PS3: NHL 12 Talviliiga

  • 16 182
  • 218

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joku nyt peleille, että saa matsit pelattua. 10 ottelua vieläkin jäljellä vaikka aktiivisesti koittanu viimepäivinä saada peliä! ; )

Keikun tuolla linjoillla, että peleille vaan.

EDIT: Nyt salkkarit + uusipäivä joten 20:30 taas linjoilla jos joku tulee pelaan
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Pääsetkö tänään klo21 koneelle pelaamaan jäljellä olevan pelin pois? Pakko sopia joku aika niin että molemmat on koneella, muutoin on aika tuurissaan että satutaan samaan aikaan konsolille.

Jooo oon 21 paikalla
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Muutamat pelit vois viel pelata jos porukkaa tulee online. Minnesota mun tiimi et jos pelit pelaamatta niin tulkaa ottaan.

Omia pleijjareita täs pelaillaan ja jokaisesta on voitto raavittava
 

Ralph

Jäsen
Pääsisikö kukaan huomenna joskus noin kello 13 pelaamaan Calgarya vastaan? Silloin olisi seuraavan kerran aikaa, myöhemmin lisää.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Pääsisikö kukaan huomenna joskus noin kello 13 pelaamaan Calgarya vastaan? Silloin olisi seuraavan kerran aikaa, myöhemmin lisää.

Mä tuun pelaamaan! Sovitaan vaikka tasan 13?

Muut, ketä vastaan mulla on jäljellä on Mustakyy(2), Miksa80(2) ja JKyykka(1). Milloinkas pelit onnistuis? Huomenna voin pelaa ainakin 13-16 välisenä aikana varmasti.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tulisko joku ottaaan pelit pois alta jolla Minnesotaa vs pelaamatta ?

Musta_Kyy / MustaKyy13 / Toronto Maple Leafs
se7en / Miksa80 / Chicago Blackhawks
GaDa / Calgary Flames
Kahvaajapakki / / Tampa Bay Lightning

Ilmotelkaa koska onnistuis
 
Viimeksi muokattu:

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Voisiko jotain deadlinea heittää niin saadaan ainakin yritystä herättää nuo muutamat epäaktiivisemmat joukkueet?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Voisiko jotain deadlinea heittää niin saadaan ainakin yritystä herättää nuo muutamat epäaktiivisemmat joukkueet?

Joo täällä ollaan samaa mieltä.. oltu jo pitkän aikaa. Musta_Kyytä monet tuntuvat huutelevan, kuten myös itse. Onko kaverilla pelejä pelattuna vai what? En tiedä miten paljon muilla on pelejä pelaamatta mutta ehdottaisin takarajaksi tämän kuun vikaa päivää?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
En tiedä miten paljon muilla on pelejä pelaamatta mutta ehdottaisin takarajaksi tämän kuun vikaa päivää?
Käy ainakin mulle tuo raja, pelit käytännössä pelattuna niin en hirveän pitkään jaksa päivystää tätä ketjua mikäli mitään rajaa ei ole pelien viivyttämiselle.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Musta_Kyy / MustaKyy13 / Toronto Maple Leafs
se7en / Miksa80 / Chicago Blackhawks
GaDa / Calgary Flames
Kahvaajapakki / / Tampa Bay Lightning

Joku peleille nyt ?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tunnin verran olis aikaa pelailla, ilmotelkaa tänne jos joku tulee ottaaan matsit.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Onkos tj Sinkel kuulolla? Jokos oltais valmiita playoffeihin? Kaksinkertaisen sarjanhan tarkoitus oli pitää aikataulut siedettävinä mutta tällä hetkellä siltä ei näytä. Ja onko kukaan kuullut Musta_Kyystä?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Musta_Kyy / MustaKyy13 / Toronto Maple Leafs
se7en / Miksa80 / Chicago Blackhawks
GaDa / Calgary Flames
Kahvaajapakki / / Tampa Bay Lightning

Joku peleille tänää???

Huonolta näyttää kyllä liigan tilanne, ei mahda mitään....
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oiskohan kohta pelaajia linjoilla? Taitaa olla aika turha huudella, kun liiga vaikuttaa aika kuolleelta. Sinkel vois jakaa vähän tj-oikeuksia ja jakaa hieman painetta eri suuntiin. Nyt on aika saattaa liiga päätökseen.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Oiskohan kohta pelaajia linjoilla? Taitaa olla aika turha huudella, kun liiga vaikuttaa aika kuolleelta. Sinkel vois jakaa vähän tj-oikeuksia ja jakaa hieman painetta eri suuntiin. Nyt on aika saattaa liiga päätökseen.

Itselläkin on vähän tämä nyt jäänyt koulun takia, mutta mulla ei taida olla kuin pari peliä pelaamatta.

Ja tottakai voin antaa TJ oikeuksia muillekkin. se7en jos halut niin voin sinulle ainakin antaa, koska olet ollut aktiivinen pelaaja.
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Itse koitin yksityisviestien kautta hakea pelejä aiemmin. Muutamalta tuli vastausta ja hyvin sai pelit poiskin sovittuina aikoina, mutta näiltä jäljellä olevista (pl. Lukko4Ever) ei ole tullut minkäänlaista viestiä takaisin. Muutenkin näyttäisi olevan nuo viimeiset pelit juuri niitä vastaan joita ei alun jälkeen linjoilla ole näkynyt.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Mikäs nyt on sitten tuomio, jos tj-oikeuksia jo jaettiin? Pelataanko ne loput vai ei? Carolinalla on muutama peli pelaamatta, mutta liigan jäsenistä ei ole näkynyt edes onlinessa moneen viikkoon kuin korkeintaan kaksi.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pelataan pelataan. Onko meillä koohoo vielä matsit lätkimättä? Mulla olis esim. nyt aikaa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mikäs nyt on sitten tuomio,

Minun puolesta voitte aloittaa jo pleijarit. Minullahan sinne ei ole asiaa kun olen vissiin nytkin toiseksi viimeisenä ja yksi peli pelaamatta Mustaa_Kyytä vastaan, mutta olen ootellu sitä jo niin kauan että ei taija tulla pelattua? Olis kuitenkin hyvä saaha päätökseen nämä liigat kun niitä kerran aletaan pelaamaan, mennään nyt sitten jyrkästi tj:n linjauksen mukaan vaan, play-offit käyntiin vaan!?!
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Dallas olis kans onlinessä nyt,jos vastuksia vaan on....muutenkin olis hyvä jos ilmoittais,että on peleillä, kun itse en jaksaisi roikkua päivästä päivään ilman vastuksia onlinessä pelin puolellakaan. Itellä ois viel saumat kenties pleijareihin,ja kyllä vähän sylettäs, jos nyt päätetäänkin, että runkosarja lopetetaan kesken ja siirrytään suoraan pleijareihin :)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Musta_Kyy taitaa jäädä kohtaamatta kun lukemattomat muutkin hänen peräänsä ovat huudelleet ilman tuloksia. Meikäläinen on valmiina poffeihin koska vaan. En ole linjoilla ollutkaan pitkiin aikoihin joten miltä sarjatilanne näyttää? Olenko vielä piikissä vai onko GaDa ja kumppanit menneet ohi? Jossain vaiheessa laskeskelin että kotietuun pitäisi pinnat riittää mutta miten on? Jos joku viitsisi tsekata kun linjoilla käy...
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kyllä sielä Jonizzio paahtaa kärjessä, vielä. Mulla on pelaamatta kahdeksan peliä ja omaan hyvät mahdollisuudet piikkipaikalle. Musta_kyy ei oo ikinä saanut yhtään liigaa pelattua loppuun, eikä saa nytkään. Kun Sinkel jakaa tj-oikeuksia, niin alkaa porukan pudottelu. Liigahan tullaan loppuun saattamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös