4-3 jatkoaikavoitto sterrgin Frölundaa vastaan! Vittu, että maistuu hyvälle. Playoffeja ajatellen kaksi loistavaa voittoa peräjälkeen. Tasoihin vikalla minuutilla ja jatkoajalle ohi. Jes. Kiitos hyvästä matsista!
Saldoksi jäi 7 voittoa 4 tappiota. Ainakin pleijareihin pitäisi päästä!
Modo - Linköping 5-4
MODO jatkaa edelleen tappiottomana ! Hyvin on lähtenyt kausi käyntiin, ja huomaa että kesällä ollaan tehty hommia.
Ensimmäinen tappio tuli Färjestadia vastaan lukemin 5-2, ja samalla tuli sellainen vitutus ettei tarvitse tähän peliin koskea tämän, eikä välttämättä huomisenkaan aikana, katsotaan jos fiilis paranisi nukkuessa.. Taino, pakko kai se on SM-liiga pelit pelata pois alta.
[Avautuminen] Voitto oli ansaittu, siinä ei kahta sanaa, mutta mä en arvosta yhtään pelaajia, jotka 3-0 johdossa toisen erän ensiminuuteista alkaen alkaa syöttelemään oman malin takana ja pelailemaan aikaa siten. Vitutti kaks erää pelata, kun kaveri vaan syöttelee aikansa oman maalin takana, ja kun hetken karvaa niin sitten lähdetään hyökkäämään, ja välillä puolessa kentässä jarrut, ja eikun omalle alueelle taas, ei luoja.
Kaikki kunnia voitosta kuitenkin Färjestadille, ja pahoitteluni tästä, en vain voi ymmärtää tällästä, sori. [/Avautuminen]
Siis jos ei ole syöttöpaikkaa tai vaihto kesken niin pitäisi syöttää vastustajan lapaan?
Ja turha valittaa että koko ajan syöttelin maalin takana. Muutaman kerran rauhottelin tilannetta kun oli peli sekaisin.
Okei, minulle muutaman kerran on 2-3, ja noin se ei todellakaan ollut. Mutta asia selvä, en jaksa nyt alkaa kinastelemaan, ja varmaan sitten tuntu vaan siltä.
Säälittävää tulla vinkumaan kun häviää. Minkäköhän takia kukaan muu pelaaja ei ole tullut samasta asiasta valittamaan jos kerran pelaan johtoasemassa vaan aikaa.
Onko se oikesti niin jos toinen hallitsee peliä koko ajan ja peli on 0-0 viimeiselle minuutille asti sitten kuka on hallinnut peliä niin yksi kuti maali päin ja voitto on varma. Itselleni kävi äsken niin, toinen hallitsi ja viimeisellä minuutilla teki 3 maalia. Itse voitin kanssa yhden pelin juuri noin.
Itseäni vituttaa tais olla tota Skellefteå AIK vastaan pääsen läpi kaveri menee maalivahdiks kikkaan sen kahville ja lauvon tyhjästä maalista kilometrin ohi! Sinne meni varma voitto. Sama juttu oli HV71 vastaan. Siinä sai nyrkki vähän osumaa ja vielä enemmän tossa Skellefteå AIK pelissä.
QUOTE]
Täytyy sen verran sanoo kyl tosta meiän välisestä pelistä, että tilanteella ei ollut mtn merkitystä enää kun olin jo selvässä johdossa ; )
Pelit alkanee hyvin kahdella voitolla kahdesta matsista.