Viestin lähetti Shayne
Itä-Porin yläasteen etupihan on piti olla pelottava paikka, mutta en silti pelännyt.
Niin oliko se pelottava vai eikö se ollut? On piti olla pelottava.. Toisin sanoen olet pelännyt jopa koulun etupihaa.
Viestin lähetti Shayne
Itä-Porin yläasteen etupihan on piti olla pelottava paikka, mutta en silti pelännyt.
Viestin lähetti Twite
Tämä nyt on vähän väärä ketju tälle asialle mutta kun täällä kerran Terosta puhutaan niin... Onko Lehterän sopimus Venäjälle päättynyt? Saiko potkut?
Kun uutisoitiin pelaamisesta joulutauolla Salamoissa niin tuosta asiasta ei mainittu ja seikka jäi minua vaivaamaan.
Viestin lähetti Shayne
Lukon... mestaruus.
On toki. Se on vaan vähän piilossa siinä Teboilin takana. Jos on huolimaton, niin voi helposti ajaa ohi.Viestin lähetti Jukan takahiukset
Eihän esbolla ole edes varsinaista keskustaa.....
Minkäs minä sille mahdan, ettet ole vieläkään tajunnut keskuksen ja keskustan eroa.Viestin lähetti L4E
Meinasin jo ehtiä Jukan Takahiuksia torumaan, mutta onneksi luin ketjun loppuun ja huomasin että joku muukin on tuon espoon keskustan huomannut. Ei meinaan edes maalainen meinaa huomata että nyt ollaan keskuksessa. Mitäs ne heinäseipäät siellä tekee?
Viestin lähetti Shayne
Minkäs minä sille mahdan, ettet ole vieläkään tajunnut keskuksen ja keskustan eroa.
Viestin lähetti PeteX
Jokerifaneista 80% on demareita
Viestin lähetti Olkku
Eihän sille mitään itse voi, joku muu saatta olla nymfomaani, tai kleptomaani, täytyy vaan osata elää asioiden kanssa.
Meilläpäin ollaan menossa Hirven luo puoli vuotta liian aikaisin. Meilläpäin käytiin demareitten kanssa tähän suht samaan aikaan keskustelu ja hups!!!!Viestin lähetti Olkku
Eihän sille mitään itse voi, joku muu saatta olla nymfomaani, tai kleptomaani, täytyy vaan osata elää asioiden kanssa.
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Tuo Etelä-porin Lukon kannattaja tarttui sitten siihen...
Öisellä taivaalla valas upposi kiväärin tähtäimen läpiä päähänsä puhui utuinen muistikuva katosi warettajan moraalin vartijan avaintaskun ketjunpidin. Soihdut sammuu.Viestin lähetti PeteX
Meilläpäin ollaan menossa Hirven luo puoli vuotta liian aikaisin. Meilläpäin käytiin demareitten kanssa tähän suht samaan aikaan keskustelu ja hups!!!!
Ai, niin. Me oltiin lähellä.
Toisaalta täälllä joulupukkia diggaillessani ymmärrä tämän helmikuun ajattelumaailman. Me ollaan voitettu demareitten helmikuun mestaruus, tosin Poika on jäissä. Aaaltoja...
Tip. tap .....
Viestin lähetti PeteX
Jokerifaneista 80% on demareita
Viestin lähetti Arnold
Löytyikö ylitsepursuvan kovalle huippuvahti Rolosonille vihdoin vastus, kun HIFK hankki Vokounin?
Viestin lähetti Lakaisija
Langkowin on ainakin helpompi hengittää, kun Jan Lundell ei ole kilpailemassa enää hänen kanssaan liigan huonoimman ykkösmaalivahdin tittelistä.
Viestin lähetti Lakaisija
Langkowin on ainakin helpompi hengittää, kun Jan Lundell ei ole kilpailemassa enää hänen kanssaan liigan huonoimman ykkösmaalivahdin tittelistä.
Viestin lähetti Arnold
Ikuinen kakkosvahti Vehanen näyttää ensi kaudella Raumalla miten menee, kun ylitsepursuvan huikean hyvä NHL-veteraani on jättänyt kaupungin. Pelkkä Pete ei riitä pudotuspeleissä, kuten Perunateatteri viime kauden playoffseissa näytti.
Varmaankin, koska pohjoisemman kaupungin langkovista ei ollutkaan Rolosonille vastusta suuresta hypetyksestä huolimatta. On muuten Scott-miehen "saavutuksista" oltu jo pitkän aikaa melko hiljaa. Olen ollut huomaavinani jopa joidenkin ässä-kannattajien epäilevän isomäenmessiaan kykyjä.Viestin lähetti Arnold
Löytyikö ylitsepursuvan kovalle huippuvahti Rolosonille vihdoin vastus, kun HIFK hankki Vokounin?
Viestin lähetti vlad
Grainger!
TPS on muuten vaan hmv ja ev(v)vk tiimi...
vlad.
Viestin lähetti Olkku
Jostain syystä Ässäin kannattajat näyttävän siirtyvän Joulutauolta, suoraan seuraavaan kauteen, hei tämäkausi on kesken.