PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 903
  • 818

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajia linjoille?

Linjoilla kamenski,Saube ja Chew. Lisää vaan! + Herkku maaliin!
 
Viimeksi muokattu:

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
(Poistettua kamaa)

Kuivalille olisi tarjolla TJ:n rooli, sekä vastuu esimerkiksi siitä, kuka pääsee kokeilemaan siipiään try-outille.

(Poistettua kamaa)

Katos pärkäle, enpä eilen tätä huomannutkaan. Joo, kyllä meikäläinen voi TJ:ksi ryhtyä, kun Teurastajissa on ollut sen verran mukavaa sen ajan mitä mukana olen ollut. Että kyllähän tämä minulle sopii.

Oi oi. Elämä heittelee ja niin tekee joukkuekin. No ei se mitään. Olenkin jo niin rutinoitunut tuohon keskushyökkääjän elämään ettei se jerelehtismäinen puolustaminen laiturin tontilla ollut mun juttu. Kyllä Jatkoaika tarvii 3. joukkueen mutta, että sitä pomputeltaisiin jostain kaukaa ylhäiseltä tasolta kuulostaa korvaani kokeilemisen arvoiselta jännältä. Jos saan pelata Calcimaisesti aina keskellä niin olen mukana. Jos en, niin sitten kiukuttelen. Ehkä.

Kyllä tuo minulle ainakin käy. Itse olen muutamaan otteeseen yrittänyt sentterinä mutta eipä siitä tule yhtään mitään.

Onko meidän muilla pelaajilla (hellcop, Miksa) joku tietty paikka jota he haluaisivat pelata vai meneekö paikka kuin paikka? Henkilökohtaisesti tietenkin suosin jompaa kumpaa laiturin tonttia mutta voin tarvittaessa vetää pakkinakin, vaikkei se todellakaan ole meikäläisen vahvuus.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katos pärkäle, enpä eilen tätä huomannutkaan. Joo, kyllä meikäläinen voi TJ:ksi ryhtyä, kun Teurastajissa on ollut sen verran mukavaa sen ajan mitä mukana olen ollut. Että kyllähän tämä minulle sopii.

Erinomaista. Kovasti on nimittäin tullut kyselyitä minulle ja mustaseiskalle pelipaikoista. Uusia sällejä tulossa ovista ja ikkunoista.

Hyvä tietää, että nyt voi ohjata sinun luokse näitä pelaajia.

Laitan sulle yv:tä!
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Erinomaista. Kovasti on nimittäin tullut kyselyitä minulle ja mustaseiskalle pelipaikoista. Uusia sällejä tulossa ovista ja ikkunoista.

Hyvä tietää, että nyt voi ohjata sinun luokse näitä pelaajia.

Laitan sulle yv:tä!

Jees, näin tehdään.

Epävirallinen tiedote, 4.3.2011 klo. 14:45

Nyt on luotu ihkauusi farmiseura Luomuteurastajille. Nimeksi sille on annettu omaperäinen Luomuteurastajat II ja lyhenteenä on vähintään yhtä omaperäinen LT2. Seuran luoja, omistaja, kuningas, keisari ja kaikkivoipa GM on allekirjoittanut, Jatkoajan nimimerkki Kuival. Vastuussa teoistani olen ainoastaan Jumalalle - ja LT:n isoille kihoille.

Jos olette kiinnostuneet joukkueeseen liittymisestä niin yhteydenotot otetaan yksityisviestitse minulle. Voitte te toki tässäkin ketjussa huikata mutta voi että en sitä ihan heti huomaa. Sen vuoksi suosittelen yksityisviestiä.

Juuri tällä hetkellä en ole pleikkarilla mutta illan mittaan pyrin hyväksymään kaikki hakemukset jotka sillä on joukkueeseen laitettu. Toivotaan että saadaan kiinnostuneita mukaan.

Kuival
Se jolla valta on noussut hattuun

P.S. Valituksia joukkueen peliasusta otetaan vastaan osoitteessa "Lähetä yksityisviesti nimim. Kuivalille"

Have a nice day
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Julmaherkku skippaa tämän viikonlopun ja nauttii elämästään himoksen upeimmassa mökissä. Tänään virtaa viini ja hienot naiset. Joten over & out hasek kuittaa tältä illalta. Ja musta7 unohdin lähettää yvtä, pahoittelen.
Visio silti löytyy. Kaarti päälle LT.
...ja jos joku orginaaleista sattuu pyörimään keski-suomessa päin niin lupaan tänne eksyessä tarjota snifferit.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja musta7 unohdin lähettää yvtä, pahoittelen.
Visio silti löytyy. ...ja jos joku orginaaleista sattuu pyörimään keski-suomessa päin niin lupaan tänne eksyessä tarjota snifferit.

Miten jumalauta voit unohtaa mun viestin? Siis minun. Perkele.

Jos pääsen yöks kainaloon, ni voin tulla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä ovat kaikki helvetin rumat teurastajat näin perjantaina? Ei taas ketään linjoilla. Gr8-8, BK ja Beaglen kanssa saatiin muutamat pelit väännettyä. Hyvin meni!

Ukkoja linjoille!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Voisin tulla kakkostiimiin kattomaan mikä meininki on?
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Johnsson tekee tänään pienen hiljaiselon jälkeen paluun LT:n paitaan. Viime aikojen kiireet kaukalon ulkopuolella on hidastanut joukkueen väriläiskän (hohoo) menoa, mutta nyt tulevan viikon ja lomailun ohessa tahti taas paranee.

Mihin aikaan teurastajia linjoille?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Voisin tulla kakkostiimiin kattomaan mikä meininki on?

Yleensä pysyn näissä tilanteissa hiljaa - varsinkin kun asia ei mulle kuulu ollenkaan, mutta nyt on pakko äänestää "ei". Kuivalillahan se päätösvalta ja viimeinen sana loppupeleissä kuitenkin on.

Oon itse peleillä tänään varmaan vasta jokus 21 aikaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johnsson tekee tänään pienen hiljaiselon jälkeen paluun LT:n paitaan. Viime aikojen kiireet kaukalon ulkopuolella on hidastanut joukkueen väriläiskän (hohoo) menoa, mutta nyt tulevan viikon ja lomailun ohessa tahti taas paranee.

Mihin aikaan teurastajia linjoille?

Itse pääsen aikalailla millon vaan. Gr8-8 ottaa kauneusunet, jonka jälkeen on valmis ottamaan parit väännöt.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Rakki on luonut karvansa ja ajokoirasta muotoutuikin noutaja. Ukkoa nurin ja vedot plekseihin.

Luomuterastajien numero 41 Golden Retriever on linjoilla käytännössä katsoen koko illan kuuden jälkeen, siis Edareiden puolella.

Hyvin on alkanut LT:n kausi 30-10-5 tällä hetkellä tilasto, vaikka on tuntunut ettei kovin hyvin ole kulkenut.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Itse pääsen aikalailla millon vaan. Gr8-8 ottaa kauneusunet, jonka jälkeen on valmis ottamaan parit väännöt.

Hyvä. Mulla menee kanssa lähemmäs kuutta linjoille saapuminen. Tarkoitus oli pelailla jo päivällä, mutta kun ei niin ei.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Oliskos kakkostiimin jätkiä tulossa peleille? Zdenikin kanssa sparraillaan odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Kakkosjoukkue korkattiin tänään 7 ottelun voimin (4-3-0).

juha96 7 7+6=13
Zdenik 6 7+8=15
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajia tänään peleille? 16:30 eteenpäin koko päivä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Voitettiin tuossa 5 peliä, ja 2 katkesi EA:n toimesta ilman, että kummallekaan merkittiin voittoa. Eliitissä sijoitus 419 (9-3-0).

Ditrim ja Kuival ovat illemmalla tervetulleita pelaamaan, kun jatketaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottaisin, että nimimerkki Kuival tekee LT2:selle oman ketjunsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös