PS3: NHL 13 - May Cup

  • 15 281
  • 252

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Edmonton - Chicago 1-4
Chicago - Edmonton 2-1

Tasaisia pelejä molemmat!

EDIT: Yksi peli olisi vielä itselläni jäljellä alkulohkosta Columbusta vastaan, ilmottele jos vielä illalla kerkeät pelaamaan pois.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mitäs B-lohkon Detroitin ja Rangersin ohjastajien kanssa pitäisi tehdä kun eivät ole tainneet pelata pelin peliä?
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Mitäs B-lohkon Detroitin ja Rangersin ohjastajien kanssa pitäisi tehdä kun eivät ole tainneet pelata pelin peliä?

Oma ehdotus on, että kengitään pihalle, ei tässä ole mitään järkeä venyttää näitä pelejä kohta kesälomat ja kaikki painaa päälle ja sillon ei ainakaan porukka kerkeä pelaamaan.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Edmonton - Chicago 1-4
Chicago - Edmonton 2-1

Tasaisia pelejä molemmat!

EDIT: Yksi peli olisi vielä itselläni jäljellä alkulohkosta Columbusta vastaan, ilmottele jos vielä illalla kerkeät pelaamaan pois.

Sori piti mennä hoitamaan asioita. Nyt kävis?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Washington Capitals - Tampa Bay Lightning 3-2
Tampa Bay Lightning - Washington Capitals 1-4

Kiitokset Kakelle peleistä. Jäljellä olisikin sitten enää surullisen kuuluisat Rangers ja Red Wings.

Edit: B-Lohkon päivitetty tilanne. (katsoin että Babun edellisen päivityksen jälkeen ei ole pelattu kuin nämä WSH-TBL)


1. WSH 10 7 2 1 15 (28-24)
2. SJS 7 7 0 0 14 (24-11)
3. LAK 10 5 4 1 11 (28-26)
4. ANA 7 4 2 1 9 (20-14)
5. MIN 7 1 6 0 2 (12-19)
6. DET 0 0 0 0 0 (0-0)
7. NYR 0 0 0 0 0 (0-0)
8. TBL 7 0 7 0 0 (4-22)
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ehtiikö Wild/JKyykka ja Sharks/Haastattelija pelaamaan pelit huomenna Anaheim Ducksia vastaan?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
A-LOHKO: CBJ/unelmaselq linjoilla, pankaa haastetta, tai kaverikutsua, jos ei vielä olla kavereita !
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kaikkihan vois lainata uusimpaan viestiin aina kaikki omat pelinsä, kun ilmoittaa tuloksen? Helpottaisi varmaan lohkojen päivitystä.

CBJ - St. Louis Blues 4-1
CBJ - St. Louis Blues 2-3(RL)

CBJ - Coyotes 2-1



Nyt ois Columbus linjoilla, A-lohko?

CBJ - St. Louis Blues 4-1
CBJ - St. Louis Blues 2-3(RL)

CBJ - Coyotes 2-1

CBJ - Blackhawks 1-4
CBJ - Blackhawks 2-3

Toinen peli jäi kyllä vituttamaan rankasti. En millään saanut sisään..
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
CBJ - St. Louis Blues 4-1
CBJ - St. Louis Blues 2-3(RL)

CBJ - Coyotes 2-1

CBJ - Blackhawks 1-4
CBJ - Blackhawks 2-3

Toinen peli jäi kyllä vituttamaan rankasti. En millään saanut sisään..

Joo tuuri oli tällä kertaa kohdalla, olisit kyllä ansainnut enemmän kuin 1 maalin viimeisessä erässä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Joo tuuri oli tällä kertaa kohdalla, olisit kyllä ansainnut enemmän kuin 1 maalin viimeisessä erässä.

Näitä sattuu, ja hyökkäsin vähän turhan yli-innokkaasti, ja pääsit aina nokittamaan vastaan. Hyvät pelit oli silti ! Pelataan joskus huvin vuoksi jos vaan ehdit :)
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Wildia vastaan olis yks peli jälellä ja sit kaks peliä Sharksia vastaan+NYR ja DET pelit. Mites kerkeisittekö vaikka tänään pelailemaan?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ehtiikö Wild/JKyykka ja Sharks/Haastattelija pelaamaan pelit tänään Anaheim Ducksia vastaan?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
CBJ - St. Louis Blues 4-1
CBJ - St. Louis Blues 2-3(RL)

CBJ - Coyotes 2-1

CBJ - Blackhawks 1-4
CBJ - Blackhawks 2-3

CBJ - Penguins 5-1
CBJ - Penguins 3-2(RL)

Mä oon tottunut erilaisiin pelityyleihin, ja netissä niitä on pakko sietää, mutta eikö näissä pienen porukan turnauksissa voitaisi sopia, että kun lähdetään hyökkäämään, niin ei tarvitse useita kertoja ottelussa kääntyä takaisin omalle alueelle, ja mennä siniselle odottelemaan karvausta, sitten kiemurrella siinä hetki ja laittaa kiekko liikkeelle?
Itse olen turnauksessa mukana, koska haluan hyviä pelejä hyviä pelaajia vastaan, en siksi että pyörin jonkun perässä, harvoin tuo taktiikka edes voittoon asti siivittää, eikä se niin tehnyt nytkään. Kiitos peleistä anyway, jokainen pelaa omalla tyylillään :)
 
Viimeksi muokattu:

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Columbus - Pittsburgh 1-5
Pittsburgh - Columbus 2-3 RL

Ei ollu Notsulla asiaa pisteille tänään. Anal Yysiä vastustajasta: Ensimmäisen pelin prässi meinas ajaa allekirjoittaneen hulluksi. Itellä sen verran hidas päivä tänään että ei ollut mitään mahiksia sen alta pois ja siitä kertovat karua kieltään myös loppulukemat. Columbus käyttää vähät tilanteensa tehokkaas pl. tapaukset joissa yrittää edelleen pelata NHL12-Styyliä eli hakea perus onetimer-tilanteita. Toisessa pelissä vaihtoi karvauksen sumputtamiseks ja siitä ei näillä käsillä tänään ohi menty. Toisen matsin tasoitusmaalin sai hieman onnekkaasti veskarini jäädyttyä paikoilleen mutta kaikkihan lasketaan..

Mä oon tottunut erilaisiin pelityyleihin, ja netissä niitä on pakko sietää, mutta eikö näissä pienen porukan turnauksissa voitaisi sopia, että kun lähdetään hyökkäämään, niin ei tarvitse useita kertoja ottelussa kääntyä takaisin omalle alueelle, ja mennä siniselle odottelemaan karvausta, sitten kiemurrella siinä hetki ja laittaa kiekko liikkeelle?
Itse olen turnauksessa mukana, koska haluan hyviä pelejä hyviä pelaajia vastaan, en siksi että pyörin jonkun perässä, harvoin tuo taktiikka edes voittoon asti siivittää, eikä se niin tehnyt nytkään. Kiitos peleistä anyway, jokainen pelaa omalla tyylillään :)

Itse en ole oikeen muutakaan keksinyt tuohon sumppuun kuin nuo volttilähdöt. En viitsi roiskia kiekkoa päätyyn kun tiedän etten niitä kiekkoja ehdi hakemaan. Ehkä olisin parempana päivänä pystynyt haastamaan mutta tänään en tuohon oikeita kikkoja löytänyt. Online-tilastoista tietysti voi katsoa kuinka paska taktiikka tuo todella on.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Columbus - Pittsburgh 1-5
Pittsburgh - Columbus 2-3 RL

Ei ollu Notsulla asiaa pisteille tänään. Anal Yysiä vastustajasta: Ensimmäisen pelin prässi meinas ajaa allekirjoittaneen hulluksi. Itellä sen verran hidas päivä tänään että ei ollut mitään mahiksia sen alta pois ja siitä kertovat karua kieltään myös loppulukemat. Columbus käyttää vähät tilanteensa tehokkaas pl. tapaukset joissa yrittää edelleen pelata NHL12-Styyliä eli hakea perus onetimer-tilanteita. Toisessa pelissä vaihtoi karvauksen sumputtamiseks ja siitä ei näillä käsillä tänään ohi menty. Toisen matsin tasoitusmaalin sai hieman onnekkaasti veskarini jäädyttyä paikoilleen mutta kaikkihan lasketaan..



Itse en ole oikeen muutakaan keksinyt tuohon sumppuun kuin nuo volttilähdöt. En viitsi roiskia kiekkoa päätyyn kun tiedän etten niitä kiekkoja ehdi hakemaan. Ehkä olisin parempana päivänä pystynyt haastamaan mutta tänään en tuohon oikeita kikkoja löytänyt. Online-tilastoista tietysti voi katsoa kuinka paska taktiikka tuo todella on.

No mä en sumpulle voi mitään, hyökkäystaktiikka oli agressiivinen. Mutta oli miten oli, kiitos peleistä, eikä mulla ole mitään muiden pelityylejä vastaan, vaikken itse noita sen kummemmin ylistä. :)
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kujamanne / Boston pelataan pois alta tuo meidän toinen peli.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ducks-Wild 4-3 RL
Wild-Ducks 3-2

Hiller myynnissä! Vaihdossa otetaan vastaan sellainen tolppiin kiinnitettävä vaneriveskari! Tämän kaverin avulla ei meinaan Sveitsi tule kuin floppaamaan Sotshin olympialaisissa. Imi molemmissa peleissä kaksi maalia. Yhden b-pisteen kaaren takaa lähteneen rystynepin hän torjui omiin, toisen samoilta paikkeilta lähteneen suoraan logoon pamahtaneen lämärin hän sössi omista puikoista sisään, kolmatta sivuverkkoon kiinni jäänyttä kiekkoa hakattiin aikansa kunnes se pomppi maaliviivalle ja valui sitä pitkin Hillerin istuessa kyllästyneenä pyrstösulillaan ja neljännen vastustaja syötti R2-napilla tolpan kautta sisään Hillerin seistessä toisella tolpalla.

Kiitokset kuitenkin JKyykalle, (you lucky bastard!) sillä pelit olivat tiukat ja jännittävät!
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Sharks linjoilla vartin päästä. B-lohkolaisia hereillä?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
CBJ - St. Louis Blues 4-1
CBJ - St. Louis Blues 2-3(RL)

CBJ - Coyotes 2-1

CBJ - Blackhawks 1-4
CBJ - Blackhawks 2-3

CBJ - Penguins 5-1
CBJ - Penguins 3-2(RL)

CBJ - Oilers 3-2
CBJ - Oilers 9-2

boston ja Toronto peliä? JA Coyotes yksi peli.

Tämän hetkinen saldo 9 6 2 1 = 13p?
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
B-LOHKO

1. WSH 10 7 2 1 15 (28-24)
2. SJS 7 7 0 0 14 (24-11)
3. ANA 9 5 3 1 11 (26-20)
4. LAK 10 5 4 1 11 (28-26)
5. MIN 9 2 6 1 5 (18-25)
6. DET 0 0 0 0 0 (0-0)
7. NYR 0 0 0 0 0 (0-0)
8. TBL 7 0 7 0 0 (4-22)
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
St Louis Blues - Edmonton Oilers 2-4
Edmonton Oilers - St Louis Blues (0-2)

St Louis Blues - Chicago Blackhawks (2-6)
Chicago Blackhawks - St Louis Blues (2-4)

Phoenix Coyotes - St Louis Blues (1-2)
St Louis Blues - Phoenix Coyotes (5-4rl

St Louis Blues - Pittsburg (1-2rl)
Pittsburg - St Louis Blues (3-1)

Columbus Blue Jackets - St Louis Blues 4-1
Columbus Blue Jackets - St Louis Blues 2-3(RL)

Toronto - St Louis Blues (0-4)
St Louis Blues - Toronto (1-2)

St Louis Blues - Boston (5-0)
Boston - St Louis Blues (2-5)

Nyt on kaikki pelit kasassa.
14 8 4 2 18pist (38-32)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
CBJ - St. Louis Blues 4-1
CBJ - St. Louis Blues 2-3(RL)

CBJ - Coyotes 2-1

CBJ - Blackhawks 1-4
CBJ - Blackhawks 2-3

CBJ - Penguins 5-1
CBJ - Penguins 3-2(RL)

CBJ - Oilers 3-2
CBJ - Oilers 9-2

CBJ - Boston 2-1
CBJ - Boston 5-1

Columbus Blue Jackets 11 8 2 1 = 17p?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös