PS3: NHL 12 Talviliiga

  • 16 214
  • 218

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Monrtrealia vastaan yritin pari kertaa, molemmat yritykset meni poikki ensimmäisessä erässä. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa EA:n kanssa viime aikoina?

2x on 7matsista mitä tullut pelattua niin peli jökähtänyt
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Sori saube kun lähin, mutta netti päätti tilettää ja ilman nettiä on vaikee pelata ja ei viiti kännykän netillä pelata kun se lagaisi iha järjettömästi.

Pelataan huomenna se meidän peli jos sopii.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hmm, meniköhän joukkue nyt väärin? En ymmärtääkseni kyllä sinua vastaan ole yrittänyt pelata.
Sorry, muistin joukkueen väärin, kun pelasin yhden täyden harkkamatsin siihen alkuun Montrealia käyttänyttä satunnaista vastustajaa vastaan. Sinkelin Predatorshan oli kyseessä, lopuksi peli jymähti täysin ja menin nukkumaan, sorry Sinkel!

Tänään voisin aamulla päivällä pari peliä ottaa, jos joku on innokas!

EDIT;lisäys: Siis mitä vittua, eihän tämä näin ennen mennyt? Ne Sinkeliä vastaan pelatut pelit katkes 0-0 tilanteessa 5 ja 10 minuutin kohdalla ekassa erässä ja olen sitten hävinnyt ne molemmat 4-0. Muistelin että tämmöisissä tapauksissa NHL12 tuomitsi aiemmin pelin uudelleen pelattavaksi. Vituttaa, kun olis varmaan ollut muutakin tarjolla kuin 15 minuuttia, 0 maalia ja 0 pistettä.
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Onko tänään 20:30-22:00 välillä pelaajia linjoilla, eilen tunnin illalla oli peli auki mutta ei pelaajia ollut linjoilla?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tulisko joku ottaan matsia?

EDIT: Hiljasta on, ilmotelkaa tänne jos joku pelaa ei jaksa tuol pleikkarilla päivystää
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
9-1 johdos ja 2min 3erää jäljellä ja EA heittää pois palvelimelta GG

Nooh toivottavasti näitä ei mahdollisissa pleijjareissa pääse käymään
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
10-2-1 ja juna puksuttaa;)

Muistanko oikein että hävisin GaDalle ja Kahvaajapakille? Onko teillä jotain salaista tietoa aloituksiin liittyen kun huomasin että teitä vastaan kärsityt tappiot selittyvät ainakin murto-osaksi sillä että voitin vain yhden aloituksen per erä näissä matseissa? Sitten pieni valituksen poikanen: Olin eilen varmaan kolmisen tuntia linjoilla ja vain strapat suostui matseihin, kiitokset hänelle. Missä muut luuraa?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sitten pieni valituksen poikanen: Olin eilen varmaan kolmisen tuntia linjoilla ja vain strapat suostui matseihin, kiitokset hänelle. Missä muut luuraa?
Mulla kävi ainakin moka, jäi koko päiväksi peli päälle. Pelasin parit pelit aamulla ja illalla tosin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Sitten pieni valituksen poikanen: Olin eilen varmaan kolmisen tuntia linjoilla ja vain strapat suostui matseihin, kiitokset hänelle. Missä muut luuraa?
Ilmeisesti mua ainakin pari kertaa haastoit, mutta oli nämä kahden pelin sessiot kesken kahta muuta vastaan. Tänään taas 9 maissa linjoilla varmaankin tunnin verran.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Pääsiskö kukaan nyt peleille? Buffalo vois avata kauden. Helppoja pisteitä tarjolla, kun varmaan puoli vuotta aikaa viimeisimmästä 1vs1-pelistä. Jos mua ei näy onlinessa, niin laittakaa viestiä tänne!

Niin ja Psn on Peteee29, ei näyttänyt olevan sitä tossa avausviestissä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Sori saube kun lähin, mutta netti päätti tilettää ja ilman nettiä on vaikee pelata ja ei viiti kännykän netillä pelata kun se lagaisi iha järjettömästi.

Pelataan huomenna se meidän peli jos sopii.

Juu ei haittaa... Pelaillaan tässä jossain vaiheessa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Oisko pelaajia joita vastaan ei ole tullu pelattua?
Kaks voittoa ja ne molemmat tullu kun vastustajalla katkennu yhteys :(
Pikkusen rupiaa jo ******* ku ei saa laukauksia kun sen verran mitä vastustaja maaleja.. :) Ja omat ei saa katkottua syöttöjä mutta vastustajalla katkaisee kaikki.. aarg..
 

Ralph

Jäsen
Nyt 1/3 eli 10 ottelua pelattuna minulla Calgaryllani. Saldona 7-2-1, eli melko hyvä. Nyt vielä kerkeän joitain pelaamaan, sitten seuraavan kerran vasta sunnuntai-iltana. Tulkaapa nyt äkkiä paikalle te, jotka ette ole vielä Calgarya kohdanneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös