PS3: NHL 12 Talviliiga

  • 16 213
  • 218

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nyt päivällä on vähän kiireitä mutta illalla joskus 19-20 olisin linjoille tulossa jos vastustajia löytyy. Onko Rangersin kohtaamiselle halukkaita?
 

Ralph

Jäsen
Calgary on nyt linjoilla, tulkaa haastamaan vain.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ilmotelkaa jos joku viel tulis peleille niin tien kannattaako tuota pleikkaria vielä avata
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ehtiskö joku pelaan, että saisin liigan liikkeelle? On ollut vähä kiireitä tässä, mutta nyt alkaa helpottaan. Eka haastaja saa pelit käyntiin ja kaikkia vastaan on siis molemmat pelit pelaamatta.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ne kenellä on New Jersey Devils kohtaamatta niin laittakaa haastetta tulemaan. Pleikkari on auki joten jos en ihan heti huomaa, niin aika nopeasti kuitenkin.
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Tile

Meikäläinen pyytää syvästi Miksa80 nimimerkiltä anteeksi tilttaamisesta. Ongelmia yhteyden kanssa ollu ongelmia vähä koko päivän. Josko iltasella 23-> pääsis seuraavaks peleillä. Lisäksi aktivoidun muutenki taas pelailemaan...Suomea on kannatteu Globenissa sen verta kovi,tärinä alkaa tänään vasta rauhtottua. Over and Out! :)
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulle käy klo 21-->

Noin muuten tämä sarja tuntuu tasollisesti kovemmalta kuin taannoinen Kaamosliiga tai sitten olen itse vaan entistä paskempi. Playoff-paikka lipuu koko ajan yhä kauemmaksi, mutta kiusaa tehdään loppuun asti, se on varma!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Peleille nyt iltapäivästä Torontoa vastaan? Voisin kaksi peliä ottaa, jos joku innokas ilmoittautuisi.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mäkin oon tossa pelivalmiina, jos jotakuta hotsittaa tulla kokeileen.

Edit. Onpa nyt vaikeeta. Linjoilla on parikin sälliä, joista kumpikaan ei taida juuri nyt liigapelejä pelata, mutta niin vain ei haasteet kelpaa.
Edit2. Tajusinkin juuri, että mukana on taas EASHL-pelaajia. Huoh.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Olisiko nyt väkeä tulossa online, pelaamaan vähän Calgarya vastaan? 12/30 ottelua pelattu, vielä siis yli puolet jäljellä.
 

Ralph

Jäsen
Rangerskin nyt kahdesti kohdattu, 13/30 pelattu. Vieläkö löytyisi porukkaa pelaamaan? Buffalo, Nashville, Minnesota, Carolina, Dallas, Montreal, Detroit, Anaheim tai Chicago?
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Musta_kyy vastassa, kolmannessa erässä 0-2-vierasjohto ja ruutu jäätyy paikalleen. Äänet kuuluu ja ilmeisesti vastustaja pelaa yhä kun kuulin että tuli maalikin? Harvoin on peli tiltannut näin, yleensä on päässyt edes jollain napilla pois mutta nyt ei reagoi kone mihinkään. No, olishan se kolmas peräkkäinen voitto kai ollut liikaa tähän liigaan..

0-3-tappio tuli eli ilmeisesti täällä päässä katkes sitten..
 
Viimeksi muokattu:

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Devilsillä jäljellä pelit Ducksia, Rangersia ja Blackhawksia vastaan. Jos olette tänään vielä linjoilla, niin tänne vaan viestiä niin tulen online.
 

Ralph

Jäsen
Omalta osalta puolet runkosarjasta takanapäin, joten vähän kommenttia.

Tämä on ensimmäinen Verkkoliigani koskaan, joten oletin saavani kunnon koulutuksia kokeneemmilta. Pistin kuitenkin riskillä tavoitteeksi pudotuspelipaikan, mutta olenkin yllättänyt itseni kun saldo onkin komea 11-2-2. Varsinaisella peliajalla turpiin kahdesti Tampa Baylta ja jatkoajalla Torontolta sekä New Jerseyltä. Taidan kyllä päästä kahdeksan parhaan joukkoon, nyt olen kolmantena.

Joukkueekseni valikoitui suurin inhokkini koko liigasta eli Calgary. Siellä pelaa vain kaksi kivaa pelaajaa, jotka ovatkin molemmat kovia suosikkeja. Molemmilla käytössä vielä minun "oma" numero, 13. Tässä onkin tutkaparini ykkösketjussa joilla molemmilla on 15 ottelussa 8+14=22 -tehot. Nämä jannut ovat Alex Tanguay ja Michael Cammalleri.

Mistä muuten johtuu, että kun Montreal lähti linjoilta kesken pelin, sain voiton, mutten kun Carolina lähti? Carolinaa vastaan oli pelattu vielä enemmänkin.

Vielä vastassa kerran Nashville ja kahdesti Anaheim, Buffalo, Carolina, Chicago, Dallas, Detroit sekä Minnesota.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joo itselläni muistaakseni statsit 15-3(tai4)-1. Tähän asti kohdanneiden tasosta sen verran että Saube oli tuttuun tapaan helvetin kova kun voitin hänet ekassa rankuilla ja toisessa olin kolmannessa erässä tappiolla kun peli meni poikki ja meikälle ansaitsematon voittomerkintä. Uusista tuttavuuksista nousee kaksi ylitse muiden. Kahvaajapakin Tampa oli helvetin kova. Voitin ekan vaikka olin lievästi köysissä ja hävisin toisen. Ja toinen on GaDan Calgary. Molemmista tappiot koska jätkän pelityyli poikkeaa muista aika selkeästi.

Olen kehitellyt analyysin kaverin pelistä mahdollista playoff-kohtaamista varten;)
Peli perustuu yhden miehen täydelliseen kiekkokontrolliin johon täytyisi vastata mies vs mies vartioinnilla mutta näissä meidän peleissä meikä vaihtoi ukkoa omassa päässä kuin kanavaa ja kokoajan olin myöhässä. Puolustuspeli taas nojaa kovaan ja osaavaan taklauspeliin joihin pysähtyi jokainen meikäläisen hyökkäys. Siihen puree nopea syöttöpeli keskialuetta ylittäessä sekä hyökkäysalueella. Maalinedustan syöttölinjat ovat myös hyvin tukossa joten laukauksilla ja ripareilla täytyy hakea ratkaisua. Mitäs mieltä GaDa olet meikäläisen analyyseistä? Sihvoseksi Sihvosen paikalle vai löytyykö sieltä totuuden poikanen;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös