Mainos

PS3: NHL11 - EASHL (Luomuteurastajat II) ‎

• 14 170
  • 163

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen paikalla luultavasti viimeistään klo 18. pari etappia pitää tehdä välissä, kahdelta lähtö vanhempia morjestamaan, ja sieltä kaverin uutta kämppää vilkuilemaan ja sumpit juomaan. Joten enköhän 4 tunnissa kerkeä nuo vetäsemään. Eihän pleijareita parane missata!

Eikös noi pleijarit ala vasta joskus yöllä? Näin ainakin itse olin laskevinani, kun eilen joskus klo. 4 aikoihin yöllä luki, että 22 tuntia kautta jäljellä.

EDIT: kyllä, tarkistin asian ja kautta on vielä 13 tuntia jäljellä.

Viimeksi muokattu:

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Joo itsekin vasta kun aloin pelailee hetken, huomasin että 13 tuntia jäljellä kautta. Damn. Yö ei oikein sovi mulle kun aamusta pitäis olla virkkuna töissä.

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo itsekin vasta kun aloin pelailee hetken, huomasin että 13 tuntia jäljellä kautta. Damn. Yö ei oikein sovi mulle kun aamusta pitäis olla virkkuna töissä.

Eiköhän tuo ole aika paha aika kaikille, paitsi tietysti lomailijoille. Kuten minulle, heh :)

Kolme päiväähän tuossa on aikaa pelata nuo pleijarit, eli kiire ei ainakaan tule. Huomenissa ainakin edarijengi pelailee omansa pois.

ditrim

Jäsen
No siirretään sitten pleijareiden pelaaminen arjen puolelle. Jonkin sortin kenraaleja voitais kuitenkin tänään vääntää pleijariporukalla.

ditrim

Jäsen
Niinsanotuille sunnuntaipelaajillekin tiedoksi, että tulkaa aina heti chattiin kun tulette pleikkarille, niin me jotka siellä useammin norkoillaan tiedetään kysellä oletteko tulossa pelaamaan ja voidaan helpommin kattoa pelipaikkoja.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
No siirretään sitten pleijareiden pelaaminen arjen puolelle. Jonkin sortin kenraaleja voitais kuitenkin tänään vääntää pleijariporukalla.

Joo oon inessä joskus tuossa abouttiarallaa kuuden jälkeen. sitten voin tulla reenailemaan hieman uusia aloitusoppeja, tänään hieman sparripeleissä niitä tulikin reenattua. Toivottavasti muutkin pääsee mukaan!

PS. maanantaina pääsen töistä klo 17 joten oon joskus siinä 17.30 valmis pleijarimenoon.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Team Jatkis vs Luomuteurastajat 2

Tulos: 2-1

Tasainen taisto päättyi vasta jatkoajalla meidän voittoon. Tasatahtiin mentiin pitkään ja jokaisen kunnon maalintekotilanteen eteen piti todella tehdä hommia. Teillä oli todella tiivis viisikko ja hyvä syöttöpeli, eikä ollut yksinyrittäjiä. Ootte enemmän kuin "jatkoajan kolmosjoukkue". Jatkis vei laukaukset matsissa 21-13 ja hyökkäyspeliajan 8.48-5.04. Huomionarvoista oli että te perkeleet ette ottaneet yhtä ainutta kakkosta! Me otettiin senkin edestä (7kpl).

Oli nasta pelaa, seuraavaa kohtaamista odotellessa.

ditrim

Jäsen
Tiukka vääntö oli Jatkista vastaan. Tällä kertaa jäi tappio käteen tiukasta väännöstä.

Joillakin hyökkääjillä on tapana valittaa siitä, että syöttö ei lähde alakerrasta tarpeeksi nopeasti. Tähän ei ole kuin yksi lääke ja se on se, että hyökkääjät pitävät välillä sitä L2:sta pohjassa ja ovat helpolle syötölle tarjolla. Kovaa painostavaa vastustajaa vastaan ei ole mitään nannaa heitellä syöttöjä jos hyökkääjistä ei näy kuin selkä. Ja jos syöttö menee perille niin sieltä tulee Babu ja kolaa. Ihan turhaa huudella nopeampia syöttöjä jos helpoissa suunnissa ollaan niin kaukana ettei sinne lähde syöttö sellaisella voimalla että sen edes kerkeisi ladata.

Vapaalla miehellä kun on L2 pohjassa, niin syötön vastaanottosektori kasvaa 180 asteen levyiseksi.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Ihan sillä olen tuosta maininnut, sillä esim juurikin Jatkista vastaan oli useita paikkoja antaa se lyhyt syöttö alhaalta, eikä vastustajia ollut tilanteissa mailla halmeilla (muutenhan en mielellään syöttönappia hakkaakkaan). Mutta toki se peli aaltoilee nopeasti eikä aina huomaa vapaata pelaajaa.

Jotenkin tuntuu että tuo rystyaloitus ei toimi ikinä, kummallista. Olen koittanu vielä monia ajoituksia tehdä noita mutta ei sitten millään. Mistähän moinen alamäki aloitusten voittamisessa.

Tiukka oli jokatapauksessa tuo matsi Jatkista vastaan, harmillinen pieni viisikon hajoaminen siinä vikassa voittomaalissa jatkoajalla.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jaaha, miten nyt kun nuo playoffit alkoivat, niin voidaanko me "ei-ykkösketjulaiset" pelailla silti jotain normipelejä, vai mikä tässä on systeemi? Ei oikein kovin mielellään viitsisi niitä sparrausmatseja pelailla, kun siellä se meno on yleensä ihan järkyttävää, vaikkakin pari hyvääkin peliä on tullut siellä pelattua.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jaaha, miten nyt kun nuo playoffit alkoivat, niin voidaanko me "ei-ykkösketjulaiset" pelailla silti jotain normipelejä, vai mikä tässä on systeemi? Ei oikein kovin mielellään viitsisi niitä sparrausmatseja pelailla, kun siellä se meno on yleensä ihan järkyttävää, vaikkakin pari hyvääkin peliä on tullut siellä pelattua.

Kyllä sen pitäisi onnistua, muistakaa vaan ottaa se "pelaa peli" mutta EI "pelaa playoffeja" vai mikä se olikaan nimeltään. alkuvalikosta siis.

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

LT2:n 100 voitto odottaa vielä ottamistaan. Huomenna alkaa playoffit... JOS PELAATTE HUOMENNA NORMAALIPELEJÄ NIIN KAPTEENI VALKKAA SIELTÄ NORMAALIN MATSIN EIKÄ PLAYOFF-MATSIA!

Lainaus sivulta 3, eli edelliseltä 25 viestin aukeamalta.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Tuli mieleen, että taidettiin sopia huomisesta pleijaripeleistä johonkin kuuteen, mutta itse en ainakaan voi pelata siihen aikaan kun Helsingin paikallinen tulee tv:stä. Eli täytyy sopia joku muu aika tai sitten joku tulee tilalleni puolustamaan.

ditrim

Jäsen
Ihan sillä olen tuosta maininnut, sillä esim juurikin Jatkista vastaan oli useita paikkoja antaa se lyhyt syöttö alhaalta, eikä vastustajia ollut tilanteissa mailla halmeilla (muutenhan en mielellään syöttönappia hakkaakkaan). Mutta toki se peli aaltoilee nopeasti eikä aina huomaa vapaata pelaajaa.

Juu no toi on ihan iänikuinen puheenaihe toi "syöttäkää aiemmin", sitä käydään ihan harvasen päivä joka paikassa :D Mut ku ei meillä oo juuri mitään toistuvaa kaavaa vielä edes tuossa hyökkäykseen lähdössä niin se on sellaista, että koko ajan joutuu kattoon ihan vittuna mitä siellä kentällä ylipäätänsä tapahtuu. Joka matsissa eri äijät ympärillä ja sen näköistä on menokin. Mutta auta armias sitten kun saadaan vähän rutiinia tuohon koko kentällisenä pelaamiseen, ni eiköhän sillon ole pelikaverien ajolinjatkin vähän tutummat.

Jotenkin tuntuu että tuo rystyaloitus ei toimi ikinä, kummallista. Olen koittanu vielä monia ajoituksia tehdä noita mutta ei sitten millään. Mistähän moinen alamäki aloitusten voittamisessa.
Mulla meni helvetin kauan aikaa ennenku opin itte käyttämään tota EASHL:n kivipaperitsakset-järjestelmää. Alkuun siihen ei usko, mutta totta se on mitä siitä väitetään.

Tiukka oli jokatapauksessa tuo matsi Jatkista vastaan, harmillinen pieni viisikon hajoaminen siinä vikassa voittomaalissa jatkoajalla.

Vieraspeliksi todella hyvä suoritus. Onneksi EA ei rankaisut meitä hirveällä määrällä kiekonkarkailuja ja kaatuilua. Veskakin oli ihan ok.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tuli mieleen, että taidettiin sopia huomisesta pleijaripeleistä johonkin kuuteen, mutta itse en ainakaan voi pelata siihen aikaan kun Helsingin paikallinen tulee tv:stä. Eli täytyy sopia joku muu aika tai sitten joku tulee tilalleni puolustamaan.

Joo tuosta kuudesta oli puhetta kyllä, mitenkäs tehdään, ainakin aarre olis kuuden maissa myös tulossa? Vissiin myös muita? En jaksaisi yhdeksään asti odotella pelejä.

Mites muute tää pleijari käytännössä toimii, jos hävitään nyt yks noista kuudesta pelistä, se on sitten siinä? vai voiko noita koittaa vetää nii monta rundia kun kerkeää kolmessa päivässä? Ei ole kokemusta näistä pleijareista.
Kieltämättä vähä jännittää jopa, toivottavasti tiimipeli ja viisikkopuolustus toimii tänään hyvin. Itse voin olla jopa varmistava hyökkääjä joka ei ihan maalinedustalle nouse ellei ole paljon vapaata tilaa. Antaa laiturien tehdä ne maalit, heiltä se onnistuu varmasti.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, pelatkaa vaan jos muille sopii tuo aika. Kyllähän noita pleijareita tulee.

ditrim

Jäsen
Joo tuosta kuudesta oli puhetta kyllä, mitenkäs tehdään, ainakin aarre olis kuuden maissa myös tulossa? Vissiin myös muita? En jaksaisi yhdeksään asti odotella pelejä.

Mites muute tää pleijari käytännössä toimii, jos hävitään nyt yks noista kuudesta pelistä, se on sitten siinä? vai voiko noita koittaa vetää nii monta rundia kun kerkeää kolmessa päivässä? Ei ole kokemusta näistä pleijareista.
Kieltämättä vähä jännittää jopa, toivottavasti tiimipeli ja viisikkopuolustus toimii tänään hyvin. Itse voin olla jopa varmistava hyökkääjä joka ei ihan maalinedustalle nouse ellei ole paljon vapaata tilaa. Antaa laiturien tehdä ne maalit, heiltä se onnistuu varmasti.

Kyllä mullekin kello kuusi käy. Iltaisin on silmät niin ristissä kun ei ole Instru saanut rillejä tehtyä.

Kyllä pleijarit loppuu ekaan tappioon. Ja se voi tulla milloin vaan. Jos ala-asteen turbojoukkue tulee ekana vastaan ni, ei siinä silloin tälläiset aikuiset puoliammattilaiset kauaa hötkyile. Mutta ei noista pleijareista kannata mitään stressiä ottaa. Ihan suhteellisen sama se on kuinka niissä käy. Yritetään nyt parhaamme kuitenkin :)

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Niin juu, taitaa nuo elite-cupit ja muut vastaavat olla eri juttuja, eikös niitä voi vetää milloin vaan? Pitäiskö meidän niitäkin alkaa pelailemaan vaikkapa kerran viikkoon tms?

Ois kivaa haastetta niissä ja vähän vaihtelua perushöntsämatseihin.

EDIT: okei eli nää cupit onkin kuulemma juuri näitä PO-vääntöjä. Ei taida olla turnauksia erikseen siis joukkuematseille. Harmi.

Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Niin juu, taitaa nuo elite-cupit ja muut vastaavat olla eri juttuja, eikös niitä voi vetää milloin vaan? Pitäiskö meidän niitäkin alkaa pelailemaan vaikkapa kerran viikkoon tms?

Ois kivaa haastetta niissä ja vähän vaihtelua perushöntsämatseihin.

Niistä en tiedä mitään. Vois nekin ollakin ihan jees. Toistaiseksi suurinta luxusta tarjoaa nämä Jatkoajan keskinäiset mittelöt.

Lolge tossa soitti ja kertoi että LT2 on karsiutunut pleijareista. WTF? Ei kukaan kai ole mennyt edes pelaamaan? Kummeli ja Lolge on aamulla pelannut kaksi normaalia matsia. Ihme meininkiä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Lolge tossa soitti ja kertoi että LT2 on karsiutunut pleijareista. WTF? Ei kukaan kai ole mennyt edes pelaamaan? Kummeli ja Lolge on aamulla pelannut kaksi normaalia matsia. Ihme meininkiä.

Tämä todennäköisesti vain EA:n sähläystä. Sama luki meillä vaikkei vielä peliäkään olla pelattu. Nyt se on jo korjaantunut joukkueen etusivulle.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tämä todennäköisesti vain EA:n sähläystä. Sama luki meillä vaikkei vielä peliäkään olla pelattu. Nyt se on jo korjaantunut joukkueen etusivulle.

Siltä näyttäisi, ainakin ea sports worldin sivuilla meidän overview-kuvauksessa kerrotaan: "Team Status In Playoffs"

ditrim

Jäsen
Miehekkään taistelun jälkeen putosimme ekassa matsissa kahta jannua ja botteja vastaan. Botti teki 3 börsää. Elämä on kovaa.

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Meikäläinen infoaa myös, että haistelen uusia tuulia kilpailijan joukkueessa nimeltä Team Jatkis. Mukavaa oli pelailla jätkien kanssa ja mukavaa ois joskus ottaa muutenkin matsia vastakkain vaikka 1vs1.

Kiitos peliseurasta ja onnea jatkoon!

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aloitettiin Eikan kanssa uusi kausi pyörremyrskyn (tai Luomuteurastajien!) tavalla. 8-1 ja 7-2 voitot. Harvemmin on tullut tollasia lukemia varsinkin kun 7-2 voitossa oli neljä vastustajaa. Peli toimi vaan loistavasti ja tehtiin Eikan kanssa useampikin klap klap-maali.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy