PS3:n NHL 11 Divari

  • 35 547
  • 476

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Canadiens linjoilla, haastetta
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Canadiens voitti Penguinsin 4-1, Penguins oli parempi mutta kaverilla kävi paska tuuri : )

E: toinen peli 3-0 Canadiensille, oli kesken 1-0 Canadiensin johdossa kunnes vastustaja poistui pelistä..´? tämäkin täysin Penguinsin peli.. :D
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Canadiens voitti Penguinsin 4-1, Penguins oli parempi mutta kaverilla kävi paska tuuri : )

E: toinen peli 3-0 Canadiensille, oli kesken 1-0 Canadiensin johdossa kunnes vastustaja poistui pelistä..´? tämäkin täysin Penguinsin peli.. :D

Kiitos EA:lle tästä. Yhteys poikki palvelimeen, mutta kyllä täällä netti ihan hyvin toimii kuitenkin. Vitutuksen määrää ei voi sanoin mitata, kun vastustajan ensimmäinen laukaus ensimmäisen erän lopulla menee vieläpä erittäin halvalla tavalla Fleuryn längistä "vanhanaikaisella" sisään.

Ekassa matsissa toki numerot oli minun puolellani, mutta maalinteko oli vastustajalla sata kertaa parempaa. Ei jäänyt mitään seliteltävää kyllä tuosta. Onneksi sentään kuparinen meni rikki viimeisillä sekunneilla.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Järjetöntä kuraa kyllä tossa liigassa kun ei näe onko pelaajilla joita haastat peli kesken vai ei.Turhia haasteita tulee tehtyä.
Ja pieni pyyntö olisi että yritettäisiin pitää siitä kiinni että pelattaisiin 2 peliä putkeen jos vaan mahdollista niin ei tarvitsisi ihmetellä aina uudestaan että kenet pystyy haastamaan.

edit: Ja niin siis haasteita otetaan vastaan!
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Kiitos EA:lle tästä. Yhteys poikki palvelimeen, mutta kyllä täällä netti ihan hyvin toimii kuitenkin. Vitutuksen määrää ei voi sanoin mitata, kun vastustajan ensimmäinen laukaus ensimmäisen erän lopulla menee vieläpä erittäin halvalla tavalla Fleuryn längistä "vanhanaikaisella" sisään.

Ekassa matsissa toki numerot oli minun puolellani, mutta maalinteko oli vastustajalla sata kertaa parempaa. Ei jäänyt mitään seliteltävää kyllä tuosta. Onneksi sentään kuparinen meni rikki viimeisillä sekunneilla.

Mjoo mutta kaikki kunnia vastustajalle, tuurilla voitin, viimeistely mulla vähän parempaa mutta kyllä mä pesukoneessa olin. Ja tokassa pelissä sitten EA ratkas :D no, näitä sattuu..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Washington olisi taas linjoilla, joten haastetta tulemaan vaan!

Huhhuh, koko työpäivän sitä on odottanut että pääsee taas pelaamaan!

Edit. Mitähän tuo peli lagaa? Sen mukaan minä, siis minä omalla nimelläni, olen tehnyt 10 pistettä pelaajana ja olen pelaajien pistepörssin sijalla 8. :-D
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Toimiiko muilla tällä hetkellä onlinepelit?Itsellä tulee koko ajan "yhteys vastustajaan katkesi" kun yrittää haastaa/vastata haasteeseen.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Johan siinä kestikin kauan, ennen kuin alkoi v*tuttamaan tämäkin peli ensimmäistä kertaa. Paraikaa pelaan anantin Carolinaa vastaan ja Semyon imee ropellin siniviivalta jne. Cam Ward taasen ei kyllä imase yhtäkään. Nyt alkoi myös ärsyttää se, että mailannosto piti vaihtaa R3 -> L1+neliö. Semivaikeampi tuo "uudempi" yhdistelmä! Ja sitten aika ajoin tulee näitä tappeluunhaastamisia vahingossa.

Myös puolustaminen on jotenkin todella paljon vaikeampaa klassisella ohjauksella, kuin kympissä.. Mutta näillä mennään, en kuitenkaan halua alkaa kesken liigan opettelemaan mitään uusia asetuksia prkl.

Edit. Toisessa osaottelussa pääsin jopa ns peliin mukaan, mutta J.Jokisen rannari on paha, siniviivalta.

Edit2. Toisessa osaottelussa oli mahikset voittaa, mutta jatkoajalla kaverille 1 potentiaalinen paikka, 1 maali. Nyt ei ole kaukana ettei ohjain lennä seinään.
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myös puolustaminen on jotenkin todella paljon vaikeampaa klassisella ohjauksella, kuin kympissä.. Mutta näillä mennään, en kuitenkaan halua alkaa kesken liigan opettelemaan mitään uusia asetuksia prkl.

Edit2. Toisessa osaottelussa oli mahikset voittaa, mutta jatkoajalla kaverille 1 potentiaalinen paikka, 1 maali. Nyt ei ole kaukana ettei ohjain lennä seinään.

Juurikin näiden tuntemuksien takia ajattelin säästää, ja vaihtaa oletusasetuksiin, lisäksi pitkät siivut ilman katkoja ovat pahoja, kun ei pysty ketjuja vaihtamaan.

Löytyyköhän jostain suomeksi noita komentoja?

L1 + R ylös -> Hyppy
L1 + R alas -> "Bure"
L1 + R oikea/vasen -> kiekonmenetys
L2 + R pyöräytys -> pyörähdys
Puolittainen lämäri R:llä -> säbäranne
Tatin veivaus -> kynäilyä :)

Tuossahan noita, pääset alkuun...

Raymondille: Olen samaa mieltä tuosta, että tuplaottelut olisivat järkevin tapa viedä liigaa eteenpäin, samalla varmistuisi koti- ja vierasotteluiden määrien tasaisuus.

Mitä tuohon haastamiseen tulee, niin pelin aikana on kyllä melko nopeaa kirjoittaa käynnistysvalikosta viesti, esim. 6min, jos jonkun näkee haastelevan. Tällöin haastaja tietää odottaa tuon aikaa, ja taas saadaan pari peliä pelattua.

Jos taas vastausta ei kuulu, niin haastaja tietää, että tällä kertaa on turha jäädä odottelemaan.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
L1 + R ylös -> Hyppy
L1 + R alas -> "Bure"
L1 + R oikea/vasen -> kiekonmenetys
L2 + R pyöräytys -> pyörähdys
Puolittainen lämäri R:llä -> säbäranne
Tatin veivaus -> kynäilyä :)

Tuossahan noita, pääset alkuun...

Kiitän! Ja jos joku laittaa lisää niin kiitos hänelle!

Ps. Jos joku ei ole pelannut mua vastaan nii haastetta tulemaan!
 
Viimeksi muokattu:

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
pelit Vancouveria vastaan takana, voitot 2-0 ja 5-1 Phillylle...ei tuo peli siltikään vielä ole oikein auennut mulle,,prkle...mutta philly linjoilla edelleen!
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
pelit Vancouveria vastaan takana, voitot 2-0 ja 5-1 Phillylle...ei tuo peli siltikään vielä ole oikein auennut mulle,,prkle...mutta philly linjoilla edelleen!

Mua vastaan kun pelaa niin se on vastustajille 95% varmuudella voitto. Joskus saatta tapahtua ihme, että minä voitan siis miten voi olla tuo maalinteko kauheeta tervenjuontia minulla. Omissa soi enemmän kuin lakisallii ja jos olisi vähän paskempi veska niin turpaan tulisi tyyliin 10-0.
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Olipas tiukat pelit philadelphiaa vastaan, ensimmäisen vei philly jatkoajalla ja toisen voitti allekirjoittanut rankkareilla. Tässä toisessa pelissä jouduttii tarkastelemaan myös videolta maaleja ja molemmat maalit tuomari hyväksyi, vaikka philadelphian maalissa phillyn pelaajalla oli vahvasti korkea maila, mutta tuomari hyväksyi sen.
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Olipas tiukat pelit philadelphiaa vastaan, ensimmäisen vei philly jatkoajalla ja toisen voitti allekirjoittanut rankkareilla. Tässä toisessa pelissä jouduttii tarkastelemaan myös videolta maaleja ja molemmat maalit tuomari hyväksyi, vaikka philadelphian maalissa phillyn pelaajalla oli vahvasti korkea maila, mutta tuomari hyväksyi sen.

Joo se mun maali oli kyllä korkea maila...mutta olipas hyvät pelit!
Äsken sitten pelasin crosbyä yms vastaan ja ekan voitin, toisessa huomas sen että tässä pelissä maalivahti on kyllä todellakin puoli joukkuetta, fleury piti pingviinejä pystyssä ja niinhän siinä sitten 2-0 tappio tuli, tosin se toinen maali oli jo aika kosmetiikkaa.. mutta oma moka, 1-0 tilanteessa ja noin puoli minuuttia ennen loppua sain rankkarin, jäädyin ihan täysin ja veto suoraan logoon...

Mutta vielä vois pari peliä pelata jos joku on linjoilla...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Penguins tahkosi kaksi peliä Phillyä vastaan ja voitot menivät tasan 1-1. Taisi olla ensimmäinen kerta tässä sarjassa, kun Penguins oli molemmat pelit täysin jyrän alla. Ensimmäinen menikin ihan oikeutetusti Phillylle, mutta toiseen saatiin sitten puolustukseen sen verran ryhtiä, ettei noita tuhannen taalan paikkoja vastustajalle suinaantunut enää kuin hädin tuskin kymmenen.

Edit. Unohdin sitten mainita tuon lopun rankkarin. Joka tapauksessa Fleury oli toisessa kohtaamisessa aivan liekeissä ja hyökkääjät tekivät sen tarvittavan maalin. Toinen oli tosiaan pelkkää kosmetiikkaa. Tilastot puhuivat kyllä molempien otteluiden osalta karua kieltään siitä missä päässä peliä pelattiin.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Nonii, nyt hereillä! Divarissahan on vapaana vielä vaikka kuinka monta paikkaa ja halukkaitakin luulis löytyvän, joten liittykää. Mukavampi pelata, kun saa täyden liigan, eikä ainoastaan reilu 20 joukkuetta!

Washington on linjoilla varmaan tossa 18 jälkeen, eli silloin voisi taas pelata.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
VIISI PAIKKAA VAPAAN DIVARIIN!! ILMOITTAUTUKAA TÄNÄÄN JOS HALUATTE PELATA DIVARISSA, DIVARI SULKEUTUU NOIN KELLO 22.00!!!!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Taas tuli todistettua, että jääkiekko on maalintekopeli. Penguins ja Senators kohtasivat kahdesti molempien mennessä Senatorsille Penguinsin hallitessa laukaustilastoja. Jos tällä(kin) kertaa jäi jotain hampaankoloon, niin ehdoton ykkönen oli kyllä Ruudun säbärysty, joka ilman minkäänlaista harhautusta upposi etunurkkaan. Maalivahtien täydelliset purkukiekot ketuttavat myös vähäsen, kuten myös kiekon järkyttävä pomppiminen ajoittain. Viimeiseen on kyllä suurin syy omassa turoilussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös