PS3: NHL11 (EASHL - Team Jatkis)

  • 88 682
  • 1 217

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eiköhän tuo järjesty. Oon tottakai MV ja sä oot pakki. Boris Kh. Tässä vaatimukset ;)

Muahan ei sentterinä pysäytä mikään. Paitsi se ensimmäinen vastaantuleva pakki. Arska varmaan on ainakin aina välillä messissä, kunhan sinappikone rauhoittuu.

Valvotaan taas sinne SC-finaalin alkuun ja sitten nukkumaan kun peli alkaa. :)
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Arska varmaan on ainakin aina välillä messissä, kunhan sinappikone rauhoittuu.

Valvotaan taas sinne SC-finaalin alkuun ja sitten nukkumaan kun peli alkaa. :)
Juuri näin. Siinä yhden aikoihin alkaa vaipparalli, mutta ennen sitä ja sen jälkeen oon messissä.

Viimeksi nukahdin samantien kun peli alkoi ja heräsin eka erän lopussa, mutta menin sänkyyn jatkamaan unia. Jospa tänään jaksaisi peliäkin katsoa edes muutaman minuutin.
 

Eskelarit

Jäsen
Tänään oli uskomattoman paskaa peliä. Turpaan tuli välillä enemmän, välillä vähemmän.

Toki oli kovia vastustajia, mutta silti omissa soi, tuntuu että joka matsissa nämä parhaat vastustajat osaa raiskata bottimaalivahtia laukomalla yläkulmiin..

Jospa sitten joku kerta paranee pelit..
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei toiminut ei, mutta niin se välillä menee. Meikäläinen voisi tuossa jossain välissä pelata pidemmän jakson maalivahtina niin ei ainakaan ylänurkkarannarit menisi sisään samalla prosentilla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kai Team Jatkis on pystyssä myös "änärin" seuraavassa versiossa? :) silloin voisin try-outtien kautta yrittää päästä joukkueeseen
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kai Team Jatkis on pystyssä myös "änärin" seuraavassa versiossa? :) silloin voisin try-outtien kautta yrittää päästä joukkueeseen

Tottakai on ja vaikka runko on pitkälti kasassa, niin johtoportaalta voi kuka vain kysellä mahdollisuutta try-outtiin. Nyt kesällä mahtuu myös rinkiin NHL11 parissa, jolloin on hyvä mahdollisuus vakuuttaa seurajohtoa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään peleille? Nyt onkin sitten vähän enempi Birdieboylla aikaa pelailla. Toivottavasti muutamat väännöt saisi tänään aikaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään pelataan, todellakin! Itseasiassa mä olen jo täällä. :D Sen siitä saa kun jättää juomatta ja käy aamulenkillä. :) Muitakin linjoille jos siltä tuntuu!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tulkaahan joku pelaamaan, minä ja keru oltais venailemassa

Tulisin mutta on vieraita kylässä. Saatan tulla vielä myöhemmin tsiigailemaan jos joku olisi valvomassa tai sitten en. Toivottavasti saatte pelit käyntiin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tänään tekisi mieli höntsäillä parit pelit ennenkuin tulee noin viikon tauko. Tulisiko peliseuraa tänään linjoille?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Junnu Backhand saavutti 1000 pistettä Team Jatkiksessa ja aikaa kului 385 peliä. Seura onnittelee tehokkainta pelaajaansa!

Mainitaan nyt vielä että jokapaikanhöylä Eikka on täysiverinen joukkueen jäsen, jos se nyt kenellekkään oli edes epäselvää.

Mä lähden mökille, soronoo!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Iso-Arska ja Luumu kaipailee peliseuraa. Junnu vissiin vääntää broidinsa kans änäriä, mutta pääsiskö joku muu linjoille?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Pahoittelen, että jouduin lähtemään niin pikaisesti ennenkuin peli edes alkoi. Naapurit tekivät joukkoinvaasion pikku-Arskan kastajaispäivän kunniaksi, joten piti ruveta heitä kestitsemään.

Ensi viikolla pitäisi olla enemmän aikaa pelailla, kun terassilaajennuskin valmistui eikä tarvi enää mitään juhlia järjestellä.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Boris is back in business!

Saatan käydä vielä potkupalloilemassa mutta illalla olen linjoilla ja odotan peliseuraa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Päivän saldo 6-1-0, jonka ansiosta korjailtiin kauden statseja lukemiin 11-7-1.

Kaadoimme sellaisia joukkueita kuten HC Iskukoukku (296-81-23), Nordic Hockey Tigers (476-167-43), Long Way, ICY DEMONS (420-121-27) sekä Puck Sweepers (65-12-2).

Ainoa tappio sattui kahden henkilön bottijoukkuetta vastaan.
 

Eskelarit

Jäsen
Mä tulen ehkä pelaamaan vielä tänään, pleikkari on kyllä päällä mutten sitä pelaa.

Menee varmaan aika myöhään mun mahdollinen pelaaminen, huutelen tsätissä jos oon mukana, muuten saatte hypätä suoraan matsiin ilman mua!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tältä päivältä statsit 6-2-0 ja kauden vastaavat lukemat 17-9-1.

Kukistettujen seurojen joukossa mm. BadBoys (150-86-10), murohoki (1221-245-73), Germanys Next Topscorers (1020-600-137) sekä Hockey Nightmares (149-46-9).

Toinen tappio kärsittiin aurinkokuninkaille (255-37-8) ja se toinen jollekkin random bottijoukkueelle.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tulkaas pelaamaan, täällä odotellaan! :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Keskiviikkona ja torstaiaamuyöstä pelasimme 13 peliä, joista kymmenen voitettiin eli statsit meni 10-2-1. Yleisilmeeltä pelasimme hyvää peliä, vaikka sekaan mahtui pari heikompaakin ottelua. Voittoja irtosi kuitenkin hyvällä prosentilla ja joukkueeseen liittynyt uusi vahvistuskin saatiin heti ajettua sisään. Kauden statsit nyt muodossa 27-11-2 ja sillä ollaan top100 joukossa.

Voitettujen joukkueiden seassa seuraavanlaisia nimiä: HC KFIN (1640-463-92), Nordic Hockey Tigers (492-173-43), Old School Germany (1008-413-88), Hallset Ishockey Klubb (991-303-98).
 

Eskelarit

Jäsen
Keskiviikkona ja torstaiaamuyöstä pelasimme 13 peliä, joista kymmenen voitettiin eli statsit meni 10-2-1. Yleisilmeeltä pelasimme hyvää peliä, vaikka sekaan mahtui pari heikompaakin ottelua. Voittoja irtosi kuitenkin hyvällä prosentilla ja joukkueeseen liittynyt uusi vahvistuskin saatiin heti ajettua sisään. Kauden statsit nyt muodossa 27-11-2 ja sillä ollaan top100 joukossa.

Voitettujen joukkueiden seassa seuraavanlaisia nimiä: HC KFIN (1640-463-92), Nordic Hockey Tigers (492-173-43), Old School Germany (1008-413-88), Hallset Ishockey Klubb (991-303-98).

Voi vittu jätkät tahkoo taas kun en oo linjoilla! :D Tuun tänään klo 19 eteenpäin sit linjoille, sit pelataan!

edit. suuret plussat Spordelle kun tajus vaihtaa siihen parempaan Jatkoajan joukkueeseen! :)
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oli puhe niistä päiväpeleistä niin täällä ollaan. Ainakin tuonne neljään tai viiteen asti. Krapulaiset tai vähemmän krapulaiset ovat tervetulleita peleille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös