PS3: NHL10 SM-Liiga

  • 22 677
  • 433

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luepas mun viesti uusiksi läpi ;)

Kysykääs joku siltä tontuzzilta, että löytyykö niitä tunnuksia..

Nimim. Haluaa pelaamaan.

Laitoin sille jo viestii pleikalla että menee ilmoittautumaan tonne jatkoaikaan tai tulee monoa. :D geeämmät päättää annetaanko kenkää sille vai.

Mut eipä se mitään ole vastannut.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Hyvä alku turneelle. 1-1 tilanteessa ekassa erässä katkesi yhteys palvelimeen ja 3-0 voitto KalPalle.
 

Snagari

Jäsen
Vittu, haluun pelaamaan. Otetaan sitten toi perkeleen Lukko. On sitä Columbuksellakin pärjätty ;) Lähetäs Beagle sitten se salasana yyveenä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mä voin tän pelin jälkeen tulla pelaa sit Snagari sua vastaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärpät vapautuu käytöstä. Beagle Boy, voit potkia Tonttuzin veke, hänellä ei ole edes tunnuksia. Kysyi kyllä, että voiko silti pelata liigassa. Käytin vapauttani sanoa, ettei onnistu, koska kyseessä kumminkin on Jatkoaika.comin oma liiga? Mitä mieltä muut on?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kärpät vapautuu käytöstä. Beagle Boy, voit potkia Tonttuzin veke, hänellä ei ole edes tunnuksia. Kysyi kyllä, että voiko silti pelata liigassa. Käytin vapauttani sanoa, ettei onnistu, koska kyseessä kumminkin on Jatkoaika.comin oma liiga? Mitä mieltä muut on?

Sä olet myös tätä nykyä pomona. Laitan jampan pihalle. Kärpät siis vapaa. Haluaako Snagari vaihtaa Kärppiin?

Eka matsi Kerhoa vastaan takana. Kerho vei laukaukset 25-15 ja hyökkäysajan 10:31 vs. 4:08. HIFK vei pelin 6-0. Lunkka pelasi loistavasti ja hieman hyvällä tuurilla pääsin sellaiseen johtoon, että HPK joutui pelaamaan aika rohkeasti. Yhden maalin Hirso laittoi tyhjiinkin, kun Kerho lähti kunnioitettavasti hakemaan kavennusta 4-0 tilanteessa ilman maalivahtia.

Kiitos pelistä ja loistavasta tsempistä.

*Lundell 25 torjuntaa 1 syöttö
**Ahtola 1+1
***Haataja 1+1
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
No voi perkele, Kärpät siis vapautui. No olen nyt kuitenkin jo 2 matsia Lukolla tahkonut, voitto ja tappio Calcichewta vastaan niin pidetään nyt sitten tuo Lukko. Kärpät siis vapaana.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EDIT. Leikkimielinen veikkauskisa pistepörssin voittajasta. Oma veikkaus Sami Kapanen KalPa.

Itse veikkaan Sami Kapasta myös. Oma pelaaja tietysti ;D Tapio Laakso voisi olla kova sana myös! lähtenyt alkukausi hyvin liikkeelle. 3+3
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2 peliä taas saatu pelattua. ekkivin TPS:ää vastaan. lukemin 3-0 ja 2-0

Eka peli katkesi noin viiden minuutin pelin jälkeen johtaessani 1-0, josta tuomittiin minulle sitten 3-0 voitto.

Toka peli oli pelkkää KalPa näytelmää. Suvereeni esitys savonpojilta, mutta lukemat vain 2-0, maalinteko tökkii ihan sikana nyt. Vedot 4-28 kalpan hyväksi.

Linjoilla olen varmaan tässä koko illan, eli haasteita!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jokerit kun kerta on varattuna niin tyydytään sitten Jori Lehterän Tapparaan.

Ps3nick: Juzsi
joukkue: Tappara
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Pystyiskö joku heittään yv:nä salasanan et pääsis jo pelailee??
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Elikkäs nyt oltas valmiita peleille. Ilmotelkaa jos joku on halukas pelaamaan. Eikun prkl Kärpillä siis joitain otteluita jo pelattuna? Elikkä Vaihdan takas Tapparaan kun haluun kaikki matsit pelata ; ) [sori tää jatkuva vekslaaminen]
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elikkäs nyt oltas valmiita peleille. Ilmotelkaa jos joku on halukas pelaamaan. Eikun prkl Kärpillä siis joitain otteluita jo pelattuna? Elikkä Vaihdan takas Tapparaan kun haluun kaikki matsit pelata ; ) [sori tää jatkuva vekslaaminen]

En usko, että vaikuttaa mitenkään se, että se tonttuzi pelas kärpillä mua vastaan kerran. Luultavasti pystyt silti pelaa ne kaks kertaa mua vastaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
En usko, että vaikuttaa mitenkään se, että se tonttuzi pelas kärpillä mua vastaan kerran. Luultavasti pystyt silti pelaa ne kaks kertaa mua vastaan.

Nooh tuli toi Tappara kuitenkin otettua Jorilla metsästään pistepörssin voittoa ; ) onko halukkuutta pelata matsit pois alta? Vai joko sänky kutsuu?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Yksi huikeimpia pelejä oli kyllä sarja-avaus Jokerit-Pelicans. Ekassa erässä tuntui, että hallitsen peliä hyvin mutta Pelsut sai harhasyötön seurauksena iskettyä johtomaalin. Kolmannen erän lopussa olin saanut tilanteen käännettyä 2-1 johdoksi, mutta Koiviston aivopierujäähyn aikana Pelsut tuli tasoihin Aaltosen maalilla 20 sek. ennen summeria. Jatkoaikaa odotellessa Pirnes rannasi viivalta päätyyn ja Bremberg iski paluukiekon sisään 19:58 Hovisen keräillessä itseään jäässä.

Brebergille hyvä peli: 2+0. Nylis oli tutun näkymätön, mutta sai sentään yhden syöttöpisteen. Pelsujen PP toimii kyllä hyvin. 2/3 tänään, täytyy pysyä poissa boxista Lahdessa.

Jokseenkin perseellää muuten pelaajien overallit: Hentunen 75 - Lind -77?

Liiga näyttääkin jo täyttyneen. Mikäli siis tuon Ipan varaaja tulee mukaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös