PS3:n NHL 11 Divari

  • 35 345
  • 476

ditrim

Jäsen
Sharks odottaa että joku haastaisi. Vilahtaako se "View game invite" etusivulle sittenku joku tulee haastamaan vai pitääkö mun mennä välillä pois päävalikosta?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Nashville noin tunnin verran linjoilla.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mut voidaan mun puolesta poistaa tästä divarista kun ei tosta pelaamisesta tunnu tulevan mitään.Tai pelaamisesta siis tulisi mutta kun sinne asti ei tunnu ikinä pääsevän.Ei riitä mielenkiinto kokeilla että josko nyt sattuis toimimaan tai josko nyt..
että sellasta...
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Huh huh mitkä pelit Ditrimiä vastaan. En oo ikinä pelannu noin tiivistä puolustusta vastaan mitä Sharkseilla oli. Ehdottomasti ansaitut pisteet San Joseen!
 

ditrim

Jäsen
Huh huh mitkä pelit Ditrimiä vastaan. En oo ikinä pelannu noin tiivistä puolustusta vastaan mitä Sharkseilla oli. Ehdottomasti ansaitut pisteet San Joseen!

Oli kyllä tiukat väännöt. Tuli kyllä pelattua sellaista rautakorpikiekkoa että huh huh :)

4 vikassa pelissä pakki loukkaantui 5 kertaa. Melkoisia pommittajia löytyy Jatkoajan riveistä.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hienoja pelejä ollut tänään, kiitokset vastustajille. Ensin Carolinalta kuokkaan varsinaisella ja toinen rankkareissa. Noh, ekan matsin kaksi ekaa erää eivät olleet niin hyviä itseltäni. Meni vati täysin nurin tuomariin. Ei se vaan voi olla niin, että toinen saa jäähyn jokaisesta pokesta vaikkei osukaan, toinen taas saa kaataa pelaajia pokella ilman jäähyä. Rasittavaa.

Phoenixia vastaan ensimmäisessä matsissa "vakuuttava" 3-1 -voitto. Vähän tuntui alussa, että joka veto menee, sitten siilipuolustuksella loppu matsi. Toinenkin oli tiukka, mutta Coyotes vei. Voittomaali jäi "hieman" kaivelemaan, kun Brodeur kävi päätykiekossa tanssimassa kulmalipulla kiekon päällä ja Doan kuittasi. Jumankauta, koko ajan saa sitä säätäjää pelätä. Miten muistelin, että EA:n piti rajoittaa uusimmassa asetussarjassa näiden muutamien maalivahtien vastaantuloja irtokiekkoon ETENKIN Online-peleissä. Juuh, siltä näyttää. Eikä siinä mitään, mutta kun molari ottaisi sen kiekon lapaansa niin asiaan voisi jotenkin edes vaikuttaa. Nytkin Martin vaan kävi kulmassa, päästi kiekon längistä ja heitti perhoset kolme metriä maalista.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Siitä verkkoliigojen kokoonpanojen poistamisesta ja uudelleenlataamisesta, voisiko joku neuvoa miten tehdään? En viitsi alkaa itse kokeilemalla kokeilemaan, ettei mene ihan reisille.

Ei toimi vieläkään täältä päästä nimittäin, ja alkaa paine olemaan jo aika kova kun idlaan 20min pelissä niin inboxissa keskimäärin 10 kutsua ja 5 kysymystä "millo pelataan" "tuu nyt" :-D
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Siitä verkkoliigojen kokoonpanojen poistamisesta ja uudelleenlataamisesta, voisiko joku neuvoa miten tehdään? En viitsi alkaa itse kokeilemalla kokeilemaan, ettei mene ihan reisille.

Ei toimi vieläkään täältä päästä nimittäin, ja alkaa paine olemaan jo aika kova kun idlaan 20min pelissä niin inboxissa keskimäärin 10 kutsua ja 5 kysymystä "millo pelataan" "tuu nyt" :-D

Meet alkuvalikosta "oma nhl" ja sieltä "tallenna/lataa/poista" ja sieltä sitten etit liigan kokoonpanot ja poistat ne.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos löytyy vielä pelaajia tähän aikaan illasta, niin voisin ainakin pelin verran mätsätä.
 

ditrim

Jäsen
Sharks linjoilla
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minnesota linjoilla.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Onko muilla katkennut tänään yhteys EA:n palvelimeen kesken pelin? Mulla kävi tänään niin kahdesti ja toisesta merkattiin 3-0 tappio. Tosin olin muutenkin tappiolla niin ei haitannut niin paljon.

Saattaa nuo yhteyshäiriöt johtua myös omasta langattomasta netistä, mutta tähän asti on toiminut moitteettomasti.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Onko muilla katkennut tänään yhteys EA:n palvelimeen kesken pelin? Mulla kävi tänään niin kahdesti ja toisesta merkattiin 3-0 tappio. Tosin olin muutenkin tappiolla niin ei haitannut niin paljon.

Saattaa nuo yhteyshäiriöt johtua myös omasta langattomasta netistä, mutta tähän asti on toiminut moitteettomasti.

Jep, mua vastaan oli se matsi kun katkesi kesken pelin. Tuntuu, että nuo yhteydet on tänään jotenkin tökkineet muutenkin, ainakin itse lentänyt myös palvelimelta ulos.

Oli kyllä aikamoista vääntöä Kempulaa vastaan, vajavaisilla 'taidoillani' sain roikuttua mukana ekassa jatkoille ja toisessa kahdella YV-maalilla 2-0 johtoon, ennenkuin katkesi. Kiitokset hyvistä matseista!
 

ShefkiUgi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens
St.Louisin pelit on pelattu hetkeks aikaa. Kyynärluu murtui viikonloppuna ja pitkä saikku edessä. Aikaa olis nyt kyllä pelata mut ohjain ei vaan pysy kädessä :)
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Voi herranjestas mikä peli Wardilta. Enpä ole aikoihin nähnyt nuin huonoa peliä Carolinan kenties tärkeimmältä pelaajalta. Kaveri ei saanut sitä kuuluisaa rantapalloakaan kiinni, kun Edmonton voitti 4-3 Hurrikaanit. Edmontonin kaikki maalit yhtä lukuunottamatta voidaan laskea Wardin piikkiin ja varsinkin viimeinen maali kun Hemskey pääsi vasemmalta laidalta nousemaan ja veti kiekon ilman maskia olevan wardin ohi oli lopullinen ratkaisu pelille.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Huhu mitkä pelit Detroittia vastaan!!

Eka peli Detroitille 3-2 ja toinen minulle 2-0. Toisessa pelissä kumpikin puollusti hiton tarkasti ja parhaimmat maalipaikat tuli Detroitille 2 kertaan tolppa kilahti ja mun sydän jätti pari lyöntiä väliin. Viimeisellä minuutilla minulle hyökkäyspäässä aloitusvoitto syöttö pakille ja kiekko maalissa. Siitä alkoi sitten Detroitin hirmu kiri joka tyrehtyi maalivahdin harhasyöttöön Vancouverin hyökkääjälle ja kerrankin sain tehtyä maalin tyhjiin. Hienot pelit ei voi muuta sanoa ja mustaseiska on todellinen herras mies pelaaja.
Ekassa pelissä teen oman maalin maalivahdilla ja ajattelin, että peli on siinä, mutta mustaseiska otti molarin pois ja antoi tehdä minun tyhjiin. Voin sanoa, että arvostan tekoasi todella paljon!! Moni ei niin olisi tehnyt.
 
Tampa pääsi nyt vasta liittymään uuteen liigaan, mutta tässähän on koko loppuviikko aikaa pelata pelejä pois alta kovalla tahdilla ;) Eikun haastamaan ja hakemaan pisteitä.

e: Siellä oli kyllä osalla melkein koko runkosarja pulkassa, että taitaa tulla senverran kiire että kannattaakohan lähteä enää yrittämäänkään pelata kaikkia pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös