PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 681
  • 1 850

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avs

Katsotaas kuinka paljon muistan kokoonpanosta ulkoa, täydennän loput myöhemmin. Avs ei treidejä tehnyt, joten kokoonpano vaan vertailun vuoksi.

Hejduk 84 - Stastny 85 - Svatos 81
Liles 80 - Duchene 79 - Mueller 80
Joku 79 - O'Reilly 76(?) - Tucker 76
Joku - Perreault 74 - Koci 73

Hannan 83 - Quincey 80
Foote 80 - Clark 80
Cumiskey 77 - Salei 80

Anderson 85
Budaj seitkytjotain
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mielenkiintoiseksi meni tradeline, vaikka mitään kauppoja ei aikaan saatukkaan. Valitettavasti kaikki eivät olleet kovin aktiivisia lopussa, enkä saanut edes vastauksia useimpiin heittoihin. Pääylöstimpan kanssa oli ihan loppumetreille asti iso kauppa vireillä, mutta sekin kuivui lopulta kasaan. Milleristä sain myös jo lauantaina sellaisen tarjouksen, että varmaan tulen katumaan, etten siihen tarttunut. Päädyin kuitenkin pitämään maalivahdistani kiinni, siksi kovassa kunnossa mies on ollut.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Sauben kanssa tehtiin treidi J.Jokinen <-> F.Brunnström.

Monessakohan joukkueessa toi JJ on kahden viikon aikana jo pyörinyt? Alkujaan siityi multa Carolinasta Bostoniin osana isoa kauppaa. Bostonin jälkeen pelannut ainakin siis Minnesotassa ja nyt sitten Floridassa. Oliko välissä vielä jotan muita joukkueita?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Monessakohan joukkueessa toi JJ on kahden viikon aikana jo pyörinyt? Alkujaan siityi multa Carolinasta Bostoniin osana isoa kauppaa. Bostonin jälkeen pelannut ainakin siis Minnesotassa ja nyt sitten Floridassa. Oliko välissä vielä jotan muita joukkueita?

Et kerkeis pelata pelit pois alta?
 
Monessakohan joukkueessa toi JJ on kahden viikon aikana jo pyörinyt? Alkujaan siityi multa Carolinasta Bostoniin osana isoa kauppaa. Bostonin jälkeen pelannut ainakin siis Minnesotassa ja nyt sitten Floridassa. Oliko välissä vielä jotan muita joukkueita?

Monessa joukkueessa pelannu joo, en tiiä sit mikä syy sille on et seura on JJ:llä vaihtunut tiuhaan tahtiin, ehkä huomaan sen syyn vielä myöhemmin. Ainakin mulla saa heti Brunnströmin paikan ja roolin ykkösketjussa, joten uskonpa, että tulostakin tulee.

Heh, laskin et aika aika monta peliä on itelläkin jäljellä. Tänään n. 4-5 peliä ois tarkoitus pelata. Puoli kuudesta kymppiin välillä pelejä alta poies.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pyörittelin tässä kokoonpanoa uuteen uskoon. Todennäköisesti tällä Buffalo menee päätyyn asti (arvot sinne päin):

Lucic (80) - Connolly (82) - Gionta (84)
Torres (79) - Roy (84) - Hecht (80)
Kaleta (77) - Gaustad (79) - Grier (79)
Ellis (7x) - Mair (7x) - Kennedy (72)

Kubina (83) - Rivet (81)
Myers (81) - Lydman (80)
Koistinen (77) - Sekera (78) / Butler (7x) / Montador (7x)

Miller (90)
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Oon töissä, joten ei oikeen onnistu.


Come on, eikö sulla oo töissä Pleikkaa mukana? Vähän asennetta kehiin..


Dallas lähtee loppukauteen seuraavalla kokoonpanolla.


Tanguay 84 - Ribeiro 84 - Richards 88
Backes 83 - Oshie 82 - Neal 80
Ott 80 - Modano 80 - Matthias 76
Segal 77 - Sutherby 76 - Barch 76

Robidas 81 - Kronwall 83
Niskanen 80 - Phaneuf 84
Grossmann 79 - Skrastins 79

Lehtonen 84
Huet 83


Aikalailla tyytyväinen olen tähän. Paljon omia suosikkipelaajia on joukkueessa, ja varsinkin ekat kaksi pakkiparia ovat just eikä melkein mitä pitää. Kärppä on myös helmi.

Mielenkiintoinen juttu on se, että pakistossa on kolme ukkoa pelinumerolla 3. Phaneuf, Skrastins ja Robidas. Näistä kaksi oli jo originaalissa kokoonpanossa..

Eli loppukaneettina vielä, että pelaavista ukoista on tosiaan 6 kpl tullut joukkueeseen kesken liigan.
 
New Jersey voisi tulla pelaamaan. Tässä vielä NJD kokoonpano:

Kovalchuk (90) - Zajac (84) - Parise (86)
Langenbrunner (84) - Krejci (83) - Doan (85)
Zubrus (79) - Handzus (80) - Ryder (82)
Peters (75) - McAmmond (74) - Clarkson (77)

White (80) - Martin (83)
Salvador (78) - Mottau (76)
Skoula (75) - Greene (77)

Brouder (92)
Danis (76)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pittsburgh valmiina pelaamaan.

Mun ei varmaan tarvitse laittaa tänne Pittsburghin kokoonpanoa, koska se on sama kuin oikeassakin elämässä. En ole tehnyt yhtään treidiä enkä aiokaan tehdä.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen tänään varmaan pleikan ääressä, mutta ei kannata haastella, koska pelailen kaverin kanssa vs. pelejä. Tiistaista eteenpäin sitten taas liigaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Detroitin kokoonpano näyttää lopulta tältä:

Franzen (83) - Datsyuk (92) - Nash (88)
Holmström (83) - Zetterberg(90) - Tkachuk (82)
Cleary (79) - Draper (77) - Williams (78)
Eaves (77) - Helm (77) - Hordichuk (77)

Lidström (91) - Morris (83)
Mitchell (83) - Hejda (80)
Meech (75) - Ericsson (79)

Giguere(85) - Osgood (84)

Farmissa: Lilja(79), Lebda(75) sekä Miller(75)

8 kauppaa loppujen lopuksi takana, joukkueessa kun kävi myös Hiller pyörähtämässä. 3 pakkia ja 3 hyökkääjää siis vaihtui veskan lisäksi. Pääylöstimpan kanssa oli Voukounista väännöt vielä eilen viime minuuteille saakka, mutta emme kohdanneet sitten loppujen lopuksi.

Suurin kysymysmerkki on maalivahtini, ne kun joutuu aikamoiseen testiin kun en tuota puolustusta hallitse kovin hyvin. Mutta nyt puolustukseni vahvistui tuon Morrisin myötä, josko se olisi se puuttuva palanen. Sain siis haalittua kaksi selkeää suosikkipelaajaani, Nash sekä Mitchell (+ Hordichuk). Vitutti luopua kyllä Filppulasta, mutta olin pakon edessä kun rightin pakkia hain.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenixin kokoonpano on tällä hetkellä:

Bouchard(83)-Hanzal(80)-Wolski(85)
Raymond(82)-Lombardi(80)-Booth(82)
Tikhonov(77)-Fiddler(75)-Cole(81)
Korpikoski(77)-Nokelainen(75)-Clutterbuck(78)

Burns(83)-Jovanovski(84)
Franson(77)-Jackman(83)
Vandermeer(77)-Yandle(77)

Bryzgalov(86)
Labarbera(75)

Eihän toi kovin kovalta näytä, mut on melko hyvä nippu pelata.

San Josea ja Phillyä vastaan on vielä molemmat ja Torontoa ja Detroitia vastaan toinen peli pelaamatta, pistäkää viestiä, että millon pystyisitte pelaan noi pois.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tuun kohta pelaamaan pelejä pois, niin koitan haastaa ja voi haastaa peleihin sit sieltä. Viesteihin vastaan heti kun oon jossain valikossa, et ei vaan peli mee tilttiin.

Otetaanko meidän pelit ekana alta pois? Mun pitää lähteä menee klo 19 hujakoilla niin tänää en ehdi enempää, ellei sit myöh yöllä.
 

RDivis

Jäsen
ATLANTA THRASHERS

1.

Sturn(82) – Arnott (84) – Erat(81)

Hamrlik(81) – Spacek(81)

2.

Macarthur(78) – Peverley(81) – Bergfors(79)

Oduya(80) – Hainsey(80)

3.

Dawes(77) – White(80) – Benn(78)

Popovic(73) – Schubert(78)

4.

Bergenheim(78) – Reasoner(77) – Moen(78)

MV:t

Price(85)
Hedberg(76)

Ei todellakaan mikään optimi porukka. Mutta ei käy syyttäminen line-upia. Isoin syy on ohjaimen päässä. Joihinkin tekemiini treideihin olen tyytyväinen, joihinkin en.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Joo Proojaskan Florida kylvetti mua 12-1, noista oli 7kpl YV maaleja ja 3 kpl AV maaleja. hyvin mä vedän. :D
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, kolme ottelua taas takana.

NY Islanders - Pittsburgh 4-3 rl.

Päästin Islandersin säälistä 3-0-johtoon avauserässä ennen kuin aloin itse pelata. Toisessa erässä kavensin tilanteeksi 3-1 ja päätöserässä 3-2 ja vielä tasalukemat 3-3 noin 18 sekuntia ennen loppua. Jatkoilla kaunistelin jo entuudestaan hallussani olevaa syys/talvi/kevätliigojen ennätystä: saldo on nyt 0 voittoa ja 7 tappiota jatkoilla!

Pittsburgh - Montreal 0-2

Ottelu ei tarjonnut mitään erikoisuuksia. Mitä nyt laitoin Kyyn taklauskouluuni ja lauoin DiPietron nöyryyttävästi ottelun ykköstähdeksi.

Montreal - Pittsburgh 1-0

Keräsin jälleen yhden maalin tappion lisää. Hallitsin ottelua selkeästi, mutta jälleen kerran Montrealin maalivahti oli ottelun ykköstähti 36 torjunnallaan, hahhah! Mitähän tuo joukkue olisi ilman DiPietroa. Taklauskoulu jatkui tässä ottelussa 41 taklauksella.

Kiitokset Kyylle ja jussinorolle otteluista.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Detroit voisi tulla linjoille jos peliseuraa löytyy.
Ja kirjanpitoni voi heittää vähän mutta about näitä kaipaillaan;
BOS, NYR, PHI, PHX, CAR, EDM, BUF, FLO, NYI.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös