Mää oon kännissä, missä sää oot?
2drunk2play...
Tää Tampereen nurkilla... ;)
Mää oon kännissä, missä sää oot?
2drunk2play...
Hei känniläiset. Voitteko kertoa mulle millainen "messenger" mun pitää hankkia? Ei tarvi olla kallis :)
Tarkoitatko siis mikrofonia vai meseä? Itse käytän PS:n omaa mikkiä samoin käsittääkseni Calci ja GR8-8, hintaa on vajaa 50 euroa. Toimii, jos toimii.
Matsien aikaan yleensä pyörii myös meserinki, johon pääsee ihan wintoosan omalla messengerillä. Osoitteita voit kysellä vaikka pukkarissa joskus.
Hahahha jaa te oikeesti mesetätte (tähän sellainen hymiö mikä kierii). No vittu mä ku aloin miettimään, että koijataanko tässä apinaa :D Tarvii vissiin etsiä omiin käsiin samanlainen mikki, tasapää kun olen. Kirjoitteleen en kyllä kerkeä kesken pelien, sen verran kaukana on toi tietokone, mutta ehkä laitan naisen lukemaan teidän juttuja mulle ääneen :)
Kirjoitteleen en kyllä kerkeä kesken pelien, sen verran kaukana on toi tietokone, mutta ehkä laitan naisen lukemaan teidän juttuja mulle ääneen :)
Edit: missä on tryouttilainen Ditrim? Peleille sieltä niin saadaan parempi kokonaiskuva jätkän tasosta. Ne ekat pelit jota pelattiin oli täyttä paskaa koko jengiltä.. :D
Jutun taso on kyllä sitä luokkaa, että ei voi kovin vahvasti suositella tätä vaihtoehtoa :)
Paitsi jos ditrimillä on webkamera ja kivan näköinen nainen.
Itse olen tässä reilun tunnin verran valmis pelailemaan, jos joku tulee linjoille.
Mikäs lauantai-illassa mättää, kun ei oo porukkaa linjoilla? Päivällä ei löytynyt pelipaikkaa kaikille ja nyt on autiota - yleensä menee toisin päin. No, Wirtanen odottelee joka tapauksessa pukukopissa, jos sieltä joku liittyisi mukaan.
Ootkos vielä linjoilla? Voisin tulla pari matsii heittämään.
Ihan mukavasti meni pelit viikonloppuna.
Lauantai-yönä tahkottiin Seiskan ja Herkun kanssa mieleenpainuva matsi. Seiska teki hattutempun jo 12 minuutin kohdalla ja sai lopulta saldokseen 6 vai 7 häkkiä? Herkulle 0+7 ja itselleni muistaakseni 1+5.
Tänään Teurastajia peleille? Itse pääsen linjoille jo heti kahden jälkeen, eli jos innokkaita pelimiehiä on linjoilla niin kirjoitelkaapa tänne.
Onnea teille matkaa, meikäläisen aikataulu ei anna periksi, että en kerkee pelata enää.