PS3: NHL11 - EASHL-joukkue (JAcom65)

  • 12 582
  • 163

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eiks oteta toinen peli perään? Vielä ois kahelle muullekin paikka auki.

Otetaan vaan, meikäläinen kokeilee tällä kertaa kenttäpelaajan roolia.

Mites Bäcks/kipperi, tuletko pelaamaan kun olit äsken ainakin onlinessa?
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mielenkiintosesti näköjään mun pelaajan kokonaisuus tippu 70:stä 66:n vaikka sain kaks syöttöpistettä ja arvosanat pelin jälkeen A+,B-,A+.

Niin, ja peli tais lähteä käyntiin kun painoin neliötä? Oliko se siis mun päätöksellä kun oli merkitty kapteeniksi?
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Otetaan vaan, meikäläinen kokeilee tällä kertaa kenttäpelaajan roolia.

Mites Bäcks/kipperi, tuletko pelaamaan kun olit äsken ainakin onlinessa?

Kerkesittekö jo alottaa? Nyt oisin linjoilla taas.

E: Näköjään kerkesitte joo.
 
Viimeksi muokattu:

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Taitaa olla avoin tää joukkue, eli haet vaan JAcom65 joukkueen siitä kun tulet EASHL:ään ja lähetät liittymispyynnön. Näin ainakin itse menettelin.

Löydän kyllä joukkueen, mutta miten lähetän liittymispyynnön? aikaisemmin oon saanut vaan kutsun ja thats it.

vai onko tässä joku 1 joukkueen rajotus

edit. on rajoitus. löysin 'usein kysytyistä kysymyksistä'. no täytyypäs erota
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Taisteluvoitto! Tolpat oli tällä kertaa meidän puolella.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Henkilökohtaisesti edes sana luokaton ei riitä kuvaamaan suoritustani toisessa pelissä. Pieni viive, surkea pelaaja ja kokemattomuus be a pron parissa olivat sellainen yhdistelmä, että jatkossa ei voi kuin parantaa. Tai pysyä tolppien välissä. :D Yhtään syöttöä en tainnut saada omille ja aina laahustin jossain pelin ulkopuolella. Oman maalinkin taisin sörkkiä! Huhhuh.

Hyvä että jätkät raapi silti voiton!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hienoa jätkät! Voittoputki jatkuu, puristitte mahtavasti ohi!

Meikällä hieno torjuntaprosentti (69,23%) huhhuh :D
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ai, en mahtunutkaan seuraavaan peliin. No annetaan toisille vuoro välillä.

Kertokaa sitten kuinka kävi!

EDIT. Tehdään niin että jos kerrankin on tunkua pelaamaan, niin eniten pelannut jää vilttiin, jotta kaikki saa pelata.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ai, en mahtunutkaan seuraavaan peliin. No annetaan toisille vuoro välillä.

Kertokaa sitten kuinka kävi!

Mä olin kattovinaan, että tulit mukaan...tosin en ollu kapteeni kuka alotti pelin, mut 5 pelaajaa oli jo mukana, eli kun sut saadaan seuraavaan veskariks ni tulee täys joukkue :) 1-1 peli tällä hetkellä.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Meikäläinen vois kanssa liittyä hommaan mukaan. PSN: Peteee29

Niin ja laiturin hommat mielellään, ei toi puolustuspään pelaaminen oikein vakuuta...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä olin kattovinaan, että tulit mukaan...tosin en ollu kapteeni kuka alotti pelin.

Juu ei tuo haittaa, tauko tekee välillä hyvää.

Itse jatkossa keskityn joko molarin tai puolustajan hommiin, ei tuo hyökkääminen oikein vakuuttanut. :)

Seuraavaan tulen sitten mukaan, jos vielä pelataan.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
First time for everything

Nojoo, aluksi mietin, että olen niin ulapalla kuin voi olla, ja että olen se joukkueen paska pelaaja, jota kaikki vihaavat salaa selän takana..

Kerkesinkin pakillemme Nöösille laittaa jo tekstarin että "olen niin ulapalla kuin voi olla" mutta ekan matsin lopputulema olikin sitten hattutemppu, eli ihan "okei" :D
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Uran eka EASHL-matsi takana. Voimalaiturista kehkeytyikin pelintekijä 0+2 saldolla. Olipas lystiä. Ja pääasia, että joukkue voitti.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Uran eka EASHL-matsi takana. Voimalaiturista kehkeytyikin pelintekijä 0+2 saldolla. Olipas lystiä. Ja pääasia, että joukkue voitti.

Paskapuhetta, perus jargonit siinä.. ihan ku ei pisteillä olisi väliä ;)

Huhhuh, hattutempun ja samalla kaikkien joukkueen maalien tekeminen ekassa matsissa tuntui helvetin hyvältä! Ihan kuin olisi pelannut oikeasti, alkoi naurattamaan kun tuli pikkupoikamainen fiilis.

Iskin muuten heti seuraavassakin pelissä avausmaalin.. Mutta tärkeintä että joukkue pärjää!

Edit. Täytyy kyllä sanoa, että kun ensimmäistä kertaa pelaa tällä tavalla, niin surffaan monesti jossain ihan kujalla ja katson jonkun muun ukkoa!
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nyt joutuu kyllä mennä nukkumaan...turpaan tuli niin pahasti! Joukkuepelistä ei ollut enää mitään tietoakaan!! Jokainen rynnii kiekkoon kiinni ja kiekkoa ei kaverille anneta millään? Ei tämä tällein toimi! No huomenna jos en oo olutta ottamassa, niin kokeillaan taas. Mukavasti sai kuitenkin illan kulumaan :) kiitos kaikille peleistä!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Nyt joutuu kyllä mennä nukkumaan...turpaan tuli niin pahasti! Joukkuepelistä ei ollut enää mitään tietoakaan!! Jokainen rynnii kiekkoon kiinni ja kiekkoa ei kaverille anneta millään? Ei tämä tällein toimi! No huomenna jos en oo olutta ottamassa, niin kokeillaan taas. Mukavasti sai kuitenkin illan kulumaan :) kiitos kaikille peleistä!

Väsymyksellä itse kenenkin kohdalla voi olla oma vaikutuksensa.. kun on ollut päivällä 10h töissä niin jossain vaiheessa ajatusmaailma alkaa vääjäämättä hidastumaan. Voin vaan kuvitella minkä näköistä peli olisi pikku kaljoissa..

Ehkä parempi jättää jatkopelit huomiselle, kun kolme pelaajaa näyttäisi enää olevan holleilla.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Joo... nyt painaa väsy päälle ja parempi lopettaa pelit tähän. Hauskaa oli ja eiköhän se yhteispeli paremmaksi muutu kun saadaan vaan pelejä alle.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joo... nyt painaa väsy päälle ja parempi lopettaa pelit tähän. Hauskaa oli ja eiköhän se yhteispeli paremmaksi muutu kun saadaan vaan pelejä alle.

Juuri näin. Hyviä pelejä ja huomenna jatkuu!
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otetaankos joskus EASHL:ssä matsia joukkueidemme kesken? :)

On meilläkin joukkueessa muutama jamppa jatkoajasta, ihan noin välihuomautuksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös