PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat)

  • 58 893
  • 818

ditrim

Jäsen
Hei känniläiset. Voitteko kertoa mulle millainen "messenger" mun pitää hankkia? Ei tarvi olla kallis :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hei känniläiset. Voitteko kertoa mulle millainen "messenger" mun pitää hankkia? Ei tarvi olla kallis :)

Tarkoitatko siis mikrofonia vai meseä? Itse käytän PS:n omaa mikkiä samoin käsittääkseni Calci ja GR8-8, hintaa on vajaa 50 euroa. Toimii, jos toimii.

Matsien aikaan yleensä pyörii myös meserinki, johon pääsee ihan wintoosan omalla messengerillä. Osoitteita voit kysellä vaikka pukkarissa joskus.
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko sudenpennut vielä peleillä? Vedän viimeisen kaljan huiviin ja suuntaan kotio pleikkarin ääreen.
 

ditrim

Jäsen
Tarkoitatko siis mikrofonia vai meseä? Itse käytän PS:n omaa mikkiä samoin käsittääkseni Calci ja GR8-8, hintaa on vajaa 50 euroa. Toimii, jos toimii.

Matsien aikaan yleensä pyörii myös meserinki, johon pääsee ihan wintoosan omalla messengerillä. Osoitteita voit kysellä vaikka pukkarissa joskus.

Hahahha jaa te oikeesti mesetätte (tähän sellainen hymiö mikä kierii). No vittu mä ku aloin miettimään, että koijataanko tässä apinaa :D Tarvii vissiin etsiä omiin käsiin samanlainen mikki, tasapää kun olen. Kirjoitteleen en kyllä kerkeä kesken pelien, sen verran kaukana on toi tietokone, mutta ehkä laitan naisen lukemaan teidän juttuja mulle ääneen :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hahahha jaa te oikeesti mesetätte (tähän sellainen hymiö mikä kierii). No vittu mä ku aloin miettimään, että koijataanko tässä apinaa :D Tarvii vissiin etsiä omiin käsiin samanlainen mikki, tasapää kun olen. Kirjoitteleen en kyllä kerkeä kesken pelien, sen verran kaukana on toi tietokone, mutta ehkä laitan naisen lukemaan teidän juttuja mulle ääneen :)

Joo, meset on usein päällä, katos läppärit on käteviä. Voi katsella tissikuvia kun istuu boxissa. Usein siellä mesessä roikkuu myös jätkiä, jotka eivät ole juuri silloin pelaamassa.

Laitan kiukaan nyt päälle, ainakin vähän aikaa linjoilla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen yön pimeinä tunteina Sauben kanssa hyvät matsit, saldona kaikista yhdeksästä pelistä voitot. Voittoputkea sitten jatkettiin vielä kolmella voitolla tänään hirviön ja Beaglen kanssa, kunnes seinä tuli sitten vastaan. Pelit ovat taas alkaneet sujua ja hauskaakin tuntuu jokaisella olevan. Jatketaan samaan malliin vaan.

Headsetit ovat kyllä järkyttävän suuri pettymys ainakin minulle. Kuuluvuus ihan vitusta ja muotoilukin jostain hevosenperseestä revitty. Tai sitten mulla on vaan huonot korvat. Ehkä se joskus toimii.

Chew on tämän yön töissä, mutta huomenna olisi oikeastaan koko päivä aikaa pelailla.

Edit: missä on tryouttilainen Ditrim? Peleille sieltä niin saadaan parempi kokonaiskuva jätkän tasosta. Ne ekat pelit jota pelattiin oli täyttä paskaa koko jengiltä.. :D
 

ditrim

Jäsen
Edit: missä on tryouttilainen Ditrim? Peleille sieltä niin saadaan parempi kokonaiskuva jätkän tasosta. Ne ekat pelit jota pelattiin oli täyttä paskaa koko jengiltä.. :D

Mä pelasin Buzzin avulla itselleni enemmän peliaikaa täksi päiväksi. Ei siitä pelaamisesta olisi mitään eilen tullutkaan, sen verran otti oravanpyörä voimien päälle. Tänään sitten uusin voimin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jutun taso on kyllä sitä luokkaa, että ei voi kovin vahvasti suositella tätä vaihtoehtoa :)

Paitsi jos ditrimillä on webkamera ja kivan näköinen nainen.

Itse olen tässä reilun tunnin verran valmis pelailemaan, jos joku tulee linjoille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paitsi jos ditrimillä on webkamera ja kivan näköinen nainen.

Itse olen tässä reilun tunnin verran valmis pelailemaan, jos joku tulee linjoille.

Chew tulee linjoille noin klo 15.30. Sen jälkeen pitkälti yöhön asti aikaa pelata, ellei suunnitelmat radikaalisti muutu.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mikäs lauantai-illassa mättää, kun ei oo porukkaa linjoilla? Päivällä ei löytynyt pelipaikkaa kaikille ja nyt on autiota - yleensä menee toisin päin. No, Wirtanen odottelee joka tapauksessa pukukopissa, jos sieltä joku liittyisi mukaan.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs lauantai-illassa mättää, kun ei oo porukkaa linjoilla? Päivällä ei löytynyt pelipaikkaa kaikille ja nyt on autiota - yleensä menee toisin päin. No, Wirtanen odottelee joka tapauksessa pukukopissa, jos sieltä joku liittyisi mukaan.

Ootkos vielä linjoilla? Voisin tulla pari matsii heittämään.
 

ditrim

Jäsen
17.20 olisi tarkoitus pelata vähän änäriä. Söin kyllä äsken vähän liikaa, mutta toivottavasti se ei näy otteissa. Intoakin on semisti.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chew tulee linjoille viimeistään klo 18.30. Eilinen meni sitten läträämiseksi, joten ei peleille päässyt.
 

ditrim

Jäsen
Hienot oli pelit. Se tosin harvemmin yllättää kun katsoo tiimin rosteria. Vika peli oli pelkkää naurua, kun ei kiekkojumala antanu meille maalia :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään Teurastajia peleille? Itse pääsen linjoille jo heti kahden jälkeen, eli jos innokkaita pelimiehiä on linjoilla niin kirjoitelkaapa tänne.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ihan mukavasti meni pelit viikonloppuna.

Lauantai-yönä tahkottiin Seiskan ja Herkun kanssa mieleenpainuva matsi. Seiska teki hattutempun jo 12 minuutin kohdalla ja sai lopulta saldokseen 6 vai 7 häkkiä? Herkulle 0+7 ja itselleni muistaakseni 1+5.

Eilen en ehtinyt kun pari peliä ottaa Calcin ja Ditrimin kanssa. Ekassa tuli nihkeä 3-1 voitto ja tokassa Kamenskin liityttyä mukaan 6-1 voitto. Kiekko liikkui mukavasti ja peli näytti aika hyvälle. Calcille perus 4 maalia, muille lähinnä syöttöpinnoja.

Statsit näyttää tällä hetkellä seuraavaa: 130 - 95 – 15 ja pleijarit on vissiin alkamassa loppuviikosta. Täytyy sitten miettiä että milloin ja millä kokoonpanolla noita lähdetään vääntämään. Tänään ei taida peleille ehtiä, mutta myöhemmin viikolla varmaan sitten onnistuu.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ihan mukavasti meni pelit viikonloppuna.

Lauantai-yönä tahkottiin Seiskan ja Herkun kanssa mieleenpainuva matsi. Seiska teki hattutempun jo 12 minuutin kohdalla ja sai lopulta saldokseen 6 vai 7 häkkiä? Herkulle 0+7 ja itselleni muistaakseni 1+5.

Oli kyllä mieleenpainuva matsi! Luistin liikkuin ja kiekko löysi kohteensa. Seiskalle tietenkin aivan tavallinen peli muiden joukossa. Neljännen maalin jälkeen lopetti tuulettamisenkin. Viimeisessä erässä kääntyi läpiajossa luistelemaan omaa päätyä kohti.
Illalla saattaisi tosiaan päästä pelille. Slayer Araya tosiaan luopuu hyökkäyspään paikastaan ettei loput hyökkääjät joudu potemaan huonoa omaa tuntoa.
Tästä lähin odotettavissa Herkun Hattrick tiukoissa tilanteissa eli viisi pikkukakkosta ja 5+20 selkäänajosta.

Ja pukukopista löytyy kolme kappaletta käsipeilejä hyökkäysketjulle.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Tänään Teurastajia peleille? Itse pääsen linjoille jo heti kahden jälkeen, eli jos innokkaita pelimiehiä on linjoilla niin kirjoitelkaapa tänne.

Vieläkö siellä ollaan linjoilla? Johnsson voisi tulla pakin paikalle, koska se on kuitenkin se paikka mistä tahkotaan dollareja. Ja sieltä löytyy pelipaikka Johnssonille, jos löytyy.

Tänään tulisi koeajaa myös kommunikointiväline, jos sekään toimii.

Edit: Jos en ole online niin ämässän- viestintäohjelmaan viestiä, niin löydyn hetkessä koppiin.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Olisiko nyt sakkia peleille? Nimihirviö ja meikäläinen odottelee alustavasti kopissa.

E: Otetaan tässä nopee ystävyysottelu, kolkutelkaa viestillä jos saavutte paikalle.
 

ditrim

Jäsen
Kolme pelaa ja minä istun kopissa. Pelimotivaatio on tasoa 100 prosenttia, mutta eiköhän se siitä laske kun pääsen kentälle. Saatan jopa suostua puhumaan ihkauuteen handsfreehen.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Onnea teille matkaa, meikäläisen aikataulu ei anna periksi, että en kerkee pelata enää.

Joo, otettiin tossa äsken tattiin 3-4 jatkoajan jälkeen. Maaleja takoivat Lombardi ja nimihirviö, minä nakuttelin lähinnä rangaistusminuutteja. Ei siis mennyt meikäläisen osalta homma ihan suunnitelman mukaan. Onneksi noi kaksi muuta sentään osas laittaa mustaa pussiin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea teille matkaa, meikäläisen aikataulu ei anna periksi, että en kerkee pelata enää.

Tarkoititko tällä koko loppu uraasi Luomuteurastajien riveissä vai pelkästään eilisen aikataulua? :D

Eilen tosiaan ihan hyvät pelit lukuunottamatta yhtä murskatappiota Working Class Heroesille, kokonaissijoitus jotain 50. Olipa muuten aika kova jengi.

5-1 oltiin jo tappiolla, mutta kolmannessa erässä päästiin jo maalin päähän. Erikoisesti repesi kyllä sen 6-4 maalin jälkeen, niin luvattoman helposti se meni ettei enää tainnut ketään kiinnostaa. No, 9-4 turpaan siitä, mutta ihan positiivisesti ainakin noustiin mukaan peliin.

Jengi on ostanut noita mikkejä hyvään tahtiin. Nyt taitaa mikit omistaa ainakin: Beagle,Chew,Gr8-8,Lomba,Ditrim,Herkku,Kimsku,Kamenski ja Saube. Kiitettävä saldo vaikka mikit eivät ainakaan allekirjoittanutta ole vakuuttanut toimivuudellaan.

Tänään taas pelejä joskus iltapäivällä, kun töistä kotiudun. Voi olla, että vähäiset yöunet korvataan päiväunilla, mutta illallahan ne tosipelit vasta pelataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös