Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

  • 27 121
  • 419

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Laittakaa ennemmin tuota kautta: Tukikotisivu

Itselleni he ovat vastanneet vuorokauden sisällä. Tosin asia on koskenut online-passia.

Samaan paikkaan ne tiketit menee lähettää sitten mailia tai laittaako tuonne. Itsellni tuli "received"-maili ja siinä oli linkki tikettiin, joka oli siirretty juuri tuonne laittamallesi sivulle. Tosin in English, koska kukaan Suomen aspasta ei varmasti osaa sanoa tähän asiaan mitään. Eipä osaa kyllä englanninkielisestäkään, joten sikäli sama lopputulos. En tiedä koskeeko tämä ongelma lähinnä suomalaisia käyttäjiä, koska muutoin luulisi EA:n reagoivan. Onnea vaan mustaseiskalle asian selvittämisessä :)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Samaan paikkaan ne tiketit menee lähettää sitten mailia tai laittaako tuonne. Itsellni tuli "received"-maili ja siinä oli linkki tikettiin, joka oli siirretty juuri tuonne laittamallesi sivulle. Tosin in English, koska kukaan Suomen aspasta ei varmasti osaa sanoa tähän asiaan mitään. Eipä osaa kyllä englanninkielisestäkään, joten sikäli sama lopputulos. En tiedä koskeeko tämä ongelma lähinnä suomalaisia käyttäjiä, koska muutoin luulisi EA:n reagoivan. Onnea vaan mustaseiskalle asian selvittämisessä :)

Sain vastauksen EA:lta, joka on melkosta diipa daapaa... Tuo tuntuu olevan yleinen vastaus kaikkiin online ongelmiin, kun tuossa ensin kerrotaan ongelmasta yleensäkin ladata kokoonpano. :D

No vastaus kuuluu seuraavasti:

"Thank you for contacting Electronic Arts.

We apologize for the inconvenience caused to you due to delayed response. If you are not able to play the game NHL 11 with new roster, I would request you to please delete the old roster and upload a new roster. To upload a new roster you will need to play the game online.


This could be an issue involving corrupt game save files. You will need to remove game related save data. I'll advise you to transfer your game save files to a memory card and once you have copied the files on the memory card, delete the game save files from the console hard disk by following the below given steps.


1. Press the PS button on the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar).

2. Select the Game tab.
3. Select the Save Data Utility and press the X button.
4. Delete the file related to the game.:

Confirm that you have updated the Playstation 3 computer entertainment system with the most recent system software. You can check the version you have installed on your Playstation 3 by selecting:


- Settings.

- Then System Settings.
- Then System Information.

Confirm that you are not using any game modification devices. Unlicensed devices such as game modification devices can interfere with the proper function of the software. We do not recommend the use of any game modification devices or unlicensed products.


I would also suggest you to please clear cache of your console.


To clear the Cookies and the Cache, please follow these steps;

1. From the XMB menu, select Network.
2. Select Internet Browser.
3. After the Internet Browser appears press the Triangle button.
4. Select Tools on the Options menu.
5. Select Delete Cookies or Delete Cache then select Yes to confirm.

I hope that resolves the situation. If you have any other questions, then by all means feel free to let us know.


Thank you,


Scott

EA Online Support. "
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
EA Forumilta voi nyt löytää melko toivottoman viestin forumin moderaattorilta (oletan, että he ovat asioista jotenkin perillä):
"There will be no more patches for NHL 11 "

Eli EA:ta ei kiinnosta paskan vertaa enää NHL11 tai sen pelaajat. Pitäisiköhän tästä valittaa johonkin kuluttajavirastoon, koska tuote on viallinen, eikä se täytä lupauksiaan.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Tämän EA:n sössimisen ja liigan mahdollisen jatkumisen jälkeen pitää sitten vissii pelata aikamoisella tahdilla nuo loput pelit, jossei sitten runkosarjan loppumista viivytetä?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla venähti lomamatka yhdellä päivällä, ja kotiudun vasta tuossa puolen päivän aikoihin, joten en ole ehtinyt alkaa vielä selvittämään noita verkkoliigaongelmia. Toki tuonne EA:n forumille pistin asiallista tiedustelua aiheesta, saas nähdä saadaanko sitäkään kautta mitään vastausta asiaan. Tuosta Sauben postaamasta linkistä voi seurailla, jos sinne jotain ratkaisuja ilmestyy.

Vielä tuota liigan takarajaa ei aleta rukkaamaan, mutta jos sama tilanne jatkuu vielä ensi viikkoon, otetaan asia uudelleen esille.

Pistää vihaksi tällainen jatkuva tahiminen näiden liigojen kokoonpano-ongelmien kanssa.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Toiveita ehkä on liiga korjaamisesta, kun pistin tuohon edelliseen kyselyyn pientä selvennystä asiaan sain seuraavanlaisen vastauksen:

"Thanks for writing to Electronic Arts customer support.

I can understand your concern and I do apologies for the difficulties that you are experiencing with the game. However, due to the nature of your issue, more time is required for investigation. I apologize for any prolonged delays this might cause, but please rest assured that we are trying to handle your issue in a timely manner. During this time, you may still update your incident with additional information that might help us resolve your issue without causing any additional delay. To update your incident click the link above that says, “To view or update your question from our support site, click here.”

We appreciate the opportunity to assist you and look forward to getting you back in the game!

Thank you,

Scott
EA Online Support. "
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Toki tuonne EA:n forumille pistin asiallista tiedustelua aiheesta, saas nähdä saadaanko sitäkään kautta mitään vastausta asiaan. Tuosta Sauben postaamasta linkistä voi seurailla, jos sinne jotain ratkaisuja ilmestyy.

Niin minähän sen linkin alunperin postasin. Olen myös aloittanut samalla foorumilla uuden ketjun ennen tuota kyseistä ketjua. Siinä selitän asiallisesti ongelman ja mitä se aiheuttaa. Olen myös laittanut saman viestin EA:n supporttiin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se7enin linkki on alkuperäinen, ja näinollen virallinen seurantaketju asian tiimoilta. Hänen tiedustelunsa ko. asiasta on myös virallisempi, kuin allekirjoittaneen. Olen suunnattoman pahoillani mielipahasta, joka aiheutui, kun menin kirjoittamaan väärään ketjuun EA:n foorumeille.

Palasin juuri lomamatkalta ja yritän täst`edes toimia oikein. Toivottavasti saadaan homma pelittämään.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Se7enin linkki on alkuperäinen, ja näinollen virallinen seurantaketju asian tiimoilta. Hänen tiedustelunsa ko. asiasta on myös virallisempi, kuin allekirjoittaneen. Olen suunnattoman pahoillani mielipahasta, joka aiheutui, kun menin kirjoittamaan väärään ketjuun EA:n foorumeille.

Palasin juuri lomamatkalta ja yritän täst`edes toimia oikein. Toivottavasti saadaan homma pelittämään.

Älä nyt ala saivartelemaan. Laitoin vain esille, että olen myös asiasta tuonne raportoinut.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä nyt ala saivartelemaan. Laitoin vain esille, että olen myös asiasta tuonne raportoinut.

Vitsit vitseinä, ymmärsin pointin.

Ei ole vielä kuulunut EA:lta tuon yllämainitun lisäksi mitään vastausta. Toisaalta en ymmärrä, minkälaista lisätietoa he kaipaavat, kun ei toimi, niin ei toimi.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jäsen herkku varmaankin suostuu allekirjoittaneen kanssa tuota kokeilemaan, meillä kun on nuo keskinäiset pelit vielä pelaamatta?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jäsen herkku varmaankin suostuu allekirjoittaneen kanssa tuota kokeilemaan, meillä kun on nuo keskinäiset pelit vielä pelaamatta?

Sun kanssas teen mitä tahansa ehdotatkin. Huomenna kykenis? Vaikka valvotkin tän yön niin mun aika on varattu Super Bowlille.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sun kanssas teen mitä tahansa ehdotatkin. Huomenna kykenis? Vaikka valvotkin tän yön niin mun aika on varattu Super Bowlille.

Kanssasi kahleisiin.

Nyt on sellainen tilanne, että meikäläinen on hetken pois kuvioista, vielä ei ole tiedossa, kuinka pysyvä nykyinen tilanne on, mutta mr. Chew on lupautunut selvittämään tämän liigassa vallitsevan tilanteen.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Sais kyl alkaa pikkuhiljaa pelittään. Pelihalut taas korkeella, vaikka vitutusta näiden liigojen kanssa on tässä nhl11 saanut kokea ja paljon.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Sais kyl alkaa pikkuhiljaa pelittään. Pelihalut taas korkeella, vaikka vitutusta näiden liigojen kanssa on tässä nhl11 saanut kokea ja paljon.

Jos jollekin on nyt vielä epäselvää, niin kerrottakoon vielä: EA ei aio korjata tätä ongelmaa. Lupaavat, että samaa ongelmaa ei ole enää NHL12. Ei kuulemma ole resursseja korjaamiseen. Lisäksi informoivat, että ongelma korjaantuu itsestään, kun uusia rosteripäivityksiä ei enää tule. Milloin se sitten lieneekään.

Mulla oli jossain vaiheessa ajatus, että lähden vaatimaan rahojani takaisin, koska peli ei täytä luvattuja toiminnallisuuksia. Ts. olen ostanut auton, jossa ei ole moottoria. Voihan siinä istua ja päristellä, mutta oikeasti ei ajamaan pääse.

Tietäis vaan mihin tämmösistäkin asioista pitäs valittaa. Kuluttajavirastoon? Kuluttaja-asiamiehelle vai mihin? Kyllähän tämä ongelma koskee kaikkia, jotka tätä peliä pelaavat ja haluavat online-liigaan osallistua.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos jollekin on nyt vielä epäselvää, niin kerrottakoon vielä: EA ei aio korjata tätä ongelmaa. Lupaavat, että samaa ongelmaa ei ole enää NHL12. Ei kuulemma ole resursseja korjaamiseen. Lisäksi informoivat, että ongelma korjaantuu itsestään, kun uusia rosteripäivityksiä ei enää tule. Milloin se sitten lieneekään.

Mulla oli jossain vaiheessa ajatus, että lähden vaatimaan rahojani takaisin, koska peli ei täytä luvattuja toiminnallisuuksia. Ts. olen ostanut auton, jossa ei ole moottoria. Voihan siinä istua ja päristellä, mutta oikeasti ei ajamaan pääse.

Tietäis vaan mihin tämmösistäkin asioista pitäs valittaa. Kuluttajavirastoon? Kuluttaja-asiamiehelle vai mihin? Kyllähän tämä ongelma koskee kaikkia, jotka tätä peliä pelaavat ja haluavat online-liigaan osallistua.

On kyllä mielenkiintoista, miten tuo HUT-muoto toimii yksinkertaisesti niin, että se palauttaa oletuskokoonpanot aina, kun sen käynnistää. Vituttaa, ettei tämä kausimuoto voi toimia samoin. Kaippa se on uskottava, että tällainen pelimuoto, joka ei tuota EA:lle rahaa, vrt. HUT-pakat, EASHL-boostailu, on heille eräänlainen evvk-tyylinen asia.

Tällä hetkellä vituttaa koko NHL niin paljon, että jos jonkinlainen joukkovaatimus/valitus toteutetaan, olen mukana. Etulinjassa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
On kyllä mielenkiintoista, miten tuo HUT-muoto toimii yksinkertaisesti niin, että se palauttaa oletuskokoonpanot aina, kun sen käynnistää. Vituttaa, ettei tämä kausimuoto voi toimia samoin. Kaippa se on uskottava, että tällainen pelimuoto, joka ei tuota EA:lle rahaa, vrt. HUT-pakat, EASHL-boostailu, on heille eräänlainen evvk-tyylinen asia.

Tällä hetkellä vituttaa koko NHL niin paljon, että jos jonkinlainen joukkovaatimus/valitus toteutetaan, olen mukana. Etulinjassa.

Kyllähän tämä vaatii kissaa isommin pöydälle. Aivan käsittämätöntä että kehdataan vielä sanoa ettei ole resursseja korjata bugeja!

Iltalehteen: "Electronic Arts huijaa kuluttajia ostamaan viallisia ja keskeneräisiä pelejä!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös