Monrtrealia vastaan yritin pari kertaa, molemmat yritykset meni poikki ensimmäisessä erässä. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa EA:n kanssa viime aikoina?
2x on 7matsista mitä tullut pelattua niin peli jökähtänyt
Monrtrealia vastaan yritin pari kertaa, molemmat yritykset meni poikki ensimmäisessä erässä. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa EA:n kanssa viime aikoina?
Hmm, meniköhän joukkue nyt väärin? En ymmärtääkseni kyllä sinua vastaan ole yrittänyt pelata.Monrtrealia vastaan yritin pari kertaa, molemmat yritykset meni poikki ensimmäisessä erässä. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa EA:n kanssa viime aikoina?
Sorry, muistin joukkueen väärin, kun pelasin yhden täyden harkkamatsin siihen alkuun Montrealia käyttänyttä satunnaista vastustajaa vastaan. Sinkelin Predatorshan oli kyseessä, lopuksi peli jymähti täysin ja menin nukkumaan, sorry Sinkel!Hmm, meniköhän joukkue nyt väärin? En ymmärtääkseni kyllä sinua vastaan ole yrittänyt pelata.
Laitoin haastetta tulemaan, jos nyt ehdit pelata?Tulisko joku ottaan matsia?
EDIT: Hiljasta on, ilmotelkaa tänne jos joku pelaa ei jaksa tuol pleikkarilla päivystää
Laitoin haastetta tulemaan, jos nyt ehdit pelata?
Mulla kävi ainakin moka, jäi koko päiväksi peli päälle. Pelasin parit pelit aamulla ja illalla tosin.Sitten pieni valituksen poikanen: Olin eilen varmaan kolmisen tuntia linjoilla ja vain strapat suostui matseihin, kiitokset hänelle. Missä muut luuraa?
Ilmeisesti mua ainakin pari kertaa haastoit, mutta oli nämä kahden pelin sessiot kesken kahta muuta vastaan. Tänään taas 9 maissa linjoilla varmaankin tunnin verran.Sitten pieni valituksen poikanen: Olin eilen varmaan kolmisen tuntia linjoilla ja vain strapat suostui matseihin, kiitokset hänelle. Missä muut luuraa?
Sori saube kun lähin, mutta netti päätti tilettää ja ilman nettiä on vaikee pelata ja ei viiti kännykän netillä pelata kun se lagaisi iha järjettömästi.
Pelataan huomenna se meidän peli jos sopii.
Kaks voittoa ja ne molemmat tullu kun vastustajalla katkennu yhteys