Ehtiskö MikV pelata esim. tänään ennen klo 15?
Vaikka nyt?
Ehtiskö MikV pelata esim. tänään ennen klo 15?
Vielä olisi Minnesota(1p), Tampa Bay(1p) ja Dallas(1p) jäljellä. Tänään tulee varmaankin 20:30 jälkeen oltua online niin mieluiten viestiä tänne jos kerkeätte ottamaan pelit niin ei tule muita matseja pelattua.Kun Detroit (2p), Minnesota(1p), Tampa Bay(1p) tai Dallas(1p) on online niin ilmoituksia niin pelataan jäljellä olevat pois.
-Musta_Kyy / MustaKyy13 / Toronto Maple Leafs (1-peli)
Nyt on aikaa tästä hetkestä n.klo19 asti ja sen jälkeen n.klo21 ---> 23Dallas vois olla ainakin linjoilla klo 20:00 -> Tänne vaan huutoja, jos joku kerkeää aiemminkin.
Oon linjoilla jos pääset nyt.Tänään paremmalla onnella kun eilen ei peliseuraa löytynyt? 10 peliä jäljellä vielä niin olis hyvä saada pelailtua.
Ilmotelkaa tänne jos joku tulis Minnesotaa vs pelaan niin tuun pleikkarille
Oon linjoilla jos pääset nyt.
Mulla on toi tuossa auki niin jos ennen kuutta pääset ni otetaan jäljellä oleva peli pois alta, mulla siis philadelphia...EDIT: Prkle ei pääsekkään heti kun pleikkari pikkuveljen käytös täl hetkel..
Chicago online, jos joku sattuis paikalle..
Kerkeetkö tänään?
Kerkeen. Joskus alkuillasta kello 18 tienoilla.
Pääsetkö tänään klo21 koneelle pelaamaan jäljellä olevan pelin pois? Pakko sopia joku aika niin että molemmat on koneella, muutoin on aika tuurissaan että satutaan samaan aikaan konsolille.Porukkaa peleille? Ilmotelkaa tänne jos joku tulis Minnesotaa vs pelaamaan