PS3: NHL 13 - May Cup

  • 15 279
  • 252

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Parempi voitti eli San Jose molemmat pelit.

Veristä kusi paskaa sanon minä.Oma peli siis.

Vie pytty kotiin nuusku

edit:

Pakko jälkeenpäin lisätä vielä,

jumalauta miten vihaan tässä pelissä tota Havlatia. Nuff Said.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Parempi voitti eli San Jose molemmat pelit.

Veristä kusi paskaa sanon minä.Oma peli siis.

Joo, kiitti peleistä. Toinen vähän repesi, mutta eivät nuo voitot todellakaan helpolla irronneet. Lukemat siis 1-2 ja 4-0.


Vie pytty kotiin nuusku


Kyllä, pytylle on tehty jo takanreunalle tilaa. Loput ottelut ovat pelkkä muodollisuus.


Pakko jälkeenpäin lisätä vielä,
jumalauta miten vihaan tässä pelissä tota Havlatia. Nuff Said.

Onhan Maraa vittumainen puolustaa, myönnän. Se ei kuitenkaan ole mitään verrattuna siihen, kun yrittää pelata sillä mikälie Tennysonnilla. Jumalauta kaveri on ihan jääkiekkopeliin asti päässyt, muttei omaa mitään avuja mihinkään suuntaan. Oikein pisti vihaksi aina kun se perkele pääsi kaukaloon.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
e ei kuitenkaan ole mitään verrattuna siihen, kun yrittää pelata sillä mikälie Tennysonnilla. Jumalauta kaveri on ihan jääkiekkopeliin asti päässyt, muttei omaa mitään avuja mihinkään suuntaan. Oikein pisti vihaksi aina kun se perkele pääsi kaukaloon.

Samaa tasoa joo näiden Kostkien jne. kanssa,hienoja pelimiehiä!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Juu kiitos kiitos, pelataan nyt se toinenkin mahdollisimman nopeasti niin ei tarvi enään päätä vaivata tämän turnauksen osalta.

Ensi kerralla sitten eri järjestäjä ja järkeä mukaan niin ei tarvitse haluttomasti höntsäillä enään näin juhannuksen alla.

EDIT. Lisätään nyt vielä kuitenkin että parempi voitti, huono päivä jne.

Ilmoita kun käy, huomenna oon 17 jälkeen töissä kiinni, mutta aiemmin päivällä löytynee rako peleille, tai siis, pelille ;)
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
CBJ - Ducks 4-1
CBJ - Ducks 6-2

Blue Jackets jatkaa pudotuspelejä eteenpäin !
 

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Calgarymanin viimeinen kirjautuminen on viiden päivän takaa. Itse olen päivystänyt lähes joka aamu, päivä ja ilta. Laitahan vaikka tänne tietoa tai PSN:ssä viestiä koska pääset pelaamaan.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Calgarymanin viimeinen kirjautuminen on viiden päivän takaa. Itse olen päivystänyt lähes joka aamu, päivä ja ilta. Laitahan vaikka tänne tietoa tai PSN:ssä viestiä koska pääset pelaamaan.

Siinä tapauksessa tässä on tapahtunut väärinkäsitys! Oletin, että sopisimme Jatkoajassa ensin ajankohdan pelille. Konsolia en ole tosiaan kesällä paljon availlut, mutta tämän ketjun olen käynyt tarkistamassa useamman kerran päivässä.

Kytken pleikkarin ruoan jälkeen PSN:ään ja olen kytiksellä pelaamaan tänään (melkein) milloin vaan. Pari online versusta otan tosin ensin, kahden viikon sisään olen pelannut varmaan yhden max kaksi peliä, joten karstaa otteissa pakostakin on.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Ensimmäinen peli päättyi 4-1 Washingtonille. Notsu lähti 35sek ennen päätössummeria pelistä pois, turhautumista?

Koska pelataan toinen (ja kolmas) osaottelu?
 

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Sähköt meni todnäk ukkosen takia poikki! Mulle käy tänään myöhään illalla ja joka päivä 9-15. Nyt lähdettävä lataamaan akkuja kun on tuo peli mennyt täysin umpisolmuun.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Sähköt meni todnäk ukkosen takia poikki! Mulle käy tänään myöhään illalla ja joka päivä 9-15. Nyt lähdettävä lataamaan akkuja kun on tuo peli mennyt täysin umpisolmuun.

Selvä pyy. Hyvä ja tasainen matsi oli. Sain ehkä hieman helpommalla maalit ja sitä myötä pelin hallinta kääntyi lopulta mulle.

Laitan pleikkarin päälle illalla, sikäli kun muistan.

E. Toinen ottelu päättyi jännittävien vaiheiden jälkeen 3-2 Pinguille. Kaikki Penguinsin kolme maalia syntyi peräkkäisistä aloituksista(!)
 
Viimeksi muokattu:

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Washington Capitals ansaitusti jatkoon voitoin 2-1. Ratkaisevassa kolmannessa ottelussa mentiin jatkoajalle saakka ja sen Calgaryman sai väännettyä voitokseen. Sikäli jäi paskanmaku suuhun kun ratkaisu oli perus shittiä EA:lta. Joku satunnainen pomppukiekko suoraan juuri vaihdosta kentälle hyppäävään pelaajan lapaan, josta kaveri karkuun ja backhand-forehand boom boom boom! Sen verran kävi tunteisiin että piti veitsenterällä raaputtaa EA:lle terveiset NHL13-pelilevyn alapuolelle. Joten hyvää kesälomaa mulle ja ei muuta kuin seuraavaa versiota odottamaan :)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Ja sarjan 3. ottelu jatkoajalla 2-1 Capitalsille! Hieman onnekkaasti läpiajoon polkenut Nicklas Bäckström ei tällä kertaa jäätynyt, vaan sivalsi kiekon kylmän viileästi Fleuryn patjojen kautta reppuun. Mielestäni oikeutettu pomppu, niin selkeästi vein laukaukset ja HA-ajan varsinaisella peliajalla.

edittiä. hiidas :( :)

Hieno ottelusarja nähtiin, ihan miten päin vaanhan tuo olisi voinut kääntyä. Ratkaisevassa matsissa rankkuihin oli vain 2 minuuttia aikaa. Niin minimaalinen oli joukkueiden ero!

---

CHI (1) - LAK (4) | 1-2 (4-5rl, 4-3, 2-3ja)
CBJ (2) - ANA (3) | 2-0 (4-1, 6-2)
SJS (2) - TOR (3) | 2-0 (2-1, 4-0)
WSH (1) - PIT (4) | 2-1 (4-1, 2-3, 2-1ja)

Eli eikös välierissä mennä sitten näin..

CBJ (2) - LAK (4)
WSH (1) - SJS (2)
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Eli eikös välierissä mennä sitten näin..

CBJ (2) - LAK (4)
WSH (1) - SJS (2)

Pelataanko näitä matseja enää? Hieman turhan pitkäksi on tämäkin venynyt.

edit.
SJS - WSH 2-0
WSH - SJS 1-4

Kiitoksia Kalkkarolle peleistä! Nyt jään odottelemaan finaalivastusta, joka selvinnee nykytahdilla juuri ennen joulua.
 
Viimeksi muokattu:

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
San Jose - Washington 2-0
Washington - San Jose 1-4

San Jose May Cupin finaaliin.

Ei ollut mitään suurta kiekko juhlaa kumpikaan otteluista, mutta tulipan nyt pelattua. Parempi meni jatkoon, joten ottelut täyttivät tehtävänsä.

Kuppasin/nysväsin liikaa kiekon kanssa ja mulla se kertoo siitä että peli ei kulje. Tuollaisella pelillä ei vaan Haastista haasteta, ei edes vähää alusta ja tämä nähtiin.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Oli kyllä lohkovaihepelien perusteella aistittavissa että Haastattelija menee finaaliin. Vielä toinen pari pelaamatta ja lähettelinkin CBJ:n gm:lle viestiä juuri.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Oli kyllä lohkovaihepelien perusteella aistittavissa että Haastattelija menee finaaliin. Vielä toinen pari pelaamatta ja lähettelinkin CBJ:n gm:lle viestiä juuri.

Lähden huomenna reissuun. Keskiviikkona paluu, sopiiko silloin välierät ja vaikka finaalit perään?
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Olen torstaista sunnuntaihin mökillä juhannuksenvietossa ja keskiviikko-ilta menee kaverin polttareilla päissään kuin ankka. Eli jos te pelaatte välierät keskiviikkona, ehtisin finaalit vääntää joko torstaina aamupäivällä tai sitten menee yli Juhannuksen.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Oon nyt peleillä. Laitoin yv:tä vastustajalle.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Oon nyt peleillä. Laitoin yv:tä vastustajalle.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Kirjautuessa 8002A548 virhekoodia pukkaa. Koitan tuonne yhdeksää asti ainakin.

e. Ei päässyt sisään. Huomenna uutta yritystä.

e. Pelit siirtyy ensi viikolle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös