Mainos

PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat II) ‎

• 14 162
  • 163

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kyllä, pakko puuttua kanssa tähän Aarre-herraan. Mies huutelee vähän väliä ja syyttää aina puolustusta ja haluaa "kouluttaa" muita pelaajia miten sitä änäriä kuuluu pelata. On se vähän koomista että herraa itse harvoin näkyy puolustuksessa lainkaan. Tai jos näkyy niin viimeisenä miehenä valuu alas.

Mutta hieno voitto eilen Team Jatkiksesta! Hyvin pidettiin paketti kasassa koko matsin. Huomattava parannus aikaisemmasta ottelusta.

EDIT: ja totta tuo että joukkueena sitä hävitään, joskus tulee huonoja matseja henkilökohtaisella tasolla, itsekin välillä päästän sellaisia aivopieruja että eipä ikinä, mutta niitä on kovissa peleissä lähes mahdoton välttää, joten rentous peliin, ei nuo aina pelejä kaada. Ei oteta suorituspaineita :)

ditrim

Jäsen
Joo aika turhaa on pakkeja ruveta syyttelemään, koska jos kolme hyökkääjää karvaa oikein ja tehokkaasti, niin ei pakkien tarvi tehdä mitään muuta kuin katkoa maalin edessä takatolppasyötöt.

Meininingin tulee olla hyvä ja rakentava. Syyttely jätetään poliiseille.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teurastajien organisaatio ei kaipaa jatkuvasti muita syyttelevää mätäpaisetta. Kenkää vaan, jos sama touhu jatkuu.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mukava kuulla, että olette samaa mieltä herrasta. Tänään voisi taas mahdollisesti vähän pelailla, itse olen linjoilla varmaankin ihan viimeistään kuuteen mennessä. Todennäköisesti aikaisemminkin.

EDIT: Ja pitää kuitenkin aina muistaa, että kyse on vain pelistä. :)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Teurastajien organisaatio ei kaipaa jatkuvasti muita syyttelevää mätäpaisetta. Kenkää vaan, jos sama touhu jatkuu.

Hyvä pelaaja, mutta pulputtaa liika siellä chatissa. Ei tee mukamas itse ikinä virheitä, ja kaikki on paskoja. Meillä meni hyvin, mutta kävi vähän väliä muissa seuroissa.

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Nyt olen itsekkin päässyt pelaan muutamana iltana Teurastajien sakissa. Pelit menit kohtuudella pitkän tauon jälkeen pääasiassa puolustajan tontilla yhtä keikkaa maalivahtina lukuunottamatta mutta kaikkea pitää kokeilla. Pelaan siis nimimerkillä eikkako. Mikki pitänee hankkia, että pääsee höpötykseen mukaan!

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mikki pitänee hankkia, että pääsee höpötykseen mukaan!

Hyvin se peli ainakin tänään sujui! Eipä noita mikkejä taida pahemmin muillakaan olla, minulla ei ole kyllä aikomuksissakaan hankkia sitä.

Aarre oli muuten varmaan lukenut ketjua, kun kehuja sateli jatkuvasti. :D No, parempi niin. :)

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mikäs juttu tämä on. Tehdäänkö tässä tyyliin Be a Pro oma ukkeli ja pelataan samassa jengissä? Kelpaisiko tälläinen nyyppä jengiin? NHL11 sain vasta, täytyy ottaa hieman tatsia, mutta olen pelannut ekasta NHL pelistä asti. Jopa niin paljon että meikäläisellä on peukalossa patti jäänyt muistoksi. Jos joku pistäis YV:llä tietoa asiasta, olis kiva.

ditrim

Jäsen
Mikäs juttu tämä on. Tehdäänkö tässä tyyliin Be a Pro oma ukkeli ja pelataan samassa jengissä? Kelpaisiko tälläinen nyyppä jengiin? NHL11 sain vasta, täytyy ottaa hieman tatsia, mutta olen pelannut ekasta NHL pelistä asti. Jopa niin paljon että meikäläisellä on peukalossa patti jäänyt muistoksi. Jos joku pistäis YV:llä tietoa asiasta, olis kiva.

Joo tämä on Be a Pro mutta netissä. Kun menet EASHL:ään alkuvalikosta niin pääset testaamaan leikkiä Sparrausmatsissa/Drop in Gamessa. Niitä matseja kannattaa alkuun tahkota jonkun verran, että ukko kehittyy. Sitten jos huomaat tykkääväsi pelileikistä niin laita liittymispyyntö joukkueeseen.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Sitä vois tänään hieman hakata taas päissään matsia. Onko porukkaa linjoilla kenties tuossa kuuden maissa? Lätkää ei tarvitte tänään seurata kun JYP jo jatkoon eteni, joten aikaa on slaikkarille.

Who's in!

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Hmm, kyllä kalja hyvää on. Mutta täytyyhän sitä pleijarit kattoo, joten varmaan tänään pelaan vähän ennen ja vähän jälkeen pelin. Ei ajokoirakiekkoo voi jättää väliin.

ditrim

Jäsen
LT2:n 100 voitto odottaa vielä ottamistaan. Huomenna alkaa playoffit ja rosteria vilkaisemalla käy selväksi, että pelipaikkansa ovat lunastaneet Sporde, Tukka, Zdenik, aarre99, loveolge ja itse ditrim, herra toimitusjohtaja.

Olen ajatellut pelata oikeata pakkia noissa arjen tosi karkeloissa. Keskelle tunkisin paljon puhetta aiheuttaneen ollijokismaisen teinitähtemme aarre99:n, koska hän todistettavasti osaa aloittaa. Loveolge on pakko laittaa joko laitaan tai maaliin, katsotaan nyt tilanteen mukaan. Sporde, Tukka ja Zdenik saavatkin joko keskenään tai erikseen tuumailla millä pelipaikoilla haluavat pelata pudotuspeleissä.

Mestaruusviiriin tarvitaan 6 peräkkäistä voittoa. Eli homma on hyvin pitkälti säkän, onnen ja asenteen yhdistelmä. Jos saamme nämä kaikki tarvittavat elementit kasaan, voimme juhlia harvinaislaatuista ensimmäisen kauden ensimmäistä playoff-mestaruutta. Ken tietää, onko tekokiekkojumalat puolellamme.

Ja loppuun tärkein asia: JOS PELAATTE HUOMENNA NORMAALIPELEJÄ NIIN KAPTEENI VALKKAA SIELTÄ NORMAALIN MATSIN EIKÄ PLAYOFF-MATSIA!

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käviskö kaikille huomenna joskus viiden aikaan? En luultavasti aiemmiin kerkeä, mutta illalla kyllä on aikaa.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Noh, hieman ihmettelen tuota aloittajan valintaa, ihan sillä että ennen hahmon kehittämistäni vein aloitukset aika suvereenisti lähes joka (~100 peliä)pelissä. Varmasti muut voi puoltaa jotka ovat usein kanssani pelannut? Ei siis mitään aarteelta pois, mutta ilmoituksena vaan että hoituu sekin puoli. Mutta GM päättää ja sillä sipuli. :)

En osaa kyllä sanoa mistä johtuu että nyt eile parissa pelissa ei vaan irronnut juuri mikään kiekko aloituksista. Ihmeelliseksi tekee siitä tekee se, että nimenomaan juuri kehitin hahmoa jonka jälkeen ei ole enää onnistunut :D

EDIT: ja etten kuulosta ihan idiootilta, ja pelkkää aloitusvastuuta himoitsevalta, niin pelaan sentterin tonttia mielestäni hyvin kahteen päähän. Eli puolustus hoituu yleensä varsin mukavasti. Syöttökoneen vikaa :)

Viimeksi muokattu:

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, Tukka on joukkueen Pavel Datsjuk. Tasapainottaa hyvin, mutta ehtii myös hyökkäyksiin mukaan. Aarre ja Zdenik on kuitenkin tosi hyökkääviä pelaajia niin olisi parempi ,että keskushyökkääjä on tunnollinen puolustuspäässä. Itse voin kyllä mennä puolustukseen huomenna, vaikka en ehkä siellä ihan parhaimmillaan ole.

Mun mielestä kentällinen olisi siis (olettaen, että Olge on maalissa):

Aarre - Tukka - Zdenik
Sporde - Ditrim

Olge

ditrim

Jäsen
Tukka Datsjukkana käy mulle myös varsin hyvin. Varsinkin noilla perusteluilla. Aloituksen arvot vaan sinne kattoon ja omassa päässä varmat rystyaloitukset.

Hyvältä näyttää koko muukin hahmoteltu kokoonpano. Sellanen vielä toimitusjohtajaa riivaa, että onnistuisko Spordelta olla rightin kätinen? Itteltä ei ainakaan luonnistu vasemman pakin tontti leftin ukolla...

Edit. Kuulostaa ihan hyvältä peliajalta tuo viiden maissa.

Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Tuli Olgen kanssa jauhettua puhelimessa tosta maalinvahtina olemisesta ja sen verran pitää tänne paljastaa, ettei miehellä ole mitään maalivahdin vahvistuksia. 1-timerit ja maalinedushässäkät on kuulemma heikkous. Tärkeintä kuitenkin onkin ettei hävitä millekään säbärannejengille ja sellaiset Lolge lupasi ottaa kiinni.

ditrim

Jäsen
Itse en ole ihan varma klo 17 ajasta, pitäisi vierailla parissakin paikassa huomenna päivällä.

Ok. No anna sitten infoa päivän aikana kun tiedät paremmin. Eihän tässä ole mitään hajua Aarteen ja Zdenikinkään aikatauluista, joten ns. käsikopelolla mennään aikataulun hahmottelussa.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaan tuo aikataulujen sopiminen on pirun vaikeeta jos on enemmänkin pelimiehiä jatkoajan ulkopuolelta. Varsinkin playoffeissa se on paha sopia, jos nuo random janarit eivät pahemmin lue jatkoaikaa.

Ehdotan, että sovitte täällä jatkoajan syvissä onkaloissa tarkan ajan jolloin pleijarit aloitetaan ja infoatte vaikka yksityisviestein pleikan kautta noille ei jatkoaikalaisille ajasta. Jos heille ei käy, niin pelaatte silä rosterilla jonka saatte kasaan.

Niin, ja mitä vittua mä tänne tulen kertomaan mitä tehdä. Eiköhän se onnistu teiltä muutenkin. :)

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Olen paikalla luultavasti viimeistään klo 18. pari etappia pitää tehdä välissä, kahdelta lähtö vanhempia morjestamaan, ja sieltä kaverin uutta kämppää vilkuilemaan ja sumpit juomaan. Joten enköhän 4 tunnissa kerkeä nuo vetäsemään. Eihän pleijareita parane missata!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy