Upea saavutus saada nuo kaksi sanaa samaan lauseeseen.Viestin lähetti Shayne
...espoolainen ... perinteissä
Upea saavutus saada nuo kaksi sanaa samaan lauseeseen.Viestin lähetti Shayne
...espoolainen ... perinteissä
Teillähän se alkukausi on TAAS kerran niin valoisasti lähtenyt liikkeelle, että mitään toppereita ette edes kokoonpanoonne tarvitse. Annetaan Shayne-pojan kituuttaa kökkötehoilla Lukossa.Viestin lähetti Shayne
Tämä espoolainen kiekkoikonihan vetelee perinteissä ´92-´95-prosenttisesti hiuksista vittuun noin ´92-´95-prosenttia Lukon liigajengistä. Jäännösprosentit kuittaa Topper, joka näyttää olevan ollut kovin suosittu sen jälkeen kun Blues äijän Liigaan scouttasi. Harmi ettei vielä Lukolle ole syttynyt tekemään tehoja 29 14+11=25 106PIM, vaikka matseja on jo 28.
No olihan siinä koodaamista...Viestin lähetti Twite
Upea saavutus saada nuo kaksi sanaa samaan lauseeseen.
Viestin lähetti Shayne
Kasvattakaa ensin yks maailmantähti ja tulkaa sitten opettamaan faijaanne panemaan.
Eihän esbolla ole edes varsinaista keskustaa, vaan koostuu lähinnä lähiöistä ja kämyisistä ostareista. Muuta ensin oikeaan kaupunkiin ja tuu sitten opettaa isääs panemaan.Viestin lähetti Shayne
No olihan siinä koodaamista...
..mutta etkös sä olekin sen saman jengin kannattaja, joka oli perustettu ennen kuin espoolaisia oli edes olemassa? Yleistän siis sut siihen jannuun, joka ei tähän ketjuun ole vielä uskaltautunut.
Harmi vaan että nuo satakuntaraumalaiset pilaavat taas hyvän keskustelun joillain säälittävillä fakta-analyyseilla. Kasvattakaa ensin yks maailmantähti ja tulkaa sitten opettamaan faijaanne panemaan.
Jep, Raumallehan ostaritkin on editoitu jälkikäteen.Viestin lähetti Jukan takahiukset
edit. ostareista
Viestin lähetti Shayne
Jep, Raumallehan ostaritkin on editoitu jälkikäteen.
Olkku: nyt luettelen suomenkieliset yhdyssanat raumanmurteella:
?
?
?
?
Arnold, ota vielä yks huikka siitä limusta ja sitten hamppipesulle. Joko avasit joulukalenterista 17. luukun?
Nyt hävettää. kun olen syntynyt myöhemmin kuin Lukon viimeisin mestaruus.Viestin lähetti Olkku
Niistä perinteistä. Muut liigaseurat ovat joutuneet riutumaan, ihan 1900 luvun alkupuolelta, Bluesin kelpaa, kun perintet alkavat 1990 luvun lopulta, kyllä nuori jaksaa, tai ainakin pitäis jaksaa.
Viestin lähetti Shayne
Nyt hävettää. kun olen syntynyt myöhemmin kuin Lukon viimeisin mestaruus.
Mutta toivon mukaan olet syntynyt ennemin kuin Lukko on viimeksi ollut mitaleilla. Ainakin toivon niin, tai sitten on nuorella pojalla nukkumaanmenoaika. Kaikki muuten ollaan synnytty ennen Bluesin ENSIMMÄISTÄ mitalia ja varmaankin myös kuollaan, jos normaali elämä eletään.Viestin lähetti Shayne
Nyt hävettää. kun olen syntynyt myöhemmin kuin Lukon viimeisin mestaruus.
Viestin lähetti Shayne
Arnold, ota vielä yks huikka siitä limusta ja sitten hamppipesulle. Joko avasit joulukalenterista 17. luukun?
Viestin lähetti Shayne
Eli yhteenvetona: seuran perinteet = kannattajiensa kompetenssi keskustelupalstoilla, muista tekijöistä riippumatta.
Niin no, tämän provoilun aihe oli perinteet ja vähän niinkuin itse aloitit. Kompetenssiahan olet suorastaan pursunnut ainakin tässä ketjussa.Viestin lähetti Shayne
Eli yhteenvetona: seuran perinteet = kannattajiensa kompetenssi keskustelupalstoilla, muista tekijöistä riippumatta.
Haluatko nyt varmasti lähteä lintu-linjalle?Viestin lähetti Twite
Niin no, tämän provoilun aihe oli perinteet ja vähän niinkuin itse aloitit. Kompetenssiahan olet suorastaan pursunnut ainakin tässä ketjussa.
Kukahan se palkkasi tämän kultakimpaleen ensin? Taisi olla espoolaisen skouttauksen hedelmiä.Viestin lähetti msg
Ja kaikki tämä alkoi Tero "SM-liigassa en enää pelaa" Lehterän väitetystä seurasiirrosta Sergei Makarovin palkanneeseen joukkueeseen. On se Tertsi koba jätkä ja sitä paitsi se on sen eläke-eepin kavereita Globenista.
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Eihän esbolla ole edes varsinaista keskustaa
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Kyllähän Pääkaupunkiseudun turulla keskusta on. Olen joskus jopa joutunut käymään Espoon Keskuksessa.
Viestin lähetti L4E
Mitäs ne heinäseipäät siellä tekee?
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Kukahan se palkkasi tämän kultakimpaleen ensin? Taisi olla espoolaisen skouttauksen hedelmiä.