla!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Fuparin Coloradon kanssa tuli tehtyä kaupat. Rangersistä lähti alisuorittanut Vinny Prospal ja takaisinpäin tuli Milan Hejduk. Molempien overall 83. Katsotaan miten Milan onnistuu New Yorkissa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fuparin Coloradon kanssa tuli tehtyä kaupat. Rangersistä lähti alisuorittanut Vinny Prospal ja takaisinpäin tuli Milan Hejduk. Molempien overall 83. Katsotaan miten Milan onnistuu New Yorkissa.
Hejduk ei vakuuttanut ja sai näin lähteä. Prospal tosin pelasi kaksi minuuttia ensimmäistä peliään ja loukkaantui.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapaus Lombardi: Jos nyt lähdetään siitä että pelaajien kokonaisuudet ei ole mikään absoluuttinen mittari treidin reiluudesta.

Parrosin noinkin korkea kokonaisuus taitaa muodostua siitä yhtälöstä että hän on pelajatyypiltään "tough guy" ja omaa hyvät tappelutaidot ja agressiivisuuden. Samoin muuten muistaakseni Brookbank'kin on tough guy. Naurettavaahan tästä tekee viimeistään se että TehoTon lähti liigasta suurinpiirtein heti treidin tehtyään... kiekollinen sentteri ennestään sysipaskasta joukkueesta pariin hanskaajaan? Sitten vielä arvostelette sitä että muut täällä ihmettelee...

Doan edelleen tarjolla!

Sä oot kyllä kokoajan kitisemässä jostain. Ei se Lombardi nyt mikään jumalainen pelaaja ole! hyvä toki, mutta ei tollasesta tartte nyt näin isoa numeroa tehdä. Edelleenkään minkä minä sille voin, että ehdotan kauppaa TehoTonille, ja hetken väännettyämme yyveellä treidiehdotuksia hän lopulta suostuu Parros+Brookbank+Lapierre --> Lombardi+Svatos kauppaan. Vaikutti lisäksi oikein tyytyväiseltä.

TehoTonin aikeista poistua liigasta ei ollut harmainta aavistustakaan.

Jos oikeasti tämä on niin iso numero niin voin heittää Lombardin ja Svatosin vilttiin?

Jatkossa ehdottaisin, että treidejä ei sallita millään asteella, eli pelataan täysin orginaali rostereilla. Liikaa kitinää ja itkua parista vaihdosta.

Seiska voisi tulla vaikka laittamaan tämän tapauksen lukkoon. Vai vieläkö tässä pohditaan miten toimitaan Lombardin ja Svatosin kanssa?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Anaheim linjoilla!

Haetaan edelleen hyökkäävää pakkia tai selkeää maalintekijää, luultavasti laituria. Kaikki kaupan.

E: Jos kuitenkin Atlanta. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös