MODO otti 5-2 kotivoiton Frölundasta, ja jatkaa kohti playoffeja.
Ehtiikö joku muu vielä pelaamaan?
Onnittelut voitosta! Oli kyllä pitkään aikaan paskin peli meikäläiseltä. Kaikki hyökkäykset kuihta joko surkeisiin syöttöihin tai siihen kun luistelen suoraan "miinoihin". Ja puolustuksessa tais olla 6 Lasse Korhosta kentällä yhtäaikaa... Toivottavasti törmätään pleijareissa jäi sen verran hampaankoloon!:)
AIK - Linköping 1-3 tai 1-4. Mutta runkari on ny paketissa. Tilastoilla 5-4-2, pisteitä 12, toivottavsti pleijareihin pääsen. Voisko porukat pelata pelit pois niin päästäs ens viikolla pelailee play-offjea?
Tulen 22:n jälkeen linjoille pelailee.Kerkeekö tänään joku tulla pelaa MODO:a vastaan?
Tulen 22:n jälkeen linjoille pelailee.
Onnea voitosta, sarja alko mun osalta hyvin, mutta nyt on tultu kovaa alas, toivottavasti playoffeihin pääsis.
Hävisin HV:lle 5-4, koska 2 maalia meni alussa väärinpäin menneen kuvan takia. Fair Play toimii joo. -.-
Hävisin HV:lle 5-4, koska 2 maalia meni alussa väärinpäin menneen kuvan takia. Fair Play toimii joo. -.-
Hmm, mitä ihmettä? Mitä mun olis pitäny tehdä enemmän, muuta kun jaksaa odottaa joka pelikatkolla tappiin asti tilanteet + tietenkin sun 30sek ( ? ) katkasut. Vai olla tekemättä maaleja (kuva väärinpäin?) mitäs se meinaa?
Peli itseltä oli aikas hurlumnhei kiekkoa, puolustus ei kiinnostanut edes vähän alkuunsa, sieltä tultiin joka kerta pelkällä normiluistella ohi : ) Jokatapauksessa paikkoja, vetoja, hyökkäysalue aikaa kaikkia mulla oli enemmän, joten oikeaan osoitteeseen meni voitto.
Mutta anteeksi, jos jotenkin pilasin sun pelis. Tarkoitukseni on kyllä pelata ihan rehtiä peliä.
Jos yhtään käsitin oikein niin kaverilla oli hyökkäys alaspäin (?) ja tämä oli sitten sinun vikasi :D Nojoo, eipä sillä, välillä se tappio vituttaa aikatavalla, tullut huomattua omallakin kohdalla.
Jos yhtään käsitin oikein niin kaverilla oli hyökkäys alaspäin (?) ja tämä oli sitten sinun vikasi :D Nojoo, eipä sillä, välillä se tappio vituttaa aikatavalla, tullut huomattua omallakin kohdalla.
Tänään olis MODO taas linjoilla, kiinnostaisko jotakuta pelata?
Brynäs - AIK 5-0
Pitkästä aikaa tuli tätäkin pelattua ja millä tavalla. Tässä ottelussa kyllä jumalat olivat Brynäsin puolella. AIK:n kudit pomppivat tolpista ulos ja Brynäsin sisään. Lisäksi AIK:n maalivahti hörppäsi yhden kudin aika helposti. Eero Somervuori on aika kova tekijä, taas 2+0. Eli numerot on ehkä hiukan liiaksi minun puolella. Kiitos ottelusta AIK:lle!
Ehitkö ottaa mua vastaan pelin?