PS3:n NHL 11 Divari

  • 35 349
  • 476

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Demokratia lienee toimivin vaihtoehto, joten tulen kuuntelemaan kaikkien mielipiteitä. Mutta tässä lyhyesti miten olen suunnitellut.

-NHL-joukkueet.
-30 joukkuetta.
-5 min erät
-Vaihdot eivät sallittuja. Muuten sarja kutistuu 10 joukkueeseen.
-16 joukkuetta Play-offeissa. Sarjat paras seitsemästä.
-Kaksinkertainen runkosarja
-Pelitahti täytyy pitää yllä. Kaverin pakkiin ei saa kusta. Ottelut tulee myös pelata loppuun vaikka tilanne olisi hyvinkin epämiellyttävä. Tosin odotettavissa on jälleen muutamia EA-sportsin aiheuttamia katkoksia kesken otteluiden.
-Sarja ainoastaan Jatkoajan jäsenille


Seuraava lista on poimittu Jatkoajan keskusteluista ja saattaa sisältää virheitä. Toivon kuitenkin että Fairplay-hengessä saataisiin tilanteet hoidettua eikä valitettaisi vaikka varausjärjestys olisi hieman väärä.

Koitetaan nyt saada vietyä divari loppuun uudella sarjalla. Siis sarja on yksinkertainen jne. Vaihdot olisi pystynyt ottamaan mukaan, mutta tähän niitä en ottanut sen takia, että saataisiin tämä vietyä mahdollisimman nopeasti läpi.

Toivotaan, että pelit toimii kaikilla!

Tunnus: Jatkoaika Divari1
Lyhenne: JATDI

TJ:nä toimivat Herkku ja Sinkel


1 Rommeli / Rommeli_fin / Pittsburgh Penguins
2 Sinkel / kiiWehl / Vancouver Canucks
3 JussiK / Fresh247 / Washington Capitals
4 ditrim / ditrim2008 / San Jose Sharks
5 Babu / Raisinger / New York Rangers
6 Mäntylä #18 / sterrge / Floroda Panters
7 Lynx Canadiensis / lio94_ / Tampa Bay Lightning
8 Sinom / anantti / Carolina Hurricanes
9 Lättfil / kertsi86 / Chicago Blachawks
10 salonen /elmeri10 / Philadelphia Flyers
11 mustaseiska / Detroit Red Wings
12 JuhaHT / Hopkukkuu / Calgary Flames
13 Crueman / xswest / Los Angeles Kings
14 Kuubextra / Kuubextra / Ottawa Senators
15 Paha_Kurki/ Buffalo Sabres
16 Mentos / Anaa92 / Dallas Stars
17 kuhanpoika / Kuhanpoika / Toronto Maple Leafs
18 Tappara Seinäjoelta / juha96 / Anaheim Ducks
19 Kempula / Kempula_80 / Nashville Predators
20 NemanjaVidicious / NemanjaVidicious / Montreal Canadiens


Ilmoittakaa jos ette kerkeä pelaamaan!
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joo oon mukana. En jaksa tilailla mistään mutta aattelin heti perjantaiaamulla käydä kurkkimassa josko ton sais jostain mukaan. Perjantainahan toi julkaistaan?
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Peli julkaistaan torstaina jos nyt en ole aivan väärässä. :D

En ole varma onko tuo lista oikea ketkä pelasivat divarissa, mutta korjatkoon joku muu listan jos on virheitä. Lista on kopioitu toisesta keskustelusta.
Ja alempana on järjestyksessä uudet pelaajat ketkä olivat ilmoittautuneet divariin ja nämä on poimittu tuolta PS3:n NHL11 Liiga/Divari puolelta. Ensimmäisenä on Jatkoajan nick ja toisen PSN-nick. Vihreitä varmasti löytyy.

Divari

1 Musta_Kyy
2 Beagle Boy
3 Keba
4 JZZ (siirtyi liigaan?)
5 Durable
6 HLE
7 RDivis
8 Rey
9 Narmo
10 PääylösTimppa
12 Keba / Esuman
13 Koivistoinen / yeahbuddy_
14 Pezel / Villan-88
15 Kuubextra / Kuubextra
16 mustaseiska / mustaseiska
17 Paha_Kurki / Paha_Kurki
18 Rommeli / Rommeli_fin
19 player#26 / perskeles87
20 JiiTee / TiCimon
21 Mentos / Anaa92
22 Jonttu12 / jontsu
23 Visnovsky / Visnovsky
24 Duffman / jasba7

Uudet pelaajat!

1. Sinkel / kiiWehl
2. JussiK / resh_247
3. ditrim / ditrim2008
4. Fernando / Henekh
5. Patasydän / Finneri
6. TaoTao / JohnnyBlock
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Tänään tuli vpd:ltä tekstari, että paketti on postissa, joten silloin olen siis valmis aloittamaan. Jatkoajan syysliigassa kävin jo harjoittelemassa, joten divaripelejä innolla odottelen.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Mukana ollaan

Nousu liigaan kariutui ratkaisevan ottelun jatkoajalla, joten innolla taas mukaan. Joku vois tuon varausjärjestyksen pistää kohdilleen. Tuon toisen topicin listassa oli meikäläinen kahteen kertaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo oon mukana. En jaksa tilailla mistään mutta aattelin heti perjantaiaamulla käydä kurkkimassa josko ton sais jostain mukaan. Perjantainahan toi julkaistaan?

Snagari ei tule pääliigaan mukaan eli yksi paikka on vapaana. Kyselin Beaglelta halukkuuttaan osallistua liigaan, koska oli ensimmäisellä varapaikalla pääsarjaan. Ei ehdi kuulemma vielä tähän liigaan mukaan eli sulle JZZ avautui juuri paikka pääsarjaan? Haluatko tulla?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Snagari ei tule pääliigaan mukaan eli yksi paikka on vapaana. Kyselin Beaglelta halukkuuttaan osallistua liigaan, koska oli ensimmäisellä varapaikalla pääsarjaan. Ei ehdi kuulemma vielä tähän liigaan mukaan eli sulle JZZ avautui juuri paikka pääsarjaan? Haluatko tulla?
Niin no, kyllähän sitä vois tulla taas ottamaan kaikilta kuokkaan. Hissijoukkue ilmoittautuu mukaan mestaruussarjaan siis!
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Ehdottomasti mukana! Pelin hommaan vasta viikonpäästä perjantaina, ettei pääse kiusaus yllättämään kesken kirjoitusten lukemisten. Mutta siis, jos huolitaan, niin Mentos ilmottautuu.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Vieläkö mahtuu mukaan? en oo aikasemmi ollu näis liiga hommeleis mukana niin en oikee tiiä miten tapahtuu. Pelin käyn torstaina metsästään jostain. psn on sterrge
 
Viimeksi muokattu:

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Toivon, että joku vanha pelaaja laittaisi homman alulle. Itse voin auttaa tarpeen mukaan, koska iteselläni ei ole mitää aikaisempaa kokemusta tästä hommasta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Divari

Musta_Kyy
Beagle Boy
JZZ
Durable
HLE
RDivis
Rey
Narmo
PääylösTimppa

Tässä hieman pävitystä listaasi divari miehistä. Loput pitikin paikkansa muistaakseni. Uusiakin mahtunee noiden kuuden lisäksi viel siis pari.

Vanhat divarimiehet voisivat myös ilmoitella tulevatko mukaan tähän liigaan! Takarajan ilmoittautumiselle saa teidän TJ päättää.


Uudet pelaajat!

1. Sinkel / kiiWehl
2. JussiK / resh_247
3. ditrim / ditrim2008
4. Fernando / Henekh
5. Patasydän / Finneri
6. TaoTao / JohnnyBlock

Musta_Kyy (tippui liigasta divariin)
Beagle Boy (tippui liigasta divariin)
JZZ (siirtyi liigaan)
Durable (tippui liigasta divariin)
HLE (tippui liigasta divariin)
RDivis (tippui liigasta divariin, mutta ilmeisesti ei tule divariin nyt mukaan)
Rey (poistettiin viimeksi liigasta kun ei saanut lähellekkään kaikkia pelejä pelattua, toimikaa miten tahdotte.)
Narmo (ei voi tulla divariin, koska ei ole enään tunnuksia jatkoaikaan.)
PääylösTimppa (huikea pelimies, mutta ei saanut pelattua kaikkia pelejä liigassa, joten poistettiin.)

Tässä hieman pävitystä listaasi divari miehistä. Loput pitikin paikkansa muistaakseni. Uusiakin mahtunee noiden kuuden lisäksi viel siis pari.

Vanhat divarimiehet voisivat myös ilmoitella tulevatko mukaan tähän liigaan! Takarajan ilmoittautumiselle saa teidän TJ päättää.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
1 Musta_Kyy /
2 HLE /
3 Rey /
4 PääylösTimppa /
5 Keba / Esuman *
6 Koivistoinen / yeahbuddy_
7 Pezel / Villan-88
8 Kuubextra / Kuubextra
9 mustaseiska / mustaseiska *
10 Paha_Kurki / Paha_Kurki
11 Rommeli / Rommeli_fin *
12 player#26 / perskeles87
13 JiiTee / TiCimon
14 Mentos / Anaa92 *
15 Jonttu12 / jontsu
16 Visnovsky / Visnovsky
17 Duffman / jasba7

Uudet

18 Sinkel / kiiWehl *
19 JussiK / resh_247 *
20 ditrim / ditrim2008 *
21 Fernando / Henekh *
22 Patasydän / Finneri *
23 TaoTao / JohnnyBlock *
24 Mäntylä #18 / sterrge *
25 Lynx canadensis / *
26 Herkku / *
27 Sinom / anantti *
28
29
30

* Mukana

Tässä päivitystä. Edelleen etsitään sarjaan TJ:tä. Itse voin olla tässä apuna..

JZZ kiitokset huomautuksesta!
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
^^ Keba näyttäisi olevan listalla kahteen kertaan, kohdissa 3 ja 8.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tonne NHL 11-ketjuun postasinkin aiemmin. Eli pleikkari tulee huomen aamulla talouteen niin tulisin mielelläni mukaan divariin. PSN tulee olemaan JulmaHerkku.
Kokemusta on liigan peluusta.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
En ole koskaan pelannut vastaavaa liigaa, eikä näköjään ole kaikki muutkaan tässä divarissa olevat, niin voisiko joku kirjoittaa ns. pähkinänkuoressa miten homma tässä toimii?

Ei se varmasti monimutkaista ole, mutta saisipahan vähän taustoja tietoon ennen kuin päästään aloittamaan!

Ainiin, jos tuohon listaan voisi korjata PSN nimimerkkini on Fresh_247, ei resh_247!
 

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, eli sama kun ylempänä ja laitoinkin tohon Liiga/divarit keskusteluun jo, mutta laitetaan tännekin eli mukana ja nick on kertsi86.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuten jo tonne toiseen ketjuun kirjoitinkin, niin mielelläni olisin taas mukana, pääsen kuitenkin PS:lle vasta alkuviikosta, joten liittyisin vasta silloin.

Aktiivisuutta löytyy, joten saisin varmasti pelattua muut kiinni, kuten vanhat divarijyrät toki tietävätkin.

TJ:t päättäkööt, onnistuuko ym.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tähän mennessä kaikki uudet on lisätty listaan ketkä on sanonut halukuutensa pelata. Jos huomisiltaan/perjantai iltapäivään mennessä ei löydy TJ:tä niin itse koitan alkaa pyörittämään divaria. Itse en ole aikaisemmin pyörittännyt mitään liiga niin siksi toivon, että joku kuka on ollut ennen näissä hommissa niin pistäisi hommat alulle. Mutta jos itse joudun niin toivottavasti ymmärrystä tulee virheistä. Kukaanhan ei ole seppä syntyessään ja Calcichew on luvannut opastaa minua jos itse pistän divarin pystyyn ja kiitokset hänelle jo nyt.

Ps. Vanhatkin pelurit voisi alkaa ilmoitautua pikkuhiljaa, että saataisiin divari käyntiin mahdollisimman pian.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tähän mennessä kaikki uudet on lisätty listaan ketkä on sanonut halukuutensa pelata. Jos huomisiltaan/perjantai iltapäivään mennessä ei löydy TJ:tä niin itse koitan alkaa pyörittämään divaria. Itse en ole aikaisemmin pyörittännyt mitään liiga niin siksi toivon, että joku kuka on ollut ennen näissä hommissa niin pistäisi hommat alulle. Mutta jos itse joudun niin toivottavasti ymmärrystä tulee virheistä. Kukaanhan ei ole seppä syntyessään ja Calcichew on luvannut opastaa minua jos itse pistän divarin pystyyn ja kiitokset hänelle jo nyt.

Ps. Vanhatkin pelurit voisi alkaa ilmoitautua pikkuhiljaa, että saataisiin divari käyntiin mahdollisimman pian.

Meikäläisen nimi puuttuu vielä listasta. Ilmoittauduin tossa muutama viesti ylempänä, joten jos pystyisit vielä paikan varaamaan ennen kuin loppuu.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mulla on sama juttu kuin mustaseiskalla. Eli innolla ollaan mukana, jos sopii että ensi viikon alussa liityn mukaan.

Edit. Mustaseiska on muuten kahteen kertaan listalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös