Go Habs Go
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Montreal Canadiens
Ei se ole. Tuskinpa se sotaleffaa katsoisi jos olisi????
Viestin lähetti Go Habs Go
Minä olin sen jo nähnyt mutta veli katsoi sitä ekaa kertaa. Ovikello soi. Sanoin että kato sä vaan sillä aikaa kun meen avaamaan oven mähän oon nähnyt tämän jo. Menin avaamaan ja sielä oli naishenkilö jolla oli lappuja käsissä. Hän kysyi voiko tulla sisälle. Vastasin että joo. Hän astui eteeseen ja alkoi kertomaan että hän haluaisi kertoa Jumalan armosta ja lestaadilaisuudesta.
Ymmärrän joidenkin arabien uskontojen sääntöjä että lihaa ei saa syödä ja niitä muita. Sehän liittyy eläinten kunnioitukseen.
En ole ite mikään kovin kova uskovainen vaikka Jumalaan uskonkin.. Joten en oikein näistä asioista tiedä.. No Lätkä rulaa kuitenkin =)
Viestin lähetti tuuski
"On se Hannes perkeleen kova jannu."
Viestin lähetti tuuski
Mad Dog Madden.
Viestin lähetti mafioso
Ja sataprosenttisen varmasti tuo nainen ei ollut lestadiolainen.
Lestadiolaiset EI harrasta ovelta ovelle käännytystyötä. Tämä oli joku muu hihhuli.
Viestin lähetti Schwalbe
IFK on tätänykyä niin munaton spedejengi kaikkine koomailuineen, että enää ei huvita, nykyään naurattaa.
No vielä on sellainen valttikortti olemassa kuin: "Kato sinne hallin kattoon ennenkuin tulet sanomaat". Ja kausihan on vielä kesken, katsotaan vaan miten pelit sujuu kun siellä on Pee Vehanen taas pian maalin suulla ;)Viestin lähetti Jukan takahiukset
Noustiinhan sitä ässien ohi sitten viimein. No, tästä etiäppäin asetelmat varmaankin näin myös säilyvät. Enää eivät porilaiset voi vedota siihen iankaikkiseen fraasiin "kato sarjataulukkoo ensiks ja tuu sitte vasta sanoo".
Joko äiti on pessyt alushoususi?Viestin lähetti Jukan takahiukset
Noustiinhan sitä ässien ohi sitten viimein.
Viestin lähetti JanJ
Joko äiti on pessyt alushoususi?
Vaikea sanoa, kerrotaan terveisiä kun helvetissä tavataan.Viestin lähetti H-katsomo
Onnenpissi on mukavampi pestä kuin jännäkakka, vai mitä JanJ:n äiti?
Viestin lähetti JanJ
Mutta enivei, jos sun mielestä on kivaa pestä pissaa housuista, niin ymmärrän täysin miksi et koskaan seurustele kuin samaa sukupuolta olevien kanssa.