Simuloidaanko tänään?
Toivottavasti.
Simuloidaanko tänään?
Simuloidaanko tänään?
Waivereista löytyi C.Wilson, M.Frattin ja E.Gratchev. Carolinan GM laittoi ilmeisesti itse J.Harrisonin waiverseihin, samoin teki Anaheim A.Murrayn kanssa.Voisiko joku kertoa, keitä siellä on nyt waiverissa tarjolla?
Minne jäi Eric Staal treidi? Vastauksia komissaari ja Calgaryman?! Meni maku koko touhusta. Sovittu juttu perkele.
EDIT. Nää treidit oli yks kokonaisuus, nyt kun ton luokan treidi meni jonkun perseilyn takia reisille niin siinä meni mun kausikin. Anteeksiantamatonta.
Waivereista löytyi C.Wilson, M.Frattin ja E.Gratchev. Carolinan GM laittoi ilmeisesti itse J.Harrisonin waiverseihin, samoin teki Anaheim A.Murrayn kanssa.
e.Kyhäsin waiverseista ja loukkaantumisista pienen äänestyksen - pitäisi löytyä jokaisen osallistujan postilaatikosta.
Vielähän waiver-säännöt eivät ole luvassa? Eli noita nykyisiä waiver-kavereita saa ottaa vapaasti joukkueeseen?
Ja mun ja Rangersin Hejda<>Fasth&jotain, vaihto meni myös metsään. Veikkaan, että syynä on se, että luultavasti palkkani olisi mennyt yli. Pahoittelen.
Se Wilson varmasti kiinnostaisi jokaista saada ilmaiseksi joukkueeseensa, mutta Wilson kuuluu Calgarylle.
Minne jäi Eric Staal treidi?
Odotan vastauksia!
Treidi jää ilmeisesti kokonaan tekemättä, jos jommalla kummalla menee pelaajien määrä yli sallitun.
Kuten strapat jo aiemmin mainitsi, niin oletko tarkastanut kuinka täynnä rosterisi on? Treidi jää ilmeisesti kokonaan tekemättä, jos jommalla kummalla menee pelaajien määrä yli sallitun.
Tai jos toinen menee palkkalattian alle tai katon ylle, kuten minulla kävi.
Odotan vastauksia!
Tästä nyt on väännetty jo niin pitkään että toivoisin komissaarin tekevän jonkunsortin päätöstä. Lähes kaikki ketä tänne on kirjoittanut ollut sitä mieltä että waiverit pois ja loukkaantumiset pidetään.
Tällaisten juttujen takia pitäisi olla mahdollisuus simuloida trade deadline osissa eli vaikka pari päivää ennen ruvetaan jo niitä kauppoja hieromaan. Nyt homma kustiin kun touhu suoritettiin ns. puolivillaisesti vasemmalla kädellä. Hjuva fiilis.
Kauppa on varmasti hyväksytty molemmilta(?) En ole varma sainko edes tradea jossa Eric Staal on mukana. Varmaan on mennyt palkkakatto/-lattia rikki, koska tradea jossa sallittu pelaajamäärä rikkoutuu ei anneta tehdä.
-------
En tiennyt, koska trade deadline tulee... Kyllä se myöhemmin voitaisiin simuloida osissa nyt kun tiedetään koska se tulee.
Noh, eihän sille enään mitään voi. Luotan siihen että Calgaryman on sanojensa mittainen mies ja tuo jo valmiiksi hierottu ja sovittu E.Staal + 2nd 2013 (CAR) <-> M.Giordano + C.Stewart + C.Sarich suoritetaan heti kauden päätteeksi ennen draftia.