PS3: NHL10 SM-Liiga

  • 22 601
  • 433

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Doodih olisko kukaan linjoilla? Tässä kerkeis jokusen matsin pelailee.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mjötääh ei oo porukkaa peleillä, taidan olla liiankin aktiivinen ;DD Lähden sittenkin kahville, että katotaan hieman myöhemmin noit pelejä.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Nyt olis aikaa kaljanjuonnin lomassa pelailla matseja pois alta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu ettei täällä aktiivisia ole kuin Juzsi :D Pidetään nyt yllä tätä liigaa ja pelataan niitä pelejä pois niin ei kestä montaa kuukautta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh sen verran vähän aikaa oon pelin omistanu niin alkuinnostus on päällä ; ) Kädet ristissä toivoen et pääsee mukaan NHL liigaankin.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Ässät olisi nyt linjoilla.

Olit hiukan liian hätäinen kun kutsuit mua peliin. Olin vasta päävalikossa ja juuri kun pääsi kutsun hyväksymään niin tuli, että peli istunto on päättynyt :)

Heti perään koitin sua haastaa mutta ei mitään kuulunut...
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Tuntuu ettei täällä aktiivisia ole kuin Juzsi :D Pidetään nyt yllä tätä liigaa ja pelataan niitä pelejä pois niin ei kestä montaa kuukautta.

Ite oon kyllä messissä ja jaksan pelata. Oli vaan tossa pari 12h työpäivää ni ei pahemmin jaksanu enää pelailla iltasella. Tänää tuun linjoille kohta puoliin ja ensi viikon olen lomalla niin voin pelata joka päivä.

NHL liigan suhteen on vähän 50/50 tulisko mukaan. Tekis mieli, mutta täytyy vielä miettiä, kun pari mahtavaa peliä putkahtaa ulos, niin jääkö tarpeeksi sitten aikaa änärille.. Varsinkin vielä kerho pelien jälkeen, on kuitenki ne kerho hommat itelle se tärkeempi ja mielekkäämpi juttu.
 

Katkarapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, MyPa
Olit hiukan liian hätäinen kun kutsuit mua peliin. Olin vasta päävalikossa ja juuri kun pääsi kutsun hyväksymään niin tuli, että peli istunto on päättynyt :)

Mulla oli kaikki kunnossa ja peli valmiina alkamaan, mutta sitten tuli ilmoitus että sinä olisit lähtenyt pois pelistä. No, käväisin sitten kerran päävalikossa ja tuntui auttavan.

Peleistä vielä sen verran ettei oikeen kyllä ollut mitään jakoa. Pari tolppaa sain ja siinä oikeastaan kaikki. Ässien puolustus on kyllä melkoisen kankea..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Pari matsia Tapparaa vastaan. Toisesta voitto ja toisesta tappio.

Omaan suorittamiseen en ole pätkääkään tyytyväinen. Molemmat matsit olivat aivan mun hallussa ekassa erässä, tehoja ei vaan tullut. Tappara sai jonkun ihme tsempin molemmissa matseissa toisessa erässä ja olin välillä aikamoisessa kusessa.

Toisen matsin kulminaatiopiste oli ehdottomasti kun Petrell veti YV:llä aivan tyhjästä maalista ohi ja kiekko Hirsolle joka heitti namupassin siniviivalle Enlundille, joka polki läpi ja tasoitti pelin. Sen jälkeen homma ei mulla toiminut ollenkaan ja Tappara sai vielä tehtyä yhden.

Toivottavasti se tästä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalpa olis linjoilla. Kaipaisin Ilvestä,Ässiä,Jokereita,Saipaa ja HPK:ta linjoille.

Ehtiskö joku?
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Mielenkiintoisen yksityiskohdan löysin myös omasta pelistäni. Sillä ensimmäiset 6 peliä hävisin kaikki ja vain 1 piste. Nyt 5 ottelun voittoputki. Näyttää maalivahtipeli olevan suurin syy tähän.

Wallinheimo 0-5 76,8% 4,00 GAA
Tuokkola 5-3 93,2% 0,99 GAA

Noista Tuokkolankin tappioista Wallinheimo aloitti kahdesti ja Tuokkola tullut maaliin jo kun peli on oikeastaan hävitty. Uskomattoman paska tuo Wallinheimo olikin. Noin paljon pelanneista varmasti ylivoimaisesti surkeimmat tilastot. Ei kai kukaan muu ole noi pahasti voinut epäonnistua? Ja siis tämä kaksikko on overaliltaan täsmälleen samaa tasoa eli 78.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Dodiin taas voisin olla peleillä jos Saipa,Kärpät tai HPK olis linjoilla? Kaikkia muita vastaan onkin tullut jo pelattua. Pakkovoittoja on tultava, jotta pääsis pleijjareihin mukaan ;D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluisko joku tulla pelaamaan KalPaa vastaan? olisin nyt linjoila hetken..
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No nyt kun alkaa oleen olympialaiset ohi ehtii kans palaileen paremmin, joten täytyy koittaa olla aikaisemmin online... Näyttää vähän hintsusti olevan porukkaa tuossa yhen jälkeen yöllä. :)

No huomisesta alkaen pelataan pelit poies...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt kun alkaa oleen olympialaiset ohi ehtii kans palaileen paremmin, joten täytyy koittaa olla aikaisemmin online... Näyttää vähän hintsusti olevan porukkaa tuossa yhen jälkeen yöllä. :)

No huomisesta alkaen pelataan pelit poies...

Et Saube ehtis nyt pelailee parii pelii? ;)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilves,Saipa,HPK,Ässät tai Jokerit linjoille nyt! Kalpa tulee linjoille jos joku ois valmis pelaamaan. Bioshock 2 just meneillään täs, mut vois tehä iha hyvää pelaa vähä kevyempää nyt :P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös