PS3: NHL11 - EASHL-joukkue (JAcom65)

  • 12 554
  • 163

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Katsotaan saako tämä tuulta alleen, sillä tekisi mieli pelaamaan EASHL:ää ja mikäs sen parempaa kun kunnon pelit rennolla asenteella jatkislaisten kesken!

Joukkueen nimi on siis JAcom65 ja mukaan pääsee kunhan sinulla on tunnarit jatkoaikaan ja NHL11 + nettiyhteys pleikkarille. Itse en ole tämän joukkueen alullepanija, vaan innokas mukaan liittyjä, joka tosiaan haluaisi pelata jo nyt viikonloppuna.

Kokoonpano:

- PELL / Kerubi80 (luottopuolustaja)
- Kempula / Kempula_80 (yleensä sena)
- Heino / Japexi (puolustaja)
- Durable / antlaa83 (jokapaikanhöylä)
- Cjyyl / ? (G/C/RW)
- JussiK / Fresh_247 (laitahyökkääjä)
- Bäcks / kipperi (RW/LW/D/C)
- Keba / Esuman (kaikki onnistuu, paitsi molari)
- Spidy#29 / Peteee29 (LW/RW)
- Wod / Fupar (RW/LW)
- Lynx canadensis / lio94_ (hyökkäävä puolustaja)
- Pioneeripoika / Nieds27 (pakki/veskari)
- Paha_Kurki / Paha_Kurki (laituri/pakki)
- Herkku / JulmaHerQ (kaikki onnistuu, paitsi molari)
- Tappara Seinäjoelta / juha96 (hyökkääjä tai maalivahti)
- matskulainen / matskulainen TJ
- mustaseiska / mustaseiska
- Mäntylä #18 / Sterrge (kaikki muut paitsi veskari)
- Apmp- / amppa_
- zxfg / kak-a
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tänään pari peliä kokeilin tätä ja vaikutti mielenkiintoiselta. Meni vaan hermot kun kiekko ei liikkunut yhtään pelaajalta toiselle. Aina kun joku kiekon sai, niin kuljetti vaikka omasta päädystä hyökkäysalueelle ja haki vetoa suunnilleen nollakulmasta.

Jos Jatkoajan porukalla saisi pelejä pystyyn, niin uskon että olisi paljonkin mielenkiintoisempaa pelata.

Miten tämä käytännössä sitten toimii? Pitääkö kaikki saada samaan aikaan pelaamaan, että pääsee pelejä ottamaan, vai pelataanko tässä keskenään vain toisiamme vastaan?

Ilmoittaudun kuitenkin mukaan ja jos pelipaikka pitää valita, niin pakkina olen tykännyt pelata.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Miten tämä käytännössä sitten toimii? Pitääkö kaikki saada samaan aikaan pelaamaan, että pääsee pelejä ottamaan, vai pelataanko tässä keskenään vain toisiamme vastaan?

Jatkoaikalaiset muodostaa yhden joukkueen kuudesta pelaajasta ja sitten pelataan muita random joukkueita vastaan. Siksi tähän olisi hyvä saada esim. 10 nimimerkkiä mukaan, että se 6 henkilöä tulisi helpommin täyteen matsia kohden. Mutta ilmeisesti voi pelata matseja myös esim. neljällä jatkislaisella, loput kaksi joukkuetoveria ovat tekoälypelaajia. Itse voin tosiaan pelata veskaria tai esim. oikeaa laituria. Olen tasaisen paska kaikilla paikoilla. :)
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensi viikolla pitäisi vasta änärin tulla ja sen jälkeen voisin hyvinkin olla mukana tutustuttuani hieman peliin.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Tähän lähtisin mielelläni mukaan. Tykkään ite syötellä paljon ja siksi pelaan usein keskushyökkääjänä, mutta kaikki pelipaikat maalivahtia lukuunottamatta käy.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvä että kiinnostusta ilmenee! Ei muuta kun liittymään joukkueeseen, sillä vahvistuspyyntöön ei tarvitse odottaa vastausta, vaan heti pääsee JAcom65:seen kirjoille. Tähän ketjuun, tai mulle yksityisviestillä, voi ilmoittaa PS-nickin ja toivomansa pelipaikan, jotta saan päivitettyä listaa avausviestiin.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tässähän melkein saadaan jo täksi illaksi joukkue kasaan :) Himottaisi kyllä kokeilla pari matsia miten peli toimii kun lähdetään pelaamaan organisoidulla joukkueella.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
PSN: Kempula_80 ja pelipaikka keskushyökkääjä
 

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Jatkoaikalaiset muodostaa yhden joukkueen kuudesta pelaajasta ja sitten pelataan muita random joukkueita vastaan. Siksi tähän olisi hyvä saada esim. 10 nimimerkkiä mukaan, että se 6 henkilöä tulisi helpommin täyteen matsia kohden. Mutta ilmeisesti voi pelata matseja myös esim. neljällä jatkislaisella, loput kaksi joukkuetoveria ovat tekoälypelaajia. Itse voin tosiaan pelata veskaria tai esim. oikeaa laituria. Olen tasaisen paska kaikilla paikoilla. :)

Ei tarvitse edes 4:ää pelaajaa. Ainakin 2:llakin voi pelata, 1 en ole varma, mutta siinä nyt ei olisi oikein järkeäkään.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Itsekkin voisin tulla messiin, LW, varauksin RW. En ole pelannut kyllä kyseistä pelimuotoa ikinä, enkä tässä BAP-pelimuotoa lainkaan, joten haluaako joku laittaa semmosen pienen to do-listan minulle, etten ole aivan ulapalla ja maxihuonolla pelaajalla.

Ja PSN nimimerkki on Fresh_247
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Haluaako joku laittaa semmosen pienen to do-listan minulle, etten ole aivan ulapalla ja maxihuonolla pelaajalla.

Päivitä ainakin oman pelaajasi pelityyli ja ominaisuudet kirjauduttuasi liigaan sieltä "oma pro"-kohdasta. Kentällä vaan pää pystyssä hakemaan syöttöpaikkaa ja kierrättämään kiekkoa. Ampuakin toki saa. :) Ei siinä sen kummallisempaa. Minullakin on ihan aloittelijatason jätkä, jolla pääsen noita EASHL-pelejä tahkoamaan.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta! Voisinpa tulla itsekin kokeilemaan miten onnistuu. Pelipaikka mieluiten RW tai LW, mutta pakkina tai keskushyökkääjänäkin pelaaminen onnistuu myös tarvittaessa.

PSN-tunnus kipperi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvä jätkät! Maalilla ei ehtinyt kyllä lämmin tulla, sen verran kivasti hallittiin peliä. Voitolla on aina kiva aloittaa. :)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Hyvä jätkät! Maalilla ei ehtinyt kyllä lämmin tulla, sen verran kivasti hallittiin peliä. Voitolla on aina kiva aloittaa. :)

Joo, sehän alko oikein nätisti :) ja tilille tuli vielä kaks syöttöpistettäkii. Hyvin torjuit sen mikä oli torjuttavissa!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Hyvä jätkät! Maalilla ei ehtinyt kyllä lämmin tulla, sen verran kivasti hallittiin peliä. Voitolla on aina kiva aloittaa. :)

Mahtavasti torjuit sen minun aiheuttaman rankkarin.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mahtavasti torjuit sen minun aiheuttaman rankkarin.

Mun ainoa mahdollisuus torjua rankkari, on tuo eteenpäin syöksy katkaisua hakien. :) Hieman hapuilevaa kyllä oli, mutta mainio ensimmäinen peli kaiken kaikkiaan. Peliasut oli kyllä hieman hintahtavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös